نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به کردستان

باربری مشهد به کردستان با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به سنندج و تمامی شهرهای استان کردستان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به کردستان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود. 

باربری مشهد به استان کردستان و شهر سنندج با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سَنَندَج ، یکی از شهرهای کردستان ایران و بیست و یکمین شهر بزرگ ایران است، سنندج مرکز استان کردستان در غرب ایران است.

باربری مشهد به استان کردستان و شهر سقز با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سَقِّز یکی از شهرهای استان کردستان مرکز شهرستان سقز است. شهر سقز بر روی دو تپهٔ طویل که رودخانهٔ سرپوشیدهٔ ولی‌خان از وسط آن می‌گذرد، بنا شده‌است. پستی و بلندی‌های داخل شهر و چشم‌انداز رودخانهٔ چم سقز از سرشاخه‌های زرینه‌رود، که از کنار این شهر می‌گذرد، از ویژگی‌های آن است. سقز در ناحیه‌ای کوهستانی و مرتفع بین ارتفاعات نامنظم رشته کوه زاگرس واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان کردستان و شهر مریوان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: مریوان ؛ مرکز شهرستان مریوان یکی از شهرستان‌های مرزی با عراق به‌شمار می‌رود که در ۱۲۵ کیلومتری غرب شهرستان سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد.

باربری مشهد به استان کردستان و شهر بانه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بانه شهری در استان کردستان و از شهرهای مرزی بین ایران و عراق است. شهر بانه مرکز شهرستان بانه در ۲۰ کیلومتری نوار مرزی ایران با عراق و ۶۰ کیلومتری جنوب غربی سقز و ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به استان کردستان و شهر قروه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: قُروِه شهری در غرب ایران است. این شهر، مرکز شهرستان قروه است که سومین شهر پرجمعیت در استان کردستان به‌شمار می‌آید. این شهرستان در دشت وسیعی در شرق شهر سنندج قرار دارد و با بخش اپاختر باختری استان همدان هم‌مرز است، که این دشت از اپاختر (شمال) به شهرستان بیجار و از جنوب به استان کرمانشاه محدود است.

باربری مشهد به استان کردستان و شهر کامیاران با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کامیاران یکی از شهرهای استان کردستان و مرکز شهرستان کامیاران است که در فاصله ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج و ۵۵ کیلومتری شمال شهر کرمانشاه واقع شده‌است. فرهنگ این شهرستان نیز مانند سایر نواحی استان کردستان است و مردم آن به زبان کردی تکلم می‌کنند. زبان ساکنان شهر کامیاران کردی اردلانی است، اما بخشی از مردم کردزبان این شهر کردنشین از گویشوران هورامی و کلهری هستند.

باربری مشهد به استان کردستان و شهر بیجار با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بیجار یکی از شهرهای استان کردستان، مرکز شهرستان بیجار و از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است. بیجار در گذشته مرکز ولایت گروس بوده‌ است. این شهر ۱٬۹۴۸ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و از لحاظ ارتفاع ۷۷۰ متر از تهران و ۴۲۵ متر از سنندج بلندتر است. فاصله شهر بیجار تا سنندج مرکز استان کردستان ۱۴۲ و تا شهر تهران ۴۷۲ کیلومتر می‌باشد. شهر بیجار از شمال غربی به کوه نقاره کوب با ارتفاع ۲٬۲۱۰ متر، از مغرب به کوه نِسار با ارتفاع ۲٬۳۵۰ متر و از جنوب غربی به کوه بادامستان با ارتفاع ۲٬۲۲۵ محدود می‌شود. بیجار منطقه‌ای کوهستانی است؛ با آب و هوایی سرد و خشک. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۶٫۸۵۷ نفر می‌باشد.

باربری مشهد به استان کردستان و شهر دیواندره با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: شهر دیواندره مرکز شهرستان دیواندره در استان کردستان در غرب ایران است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به استان کردستان،باربری مشهد به استان کردستان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به مرکزی

باربری مشهد به مرکزی با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به اراک و تمامی شهرهای استان مرکزی ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به مرکزی دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود. 

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر اراک با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. جمعیت اراک در سال ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۵۲۰٬۹۴۴ نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی و هجدهمین شهر پرجمعیت ایران به حساب می‌آید.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر ساوه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: ساوه از شهرهای استان مرکزی و مرکز شهرستان ساوه، در کشور ایران است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۵ برابر با ۲۲۰٬۷۶۲ نفر است. ساوه یکی از شهرها و مناطق باستانی بازمانده از دوره ساسانی است که در اواخر آن دوره و در اوایل دوره اسلامی یعنی سال ۲۲ هجری، جزو ایالت جبال یا همان عراق عجم بوده‌است.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر خمین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: خُمِیْن یکی از شهرهای استان مرکزی است که در جنوبی‌ترین قسمت این استان و در فاصله ۳۲۰ کیلومتری از تهران واقع شده‌است. زبان رایج در این شهر فارسی است. همچنین این شهر زادگاه روح‌الله موسوی خمینی، رهبر انقلاب سال ۱۳۵۷ ایران و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر محلات با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: مَحَلّات یکی از شهرهای ایران است. این شهر در جنوب غرب تهران و در فاصله ۲۶۲ کیلومتری آن قرار داشته و یکی از شهرستان‌های استان مرکزی محسوب می‌شود که در جنوب شرقی آن واقع گردیده‌است. شهر محلات از طرف شمال به قم و آشتیان، از طرف جنوب به اصفهان و گلپایگان، از طرف غرب به خمین و اراک و از طرف شرق به دلیجان محدود است.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر دلیجان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: دلیجان یکی از شهرهای استان مرکزی و مرکز شهرستان دلیجان است که در جنوب شرقی استان قرار گرفته‌است.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر کرهرود با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: کَرَهْرود، منطقه‌ای است در شهر اراک، استان مرکزی ایران. جمعیت این شهر، بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر ۲۳٬۳۹۹ بوده‌است. قابل ذکر است که در سرشماری سال ۱۳۹۰، کرهرود به عنوان یکی از نواحی شهر اراک در نظر گرفته شده‌است مردم این شهر به زبان فارسی است.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر شازند با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: شازَند یکی از شهرهای استان مرکزی در کشور ایران است. در لغت‌نامهٔ دهخدا در شرح این شهر آمده‌است: «همان ادریس آباد سابق است. نام ایستگاه راه‌آهن میان سمنگان و نورآباد است که در ۳۵۴ هزارگزی ایستگاه راه‌آهن اراک واقع است. کارخانهٔ قند شاهی به سال ۱۳۱۵ ه‍.ش به علت مساعد بودن آن ناحیه برای کشت چغندر به این محل منتقل شد.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر مأمونیه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: مامونیه نام بزرگترین شهر شهرستان زرندیه و مرکز شهرستان زرندیه واقع در استان مرکزی ایران می باشد، شهر مامونیه از جهات گوناگون حائز اهمیت و شایان بررسی و پرداخت بیشتر می باشد. این شهر در کنار ارزش و جایگاه انکار نشدنی اش از نقطه نظر تاریخی از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز جایگاه ممتازی دارد.

باربری مشهد به استان مرکزی و شهر تفرش با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه منزل و اداری شما را حمل و جابجا می نماید: تَفرِش یا گبرش یکی از شهرهای استان مرکزی در ایران و مرکز شهرستان تفرش است.بعد از حمله اعراب و تسلط آنان بر ایران این استان پهناور را عراق عجم می‌خواندند نظامی گنجوی شاعر نامدار ایران در وصف استان عراق ابیات زیادی سروده‌است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به استان مرکزی ،باربری مشهد به استان مرکزی ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به همدان

باربری مشهد به همدان با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به همدان و تمامی شهرهای استان همدان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به همدان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود. 

باربری مشهد به استان همدان و شهر همدان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: هَمِدان، هَمَدان یا به گویش محلی هِمِدان یکی از کلان‌شهرهای ایران در منطقهٔ غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهرستان و استان همدان است. این شهر در دامنهٔ کوه الوند و در بلندای ۱٬۷۴۱ متری از سطح دریا واقع شده‌است و از شهرهای سردسیر ایران به‌شمار می‌آید. همدان قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است.

باربری مشهد به استان همدان و شهر ملایر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: مَلایر شهری تاریخی در غرب ایران است. این شهر مرکز شهرستان ملایر و در ۳۸۶ کیلومتری غرب پایتخت و در ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان واقع شده‌است. این شهر از نظر جمعیت دومین شهر بزرگ استان همدان، به‌شمار می‌آید.

باربری مشهد به استان همدان و شهر نهاوند با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: نَهاوند شهری در غرب ایران است. این شهر در جنوب غربی استان همدان قرار گرفته و مرکز شهرستان نهاوند است. نهاوند دارای ۷۶٬۱۶۲ نفر جمعیت است که بعد از همدان و ملایر سومین شهر بزرگ استان به حساب می‌آید. نهاوند از تاریخی‌ ترین و با تمدن‌ترین شهرهای ایران است و نام آن به دفعات در منابع تاریخی ذکر شده‌است. نهاوند از شمال به تویسرکان از شرق به ملایر، از جنوب شرقی به بروجرد، از جنوب غربی به نورآباد و از غرب به کنگاور مرتبط می‌شود. نهاوند زمستان‌هایی سرد و تابستان‌هایی نسبتاً خنک دارد. بارش سالانه در شهر نهاوند ۳۷۶ میلی‌متر می‌باشد.

باربری مشهد به استان همدان و شهر اسدآباد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اسدآباد یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران و در استان همدان است. این شهر مرکز شهرستان اسدآباد می‌باشد. زبان مردم اسدآباد ترکی و فارسی و در برخی از روستاها کردی و لری می‌باشد که در نوع خود از نظر تنوع گویش، قابل توجه می‌باشد. دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در این شهر واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان همدان و شهر تویسرکان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: تویسرکان یا توسرکان یکی از شهرهای استان همدان در ایران است. این شهر مرکز شهرستان تویسرکان است و بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵)، جمعیت آن ۵۵٬۷۰۸ نفر است. تویسرکان در جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است. از شمال به شهرستان دره مرادبیگ، از شمال غرب به شهرستان اسدآباد، شرق به شهرستان ملایر، از جنوب به شهرستان نهاوند، و از غرب به شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه محدود می‌شود.

باربری مشهد به استان همدان و شهر بهار با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بهار مرکزشهرستان بهار در استان همدان است که در ۱۵ کیلومتری غرب شهر همدان قرار دارد.این شهرستان با گستره‌ای معادل ۱۷۳۹ کیلومتر مربع، حدود ۲/۷ درصد از وسعت استان همدان را تشکیل می‌دهد. این شهر از لحاظ کشاورزی رتبهٔ اوّل تولید و صادرات سیب‌زمینی را دارا می‌باشد و بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای سه بخش، شش دهستان و چهارشهر: بهار، لالجین صالح آباد و مهاجران می‌باشد. مردم این شهرستان ترک بوده و به زبان ترکی صحبت می‌کنند.

