باربری مشهد به دبیران اردکان سعادت‌شهر قائمیه صفاشهر
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دبیران اردکان سعادت‌شهر قائمیه صفاشهر 

موسسه حمل و نقل باربری مشهد به دبیران اردکان سعادت‌شهر قائمیه صفاشهر در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این شرکت بزرگ حمل و نقل توانست خیلی زود هدف اصلی خود را که کاهش نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداریی و تجاری بود را محقق نمایید.

هم اکنون با افتخار میتوان گفت که باربری مشهد به دبیران اردکان سعادت‌شهر قائمیه صفاشهر در تمام شهر مشهد و تهران ارزانترین نرخ کرایه را به مشتریان خود ارائه می نماید که این را باعث افتخار خود میداند و همواره تلاش نموده است تا بتواند همچنان در این مسیر گام بردارد.

وجود ناوگان متنوع و مجهز از انواع خودروهای سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه باعث شده است که موسسه حمل و نقل باربری مشهد به دبیران اردکان سعادت‌شهر قائمیه صفاشهر یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین شرکت های حمل و نقل در مشهد لقب بگیرد از جمله ماشین های موجود در باربری مشهد را میتوان به نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود.

باربری مشهد به دبیران اردکان سعادت‌شهر قائمیه صفاشهر علاوه بر حمل ارزان بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری دارای خدمات جانبی مانند بسته بندی اثاثیه – باز و بسته نمودن نصبیات منزل و شرکت مانند پرده کرکره و ... – جابجایی وسایل سنگین ماند یخچال ساید پیانو گاوصندوق و ...- حمل ارسال و جابجایی کالاهای حساس پزشکی و الکترونیک و ... اشاره نمود.

مدیران باربری مشهد به دبیران اردکان سعادت‌شهر قائمیه صفاشهر سعی نموده اند که همواره ارتباط خود را با مشتریان حفظ نمایند تابتوانند از این طریق نظرات پیشنهادات و انتقادات این عزیزان را در ادامه فعالیت خود در نظر بگیرند و نیز اگر شکایتی وجود دارد بلافاصله آن را ترتیب اثر دهند.

باربری مشهد به دبیران: دبیران شهری در جنوب شرقی استان فارس و از توابع شهرستان زرین‌دشت و در فاصله ۲۷۰ کیلومتری شیراز است که در تلاقی مرزهای شهرستان‌های داراب، فسا، جهرم و لار قرار گرفته‌است. بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ این شهر ۱۳،۸۰۹ تن جمعیت دارد. امامزاده شاه علمدار در مجاورت این شهر قرار دارد.

باربری مشهد به اردکان فارس: اردکان مرکز شهرستان سپیدان در استان فارس در جنوب ایران است که با مساحتی حدود ۳۷۵ هکتار در هفتاد کیلومتری شمال‌غرب شیراز در مسیر شیراز-یاسوج واقع شده‌است. این شهر که با ارتفاع ۲۲۰۰ تا ۲۳۰۰ متری از سطح دریا در دره‌ای میان کوه‌های زاگرس مرکزی واقع شده، به دلیل دریافت بارش سالانه زیاد، در زمستان پربرف و در تابستان پرآب است؛ بنابراین در زمستان به خاطر ورزش‌های زمستانی و در تابستان به دلیل وجود آبشارها و رودخانه‌های مفرح مورد توجه اهالی جنوب کشور به خصوص مردم شیراز قرار می‌گیرد.

باربری مشهد به سعادت‌شهر: سعادت‌شهر مرکز شهرستان پاسارگاد در استان فارس ایران است و در ۱۰۵ کیلومتری شمال شرقی شهر شیراز قراردارد.

باربری مشهد به قائمیه: قائمیه شهری در غرب استان فارس و مرکز شهرستان کوه‌چنار است. این شهر با دارا بودن جمعیتی برابر با ۲۶٬۹۱۸ نفر (۱۳۹۵)، سومین شهر پرجمعیت غرب استان فارس به‌شمار می‌رود. شهر قائمیه در تقاطع محور مواصلاتی استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته‌است و ارتباط دهنده مرکز ایران با بوشهر و همچنین جنوب ایران با خوزستان به‌شمار می‌رود.

باربری مشهد به صفاشهر: صفاشهر شهری در بخش مرکزی شهرستان خرم بید استان فارس ایران است.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به استان فارس با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به استان فارس با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 182
|
تعداد امتیازدهندگان : 61
|
مجموع امتیاز : 61
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: