نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار خرده بار و اثاثيه از تهران به کرمان با 70% تخفیف و بیمه نامه معتبر

در این مقاله سعی داریم نکات مهمی را که باید در حمل بار خرده بار و اثاثيه از تهران به کرمان در نظر داشت به صورت خلاصه بیان نماییم تا شاید راهنمایی شود برای هموطنان عزیز در شهر تهران و آن دسته از کسانی که تصمیم دارند از شهر تهران به کرمان نقل مکان نمایند

قبل از معرفی مسیرهای تهران به استان کرمان می خواهیم مقداری در مورد باربری تهران کرمان با نام نتسان صحبت نماییم چرا که یکی از نکات مهم در در هر حمل بار و اثاثیه باربری مطمئن می باشد. لازم به یادآوری می باشد باربری تهران و مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از چند دهه سابقه درخشان در حمل بار و اثاثیه بین شهری از دو مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران از جمله استان کرمان و تمامی شهرهای این استان توانسته تجارب ارزشمندی در این مسیر کسب نماید.

همواره در تماس هایی که هموطنان عزیز با مجموعه بزرگ و عظیم نتسان دارند 2 مطلب را خواهان روشن شدن آن هستند 1- هزینه حمل بار و اثاثیه از تهران به کرمان 2- در مورد تخصص راننده و کارگران صبحت به عمل می آید.

در مورد اول یعنی تعرفه و قیمت و یا نرخنامه حمل بار از شهر تهران به کرمان و شهرهای این استان باید گفت باربری نتسان به لطف هوشمند بودن و با کاهش هزینه های جانبی و قانع بودن به حداقل هزینه توانسته است تا 70% زیر نرخ اتحادیه و سایر همکاران حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی شما را از شهر تهران و مشهد به استان کرمان و سایر شهرهای این استان انجام دهد . بنابراین با آسودگی خاطر و خیال راحت میتوانید مستقیما با ما تماس بگیرید و از نرخنامه مطلع شوید و همچنین خواستار تخفیفات ویژه نیز باشید بنابراین توصیه میکنیم حتما شماره های مجموع نتسان را در گوشه خود ذخیره بفرمایید.

اما در مورد دوم که اشاره به کیفیت انجام کار می باشد مفتخر هستیم که اعلام نماییم در تمام مدت این سالها هرگز یک مورد کوتاهی و شکایت در سامانه نتسان مبنی بر قصور و کوتاهی و یا هرگونه حاشیه توسط کارگران و رانندگان ثبت نشده است و کارگران و بارچینان و رانندگان تماما دائمی بوده و مدت هاست که با آنها این مجموعه در حال همکاری می باشد. ضمن اینکه کارگران ما قبل از شروع به کار در باربری نتسان می بایست دوره آموزشی مربوطه را بگذرانند و تعهدهای لازم از جمله معرف سفته و چک از آنها دریافت می شود.

با توجه به دو دغدغه فوق شما هموطنان عزیز میتوانید با خیال آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی حمل بار خود را به باربری نتسان از شهر تهران به کرمان بسپارید.

مسیر تهران کرمان از جاده های معروف ایران می باشد که مقاصد گردشگری زیادی را در خود جای داده است. در نقشه راههای کشور این جاده بسیار مهم و قدیمی می باشد.

اولین مسیر کرمان تهران – کوتاهترین مسیر : فاصله تهران تا کرمان در حدود ۹۸۶ کیلومتر می باشد. این جاده کوتاهترین مسیر از تهران به کرمان بوده و از شهرهای قم، کاشان، یزد و رفسنجان می گذرد. فاصله زمانی کرمان تهران از این مسیر با خودرو شخصی در حدود ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه می باشد.

مسیر دوم تهران به کرمان : تهران تا کرمان از مسیر دوم در حدود ۱۲۲۰ کیلومترست. این جاده از شهرهای قم، اصفهان، شهرضا، آباده، مهریز و رفسنجان گذر میکند. فاصله زمانی کرمان به تهران از این جاده در حدود ۱۳ساعت و ۱۵ دقیقه می باشد.

انتخاب مسیر به عهده مشتری می باشد ضمن اینکه رانندگان کاربلد و راه بلد نتسان توضیحات لازم را در هنگام حرکت به مشتری عزیز ارائه خواهند داد. با نتسان آسوده خاطر هرگونه بار و خرده بار خود را از تهران به کرمان منتقل نمایید بدون دغدغه و نگرانی.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به کرمان ،باربری تهران به کرمان ،ارزانترین باربری تهران به کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و خرده بار از شهرک های صنعتی مشهد با 70 % تخفیف

باربری نتسان یکی از بزرگترین شرکت های باربری در ایران می باشد که یکی از تخصص های اصلی آن حمل هرگونه کالای صنعتی کشاورزی پزشکی و لوازم حساس الکترونیکی از شهرک های صنعتی تهران و مشهد به سراسر ایران می باشد. در این مطلب چند دغدغه اصلی تولیدکننده گان – صاحبان کارخانجات و صنتگران را که در حمل بار بین شهری دارند بیان می نماییم.