باربری مشهد به استان همدان و شهر کبودراهنگ با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کبودراهنگ شهری در استان همدان ایران است. این شهر مرکز شهرستان کبودراهنگ است و غارِ علیصدر شگفت انگیزترین غار آبی جهان دراین شهرستان قرار دارد. تاریخ بنای شهرِ کبودراهنگ طبق قرائن و شواهدِ موجود به سده‌های پیش از ظهور اسلام بر می‌گردد.

باربری مشهد به استان همدان و شهر لالجین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: لالِجینْ (لاله‌جینْ) پایتخت سفال جهان می‌باشد. شهر لالجین یکی از قطب‌های گردشگری استان همدان و به عنوان مرکز سفال و سرامیک در خاورمیانه و حتی دنیا شناخته شده‌است. شهر لالجین یکی از شهرهای شمالی استان همدان است که در بخش لالجین شهرستان بهار واقع شده‌است. این شهر در طول جغرافیایی ۴۸ درجه و ۲۸ دقیقهٔ شرقی و عرض جغرافیایی ۳۴ درجه و ۵۸ دقیقهٔ شمالی قرار گرفته و ۱۷۳۱ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

باربری مشهد به استان همدان و شهر رزن با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: رزن مرکز شهرستان رزن و بزرگترین شهر این شهرستان می‌باشد که در مسیر جاده اصلی همدان به قزوین قرار گرفته. علاوه بر شهر رزن شهر دمق وبخش مرکزی، وسردرود در مجموعهٔ شهرستان در شمال شرقی این شهرستان رشته کوه خرقان قرار گرفته که بلندترین نقطه آن در محدوده شهرستان رزن دارای ارتفاع ۱۸۰۳ متر از سطح دریاست. به لحاظ اینکه رزن در شمالی‌ترین نقطه استان واقع شده‌است، هوای آن نسبتاً سردتر از سایر نقاط استان است و در تابستان‌ها از آب و هوای معتدلی برخوردار است.

باربری مشهد به استان همدان و شهر فامنین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: فامِنین یکی از شهرهای استان همدان و مرکز شهرستان فامنین است. مردم این شهر به زبان ترکی سخن می‌گویند. این شهر در ۱۴۰ کیلومتری جادهٔ ساوه به همدان و در ۷۰ کیلومتری همدان قراردارد. در زمان صفویه دارای بازار بوده و در بین بلاد شمالی همدان زیر مجموعه درجزین بوده‌است.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به استان همدان،باربری مشهد به استان همدان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به همدان

باربری مشهد به همدان با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به همدان و تمامی شهرهای استان همدان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به همدان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود. 

باربری مشهد به استان همدان و شهر همدان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: هَمِدان، هَمَدان یا به گویش محلی هِمِدان یکی از کلان‌شهرهای ایران در منطقهٔ غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهرستان و استان همدان است. این شهر در دامنهٔ کوه الوند و در بلندای ۱٬۷۴۱ متری از سطح دریا واقع شده‌است و از شهرهای سردسیر ایران به‌شمار می‌آید. همدان قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است.

باربری مشهد به استان همدان و شهر ملایر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: مَلایر شهری تاریخی در غرب ایران است. این شهر مرکز شهرستان ملایر و در ۳۸۶ کیلومتری غرب پایتخت و در ۷۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان واقع شده‌است. این شهر از نظر جمعیت دومین شهر بزرگ استان همدان، به‌شمار می‌آید.

باربری مشهد به استان همدان و شهر نهاوند با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: نَهاوند شهری در غرب ایران است. این شهر در جنوب غربی استان همدان قرار گرفته و مرکز شهرستان نهاوند است. نهاوند دارای ۷۶٬۱۶۲ نفر جمعیت است که بعد از همدان و ملایر سومین شهر بزرگ استان به حساب می‌آید. نهاوند از تاریخی‌ ترین و با تمدن‌ترین شهرهای ایران است و نام آن به دفعات در منابع تاریخی ذکر شده‌است. نهاوند از شمال به تویسرکان از شرق به ملایر، از جنوب شرقی به بروجرد، از جنوب غربی به نورآباد و از غرب به کنگاور مرتبط می‌شود. نهاوند زمستان‌هایی سرد و تابستان‌هایی نسبتاً خنک دارد. بارش سالانه در شهر نهاوند ۳۷۶ میلی‌متر می‌باشد.

باربری مشهد به استان همدان و شهر اسدآباد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اسدآباد یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران و در استان همدان است. این شهر مرکز شهرستان اسدآباد می‌باشد. زبان مردم اسدآباد ترکی و فارسی و در برخی از روستاها کردی و لری می‌باشد که در نوع خود از نظر تنوع گویش، قابل توجه می‌باشد. دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در این شهر واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان همدان و شهر تویسرکان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: تویسرکان یا توسرکان یکی از شهرهای استان همدان در ایران است. این شهر مرکز شهرستان تویسرکان است و بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن (۱۳۹۵)، جمعیت آن ۵۵٬۷۰۸ نفر است. تویسرکان در جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده‌است. از شمال به شهرستان دره مرادبیگ، از شمال غرب به شهرستان اسدآباد، شرق به شهرستان ملایر، از جنوب به شهرستان نهاوند، و از غرب به شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه محدود می‌شود.

باربری مشهد به استان همدان و شهر بهار با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بهار مرکزشهرستان بهار در استان همدان است که در ۱۵ کیلومتری غرب شهر همدان قرار دارد.این شهرستان با گستره‌ای معادل ۱۷۳۹ کیلومتر مربع، حدود ۲/۷ درصد از وسعت استان همدان را تشکیل می‌دهد. این شهر از لحاظ کشاورزی رتبهٔ اوّل تولید و صادرات سیب‌زمینی را دارا می‌باشد و بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای سه بخش، شش دهستان و چهارشهر: بهار، لالجین صالح آباد و مهاجران می‌باشد. مردم این شهرستان ترک بوده و به زبان ترکی صحبت می‌کنند.

باربری مشهد به استان همدان و شهر کبودراهنگ با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کبودراهنگ شهری در استان همدان ایران است. این شهر مرکز شهرستان کبودراهنگ است و غارِ علیصدر شگفت انگیزترین غار آبی جهان دراین شهرستان قرار دارد. تاریخ بنای شهرِ کبودراهنگ طبق قرائن و شواهدِ موجود به سده‌های پیش از ظهور اسلام بر می‌گردد.

باربری مشهد به استان همدان و شهر لالجین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: لالِجینْ (لاله‌جینْ) پایتخت سفال جهان می‌باشد. شهر لالجین یکی از قطب‌های گردشگری استان همدان و به عنوان مرکز سفال و سرامیک در خاورمیانه و حتی دنیا شناخته شده‌است. شهر لالجین یکی از شهرهای شمالی استان همدان است که در بخش لالجین شهرستان بهار واقع شده‌است. این شهر در طول جغرافیایی ۴۸ درجه و ۲۸ دقیقهٔ شرقی و عرض جغرافیایی ۳۴ درجه و ۵۸ دقیقهٔ شمالی قرار گرفته و ۱۷۳۱ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

باربری مشهد به استان همدان و شهر رزن با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: رزن مرکز شهرستان رزن و بزرگترین شهر این شهرستان می‌باشد که در مسیر جاده اصلی همدان به قزوین قرار گرفته. علاوه بر شهر رزن شهر دمق وبخش مرکزی، وسردرود در مجموعهٔ شهرستان در شمال شرقی این شهرستان رشته کوه خرقان قرار گرفته که بلندترین نقطه آن در محدوده شهرستان رزن دارای ارتفاع ۱۸۰۳ متر از سطح دریاست. به لحاظ اینکه رزن در شمالی‌ترین نقطه استان واقع شده‌است، هوای آن نسبتاً سردتر از سایر نقاط استان است و در تابستان‌ها از آب و هوای معتدلی برخوردار است.

باربری مشهد به استان همدان و شهر فامنین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: فامِنین یکی از شهرهای استان همدان و مرکز شهرستان فامنین است. مردم این شهر به زبان ترکی سخن می‌گویند. این شهر در ۱۴۰ کیلومتری جادهٔ ساوه به همدان و در ۷۰ کیلومتری همدان قراردارد. در زمان صفویه دارای بازار بوده و در بین بلاد شمالی همدان زیر مجموعه درجزین بوده‌است.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به استان همدان،باربری مشهد به استان همدان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به لرستان

باربری مشهد به خرم‌آباد با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به خرم‌آباد و تمامی شهرهای استان لرستان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به لرستان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.  

باربری مشهد به استان لرستان و شهر خرم‌آباد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: خُرَّم‌آباد بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر بروجرد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بُروجـِرد مرکز شهرستان بروجرد، دومین شهر پرجمعیت استان لرستان و چهل و یکمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور قرار گرفته و قله‌های مرتفع گرّین از مجموعه رشته کوه‌های زاگرس، شمال غربی تا جنوب شرقی آن را دربر گرفته‌اند.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر دورود با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: دورود یکی از شهرهای استان لرستان و مرکز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعیت بعد از خرم‌آباد و بروجرد سومین شهر پرجمعیت لرستان و هشتادمین شهر پر جمعیت ایران است. جمعیت شهرستان دورود طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، برابر با ۲۴۱۳۴۵ نفر گزارش شده‌است و از این بین، جمعیت شهر دورود برابر با ۱۲۱٬۶۳۸ بوده‌است.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر الیگودرز با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اَلیگودَرز مرکز شهرستان الیگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعیت ۹۰٬۷۹۹ در سال ۱۳۹۵ بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و کوهدشت پنجمین شهر پرجمعیت لرستان است. شهر الیگودرز در دامنه کوهستانی و با آب و هوایی سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است

باربری مشهد به استان لرستان و شهر کوهدشت با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کوهدَشت یکی از شهرهای استان لرستان است که در غرب این استان قرار گرفته و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد. این شهر مرکز شهرستان کوهدشت است.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر نورآباد با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: نورآباد شهری است در شمال غرب استان لرستان. این شهر مرکز شهرستان دلفان است و آب و هوایی سرد و کوهستانی و طبیعتی زیبا برای گردشگری دارد. این شهر یکی از شهرهای مرتفع ایران با ارتفاع بیش از ۲۰۰۰ متر از سطح دریا است.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر الشتر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اَلِشتَر یکی از شهرهای استان لرستان است. این شهر مرکز شهرستان سلسله در شمال استان لرستان در غرب ایران است.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر ازنا با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: ازنا یکی از شهرهای استان لرستان واقع در خاور این استان است که دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد. در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۴۷٬۴۸۹ نفر و هفتمین شهر لرستان از نظر جمعیت است.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر پلدختر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: پُلدُختَر شهری است در جنوب استان لرستان و بر سر راه قدیم تهران - جنوب قرار داشت اما اکنون جادهٔ تهران - جنوب از شهر خرم‌آباد به واسطهٔ آزادراه خرم زال، به جنوب متصل شده‌است. این شهر مرکز شهرستان پلدختر است. شهرت این شهر به خاطر وجود پل‌های باستانی و اهمیت ارتباطی آن است. شهر پلدختر در ۱۰۰ کیلومتری جنوب باختری خرم‌آباد واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان لرستان و شهر کونانی با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کوهنانی یکی از شهرهای استان لرستان در جنوب غرب ایران است. این شهر مرکز بخش کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت است.

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به استان لرستان،باربری مشهد به استان لرستان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به هرمزگان

باربری مشهد به بندرعباس با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به بندرعباس و تمامی شهرهای استان هرمزگان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به هرمزگان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر بندرعباس با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مرکز شهرستان بندرعباس و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده‌است.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر میناب با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: میناب یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران و مرکز شهرستان میناب است. میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان و سرزمینی جلگه‌ای است که به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ویژه رودخانه میناب، یکی از قطب‌های کشاورزی هرمزگان است و از قدیم «گلستان جنوب» هم خوانده می‌شد.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر دهبارز با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: دِهبارز نام دیگر شهر رودان، مرکز شهرستان رودان در استان هرمزگان ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان رودان قرار دارد. شهر رودان در سال ۱۳۶۱ از تجمیع روستاهای دهبارز، معزآباد، گلستان، بند میر و بند ملا تشکیل شد. بعدها روستای سنگی که خود محله مستقل و پرجمعیت بود که تشکیل شده از محله شهرک؛ بندمیرالی و رگو ییه که بیش از همه روستاها این شهرستان جمعیت داشت نیز به شهر رودان پیوست و همچنان محله ای غریبه برای مسؤلین این شهرستان می باشد. این شهر در سال ۱۳۶۹ و پس از ارتقای بخش رودان به شهرستان، مرکز شهرستان رودان قرار گرفت.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر لنگه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندرلنگه یکی از شهرهای استان هرمزگان در کرانهٔ ساحلی خلیج فارس، مرکز شهرستان بندرلنگه و یکی از بنادر مهم در جنوب ایران است.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر کنگ با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندر کُنگ یکی از شهرهای تابعه شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان است. این شهر که در مختصات ۵۴ درجه و ۵۴ دقیقه طول شرقی و ۲۹ درجه و ۳۳ دقیقه عرض شمالی در کرانه ساحل خلیج فارس واقع شده، یکی از بنادر تاریخی و تجاری استان هرمزگان و نیز یکی از قدیمی‌ترین بنادر ایران محسوب می‌شود.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر پارسیان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: پارسیان شهری در استان هرمزگان ایران است. این شهر مرکز شهرستان پارسیان است.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر جاسک با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندر جاسک (به بلوچی: جاشک) یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است که در کنار کرانه‌های دریای مکران قرار دارد. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد؛ و از شهرهای بندری با قدمت و استراتژیک ایران می‌باشد. از نام‌های تاریخی و قدیمی این شهرستان می‌توان به جاشک، بنگلان و مکران اشاره کرد.

باربری مشهد به استان هرمزگان و شهر بندر خمیر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندر خَمیر یکی از شهرهای زیبای استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است. بندرخمیر به واسطه ی مجاورت با بزرگترین تالاب دریایی ایران و خاورمیانه و زندگی توآم با احترام مردم نسبت به تالاب در بهمن ماه سال 97 توانست عنوان اولین شهر ملی تالابی ایران را کسب کند.

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به استان هرمزگان،باربری مشهد به استان هرمزگان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به گلستان

باربری مشهد به گلستان با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به گلستان و تمامی شهرهای استان گلستان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به گلستان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر گرگان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: شهر گُرگان مرکز استان گلستان و در جانب شرقی شمال کشور ایران است.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر گنبد کاووس با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: گُنبَدِ کاووس یا گنبد قابوس مرکز شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان ایران است که جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۵۵۹۱۰ نفر بوده‌است. این شهر به خاطر دارا بودن بلندترین برج‌ آجری دنیا با همین نام که در قرن یازدهم میلادی بنا شده‌است، معروف است. این شهر در سدهٔ اخیر مرکز ترکمن‌صحرا محسوب شده است. این شهر (جرجان) همچنین محل ملاقات پیشوا یازدهم شیعیان حسن عسکری با پیروانش بوده.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر بندر ترکمن با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندر ترکمن یا بندر شاه شهری در غرب استان گلستان است. این شهر در زمان رضاشاه پهلوی در سال ۱۳۰۶ خورشیدی بنیان‌گذاری شد و ازین رو تا پیش از انقلاب «بندر شاه» نامیده می‌شد. بندر ترکمن جزو نخستین شهرهای ایران است که راه‌آهن به آن کشیده شد؛ راه‌آهن سراسری پس از گذشت ۱۴۰۰ کیلومتر دریای خزر را به خلیج فارس و بندر امام خمینی پیوند می‌دهد.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر علی‌آباد کتول با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: علی‌آباد کَتول، شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان علی‌آبادکتول این استان است.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر آزادشهر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: آزادشهر شهری است در استان گلستان ایران. این شهر مرکز شهرستان آزادشهر این استان است. جمعیت شهرستان آزادشهر در سال۱۳۹۵، برابر با ۹۶۱۲۰نفر بوده‌است. جمعیت شهری آزادشهر در سال ۱۳۹۵، برابر با ۴۳۷۶۰ نفر بوده‌است. از مراکز گردشگری و باستانی این شهرستان می‌توان بقعهٔ امامزاده محمد بن زید ، پارک جنگلی و پارک زیتون تپه را نام برد. قدیمی‌ترین نام این شهر قبل از شکل‌گیری که هیچ سکنه‌ای نداشت یورونجل؛ به معنای علف‌های هرز بود. چون رویش علف‌های هرز در این منطقه جنگلی رشدی فوق العادی داشت. نام‌های بعدی بعد از این نام نامگذاری شد. اولین قنات آب آشامیدنی آن از روستای خاندوز فعلی به میدان اصلی فعلی کشیده شد.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر کردکوی با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کُردکوی شهری در غرب استان گلستان و در شمال ایران است. این شهر مرکز شهرستان کردکوی است و در ۲۹ کیلومتری گرگان واقع است. جمعیت شهر کردکوی در سرشماری سال ۱۳۹۰ خورشیدی برابر با ۳۸٬۲۴۶ نفر بوده‌است. زبان مردم این شهرستان زبان طبری می‌باشد. مردم کردکوی به گویش کردکویی زبان مازندرانی صحبت می کنند.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر کلاله با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: شهرستان کلاله یکی از شهرستانهای ایران در استان گلستان است. شهر کلاله مرکز این شهرستان است. جمعیت شهرستان کلاله در سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۵۳٫۲۶۱ نفر بوده‌است.شهرستان کلاله با چهار هزار و ۹۶۲کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان قرار دارد، در این شهرستان علاوه بر عشایر کوچنده اکراد شمال خراسان، حدود ۱۶۰هزار نفر سکونت دارند که ترکیب جمعیتی آن را قوم طبری، فارس، ترکمن، کاشمری- خراسانی، کرمانج، سیستانی، بلوچ وترک و شاهرودی تشکیل می‌دهند.

باربری مشهد به استان گلستان و شهر آق‌قلا با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: آق‌قلا یا آق قلعه، شهری در استان گلستان ایران و مرکز شهرستان آق‌قلا است. این شهر بر پایهٔ سرشماری سال ۱۳۹۰، ۳۱٬۶۲۶ نفر جمعیت داشته‌است. شهرستان آق‌قلا، در طرفین رودخانۀ گرگان و در شمال شهر گرگان قرار گرفته‌است. از سمت شمال به بخش اترک، از غرب به بخش مرکزی بندرترکمن، گمیشان، از جنوب به بخش مرکزی گرگان و دهستان ملک و از شرق به دهستان کتول و بخش مرکزی شهرستان گنبد قابوس محدود است. منابع درآمد مردم این شهرستان نخست زراعت و پس از آن تجارت و بعد فروش صنایع دستی است. محصولات عمدۀ آن: گندم، جو، برنج، پنبه، حبوبات، نباتات علوفه‌ای، سیب زمینی و دانه‌های روغنی است که از طریق آبیاری و دیم به دست می‌آید. شهرستان آق‌قلا در شمال گلستان و در کنارۀ رودخانهٔ گرگان رود با داشتن آثار تاریخی و صنایع دستی همچون انواع قالی ترکمن از مناطق گردشگرپذیر این استان است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور به استان گلستان ،باربری مشهد با نیسان یا خاور به استان گلستان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به کرمانشاه

باربری مشهد به کرمانشاه با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به کرمانشاه و تمامی شهرهای استان کرمانشاه ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به کرمانشاه دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت، و یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه در ایران است، که دارای جمعیتی بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماری سال ۱۳۹۵ و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر کرمانشاه بزرگ‌ترین شهر کردنشین ایران محسوب می‌گردد و مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر اسلام‌آباد غرب با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اسلام‌آباد غرب با نام های پیشین شاه‌آباد غرب و هارون‌آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است. به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمانشاه بعد از شهر کرمانشاه است که به پایتخت جنگلهای بلوط ایران معروف است.مردم این شهر کرد هستند و به زبان کردی کلهری تکلم می‌کنند. این شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت. از کارخانه‌های این شهر کارخانه لبنیات مانیزان، کاشی کاژه و کارخانه بزرگ آن کارخانه قند است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر جوانرود  با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: امروزه جَوانرود نام شهری در استان کرمانشاه و مرکز شهرستان جوانرود است.جوانرود سومین شهر پر جمعیت استان پس از شهرهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب است مردم جوانرود کرد هستند و با گویش جافی سخن می‌گویند. جوانرود از شمال به اورامان لهون و پل دو آب، از جنوب به شهرستان سرپل ذهاب و از شرق به کرمانشاه و از غرب به خاک عراق متصل است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر کنگاور با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کنگاور نام شهری در استان کرمانشاه است که در شرقی‌ترین قسمت این استان قرار گرفته و مرکز بخش مرکزی شهرستان کنگاور است. معبد آناهیتا یک بنای سنگی است که در شهر کنگاور قرار دارد.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سرپل ذهاب (زهاب) یکی از شهرهای مهم استان کرمانشاه ایران و مرکز شهرستان سرپل ذهاب است. مردم این شهر کرد هستند و به زبان کردی حرف می‌زنند. در شهرستان سرپل ذهاب پیروان شیعه، سنی و یارسان در کنار هم زندگی می‌کنند. این شهر مرزی ایران در زمان جنگ ایران و عراق به شدت آسیب دید اما بعد از جنگ بازسازی شد. این شهر در ۴۵ درجه و ۵۲ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و ۲۴ درجه عرض جغرافیایی و در غرب کشور و منتهی‌الیه شیب ارتفاعات زاگرس بر سر راه بین‌المللی تهران – بغداد موسوم به جاده کربلا واقع گردیده‌است. سرپل ذهاب یکی از پایتخت‌های زمان مادها بوده.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر سنقر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سُنقُر یا سُنگر مرکز شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است. این شهر در منطقه ای ییلاقی و در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه و ۹۵ کیلومتری غرب همدان قرار دارد، شهر سنقر به لحاظ قرار گرفتن در رشته کوه‌های زاگرس دارای آب و هوای ییلاقی و کوهستانی است، به همین دلیل دارای جمعیت فصلی بوده که در بهار و تابستان افزایش پیدا می‌کند. کوه دالاخانی در جنوب غربی سنقر قرار دارد و همه ساله پذیرای کوهنوردانی از سراسر کشور است که به ارتفاعات آن سعود می‌کنند. کوهستانهای اطراف سنقر، زیستگاه حیات وحش و گونه‌های متنوع گیاهی فراوان است که واجد ارزشهای تفرجگاهی و گردشگری هستند.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر هرسین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: هَرسین یکی از شهرهای استان کرمانشاه و مرکز شهرستان هرسین است. شهر هرسین با جمعیت ۴۴٬۱۴۶ نفر در سال ۱۳۹۵ در بخش مرکزی شهرستان هرسین واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر صحنه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: صحنه یا سحنه یکی از شهرهای شهرستان صحنه در استان کرمانشاه و در ۵۵ کیلومتر شهر کرمانشاه در جادهٔ کرمانشاه به همدان قرار دارد. طول جغرافیایی شهر ۴۷٫۶۸۷۲ و عرض جغرافیایی آن ۳۴٫۴۸۴۴ می‌باشد. شهر صَحنه مرکز شهرستان صحنه است. سرآب صحنه از مناطق دیدنی شهرستان صحنه می‌باشد که دارای آبشار، درختان وحشی و باغ میوه، کوه‌های بلند بوده و اثر تاریخی گوردخمه صحنه در آنجا قرار دارد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور به استان کرمانشاه،باربری مشهد با نیسان یا خاور به استان کرمانشاه،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به کرمانشاه

باربری مشهد به کرمانشاه با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به کرمانشاه و تمامی شهرهای استان کرمانشاه ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به کرمانشاه دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت، و یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه در ایران است، که دارای جمعیتی بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماری سال ۱۳۹۵ و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر کرمانشاه بزرگ‌ترین شهر کردنشین ایران محسوب می‌گردد و مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر اسلام‌آباد غرب با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اسلام‌آباد غرب با نام های پیشین شاه‌آباد غرب و هارون‌آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است. به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمانشاه بعد از شهر کرمانشاه است که به پایتخت جنگلهای بلوط ایران معروف است.مردم این شهر کرد هستند و به زبان کردی کلهری تکلم می‌کنند. این شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت. از کارخانه‌های این شهر کارخانه لبنیات مانیزان، کاشی کاژه و کارخانه بزرگ آن کارخانه قند است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر جوانرود  با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: امروزه جَوانرود نام شهری در استان کرمانشاه و مرکز شهرستان جوانرود است.جوانرود سومین شهر پر جمعیت استان پس از شهرهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب است مردم جوانرود کرد هستند و با گویش جافی سخن می‌گویند. جوانرود از شمال به اورامان لهون و پل دو آب، از جنوب به شهرستان سرپل ذهاب و از شرق به کرمانشاه و از غرب به خاک عراق متصل است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر کنگاور با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کنگاور نام شهری در استان کرمانشاه است که در شرقی‌ترین قسمت این استان قرار گرفته و مرکز بخش مرکزی شهرستان کنگاور است. معبد آناهیتا یک بنای سنگی است که در شهر کنگاور قرار دارد.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سرپل ذهاب (زهاب) یکی از شهرهای مهم استان کرمانشاه ایران و مرکز شهرستان سرپل ذهاب است. مردم این شهر کرد هستند و به زبان کردی حرف می‌زنند. در شهرستان سرپل ذهاب پیروان شیعه، سنی و یارسان در کنار هم زندگی می‌کنند. این شهر مرزی ایران در زمان جنگ ایران و عراق به شدت آسیب دید اما بعد از جنگ بازسازی شد. این شهر در ۴۵ درجه و ۵۲ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و ۲۴ درجه عرض جغرافیایی و در غرب کشور و منتهی‌الیه شیب ارتفاعات زاگرس بر سر راه بین‌المللی تهران – بغداد موسوم به جاده کربلا واقع گردیده‌است. سرپل ذهاب یکی از پایتخت‌های زمان مادها بوده.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر سنقر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سُنقُر یا سُنگر مرکز شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است. این شهر در منطقه ای ییلاقی و در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه و ۹۵ کیلومتری غرب همدان قرار دارد، شهر سنقر به لحاظ قرار گرفتن در رشته کوه‌های زاگرس دارای آب و هوای ییلاقی و کوهستانی است، به همین دلیل دارای جمعیت فصلی بوده که در بهار و تابستان افزایش پیدا می‌کند. کوه دالاخانی در جنوب غربی سنقر قرار دارد و همه ساله پذیرای کوهنوردانی از سراسر کشور است که به ارتفاعات آن سعود می‌کنند. کوهستانهای اطراف سنقر، زیستگاه حیات وحش و گونه‌های متنوع گیاهی فراوان است که واجد ارزشهای تفرجگاهی و گردشگری هستند.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر هرسین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: هَرسین یکی از شهرهای استان کرمانشاه و مرکز شهرستان هرسین است. شهر هرسین با جمعیت ۴۴٬۱۴۶ نفر در سال ۱۳۹۵ در بخش مرکزی شهرستان هرسین واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر صحنه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: صحنه یا سحنه یکی از شهرهای شهرستان صحنه در استان کرمانشاه و در ۵۵ کیلومتر شهر کرمانشاه در جادهٔ کرمانشاه به همدان قرار دارد. طول جغرافیایی شهر ۴۷٫۶۸۷۲ و عرض جغرافیایی آن ۳۴٫۴۸۴۴ می‌باشد. شهر صَحنه مرکز شهرستان صحنه است. سرآب صحنه از مناطق دیدنی شهرستان صحنه می‌باشد که دارای آبشار، درختان وحشی و باغ میوه، کوه‌های بلند بوده و اثر تاریخی گوردخمه صحنه در آنجا قرار دارد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور به استان کرمانشاه،باربری مشهد با نیسان یا خاور به استان کرمانشاه،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مشهد به کرمانشاه

باربری مشهد به کرمانشاه با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به کرمانشاه و تمامی شهرهای استان کرمانشاه ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به کرمانشاه دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت، و یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان کرمانشاه در ایران است، که دارای جمعیتی بالغ بر ۹۴۶٬۶۵۱ نفر در سرشماری سال ۱۳۹۵ و مساحت آن ۹۳٬۳۸۹٬۹۵۶ متر مربع است. شهر کرمانشاه بزرگ‌ترین شهر کردنشین ایران محسوب می‌گردد و مهم‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر اسلام‌آباد غرب با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اسلام‌آباد غرب با نام های پیشین شاه‌آباد غرب و هارون‌آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است. به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمانشاه بعد از شهر کرمانشاه است که به پایتخت جنگلهای بلوط ایران معروف است.مردم این شهر کرد هستند و به زبان کردی کلهری تکلم می‌کنند. این شهر تا قبل از انقلاب ۵۷ شاه آباد (شاباد) نام داشت. از کارخانه‌های این شهر کارخانه لبنیات مانیزان، کاشی کاژه و کارخانه بزرگ آن کارخانه قند است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر جوانرود  با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: امروزه جَوانرود نام شهری در استان کرمانشاه و مرکز شهرستان جوانرود است.جوانرود سومین شهر پر جمعیت استان پس از شهرهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب است مردم جوانرود کرد هستند و با گویش جافی سخن می‌گویند. جوانرود از شمال به اورامان لهون و پل دو آب، از جنوب به شهرستان سرپل ذهاب و از شرق به کرمانشاه و از غرب به خاک عراق متصل است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر کنگاور با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: کنگاور نام شهری در استان کرمانشاه است که در شرقی‌ترین قسمت این استان قرار گرفته و مرکز بخش مرکزی شهرستان کنگاور است. معبد آناهیتا یک بنای سنگی است که در شهر کنگاور قرار دارد.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سرپل ذهاب (زهاب) یکی از شهرهای مهم استان کرمانشاه ایران و مرکز شهرستان سرپل ذهاب است. مردم این شهر کرد هستند و به زبان کردی حرف می‌زنند. در شهرستان سرپل ذهاب پیروان شیعه، سنی و یارسان در کنار هم زندگی می‌کنند. این شهر مرزی ایران در زمان جنگ ایران و عراق به شدت آسیب دید اما بعد از جنگ بازسازی شد. این شهر در ۴۵ درجه و ۵۲ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و ۲۴ درجه عرض جغرافیایی و در غرب کشور و منتهی‌الیه شیب ارتفاعات زاگرس بر سر راه بین‌المللی تهران – بغداد موسوم به جاده کربلا واقع گردیده‌است. سرپل ذهاب یکی از پایتخت‌های زمان مادها بوده.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر سنقر با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: سُنقُر یا سُنگر مرکز شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است. این شهر در منطقه ای ییلاقی و در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه و ۹۵ کیلومتری غرب همدان قرار دارد، شهر سنقر به لحاظ قرار گرفتن در رشته کوه‌های زاگرس دارای آب و هوای ییلاقی و کوهستانی است، به همین دلیل دارای جمعیت فصلی بوده که در بهار و تابستان افزایش پیدا می‌کند. کوه دالاخانی در جنوب غربی سنقر قرار دارد و همه ساله پذیرای کوهنوردانی از سراسر کشور است که به ارتفاعات آن سعود می‌کنند. کوهستانهای اطراف سنقر، زیستگاه حیات وحش و گونه‌های متنوع گیاهی فراوان است که واجد ارزشهای تفرجگاهی و گردشگری هستند.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر هرسین با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: هَرسین یکی از شهرهای استان کرمانشاه و مرکز شهرستان هرسین است. شهر هرسین با جمعیت ۴۴٬۱۴۶ نفر در سال ۱۳۹۵ در بخش مرکزی شهرستان هرسین واقع شده‌است.

باربری مشهد به استان کرمانشاه و شهر صحنه با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: صحنه یا سحنه یکی از شهرهای شهرستان صحنه در استان کرمانشاه و در ۵۵ کیلومتر شهر کرمانشاه در جادهٔ کرمانشاه به همدان قرار دارد. طول جغرافیایی شهر ۴۷٫۶۸۷۲ و عرض جغرافیایی آن ۳۴٫۴۸۴۴ می‌باشد. شهر صَحنه مرکز شهرستان صحنه است. سرآب صحنه از مناطق دیدنی شهرستان صحنه می‌باشد که دارای آبشار، درختان وحشی و باغ میوه، کوه‌های بلند بوده و اثر تاریخی گوردخمه صحنه در آنجا قرار دارد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور به استان کرمانشاه،باربری مشهد با نیسان یا خاور به استان کرمانشاه،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 139 صفحه بعد