شهرک های صنعتی قلب صنعتی و تولیدی در کشورمان شناخته شده اند کلیه کارخانجات با جابجایی دو نوع کالا و محصول در ارتباط دارند 1- جابجایی مواد اولیه 2- جابجایی حمل و ارسال محصول نهایی و تولیدی .

شرکت باربری نتسان مفتخر می باشد که در طی چند سال گذشته همواره همکاری بسیار فشرده در حمل و جابجایی موارد اولیه و تولیدی کارخانجات در سراسر شهرک های صنعتی مشهد را داشته است این همکاری به قدری فشرده و صمیمی بوده است که اکنون کمتر کارخانه ای را در شهرک های صنعتی مشهد از جمله شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی کلات ، شهرک صنعتی فردوسی ، شهرک صنعتی فناوری برتر ، شهرک صنعتی ماشین سازی ، شهرک صنعتی بینالود میتوان نام برد که با مجموعه باربری عظیم نتسان آشنا نشده باشند.

دلیل این اعتماد این می باشد که ما به خوبی دغدغه های تولیدگران و صاحبین کارخانجات را پاسخ دادیم از جمله دغدغه های این عزیزان 1- دقت در چیدن وسیله حمل و پیاده سازی آن 2- سرعت حمل و تحویل به موقع و حضور به موقع جهت بارگیری 3- کارگران متخصص و بی حاشیه و دارای بیمه 4- تنوع در انواع ماشین با توجه به حجم بار 5- کف هزینه جابجایی یعنی حداقل کرایه جایجایی و حمل کالا .

گروه باربری نتسان تمام تلاش خود را نموده است تا بتواند پاسخ در خورد و مناسب به دغدغه های به حق این عزیزان داشته باشد به همین جهت با وسواس بسیار خاص سعی در بررسی تک تک این دغدغه ها نمود و سرانجام توانسط با در نظر گرفتن جمع شرایط کار سوریس دهی مطمئن را آغاز نمایید. و از همان آغاز هکاری با شهرک هاص صنعتی مشهد بود که مورد استقبال بسیار خوب قرار گرفت و تا به امروز توانسته ایم این مسیر را به خوبی ادامه دهیم.

1- دقت در چیدن وسیله حمل و پیاده سازی آن : این اولین و شاید یکی از مهمترین دغدغه از طرف مشتریان ما در شهرک های صنعتی بود و بر آن تاکید داشتن مبنی بر اینکه وسایل با دقت چیده شود تا آسیبی دیده نشود که ما  از آغاز تا به امروز تمام تلاشمان همین بوده است و هیچ شکایتی تا امروز نداشتیم.

2- سرعت حمل و تحویل به موقع و حضور به موقع جهت بارگیری : کارخانجات و تولیدی ها یک درخواست به حق در مورد سرویس دهی شرکت های باربری دارند و آن این هست که طوری زمان بندی انجام شود توسط باربری که درست در زمانی که قرار هست بارگیری و یا تخلیه انجام شود تاخیری صورت نگیرد . ما در گروه نتسان به تمام شرکت ها و کارخانجات و تولیدیهای شهرک های صنعتی این تعهد را داده ایم و تا امروز بر آن اصرار نموده ایم.

3- کارگران متخصص و بی حاشیه و دارای بیمه : این خواسته فکر میکنیم حداقل خواسته صنعتگران و شرکت ها و تولیدی ها از یک باربری می باشد . نتسان همواره در تمام سالهای سرویس دهی خود هرگز از کارگران غیر متخصص در امر اسباب کشی و اثاث کشی استفاده نکرده است و همواره به کارگیری از نیروهای ورزیده و زبده را در برنامه خود قرارداده است.

4- تنوع در انواع ماشین با توجه به حجم بار : با توجه به نوع محصول و میزان آن طبیعی می باشد که کارخانجات انتظار داشته باشند با توجه به نیاز کمی و کیفی بار خود باربری ماشین متناسب با آن را ارسال نماید. نتسان دارای انواع ماشین های سبک از جمله انواع متنوع از وانت بار – نیسان  و همچنین ماشین های سنگین شهری و بین شهری از جمله خاور مسقف وغیرمسقف – کامیون - تریلی و ... می باشد.

5- کف هزینه جابجایی یعنی حداقل کرایه جایجایی و حمل کالا : این دغدغه کاملا به حق می باشد که البته باربری نتسان با تخفیفات بالای خود همواره این موضوع را ملاک قرار داده است و امرزوه بعضی سرویس ها تا 70 % دارای تخفیف می باشد.

در پایان به آن دسته از تولیدکننده گان – شرکت ها – کارخانجات واقع در شهرک های صنعتی سراسر مشهد از جمله شهرک صنعتی توس ، شهرک صنعتی کلات ، شهرک صنعتی فردوسی ، شهرک صنعتی فناوری برتر ، شهرک صنعتی ماشین سازی ، شهرک صنعتی بینالود که تاکنون جهت حمل بار خرده بار و ... به گروه باربری نتسان ملحق نشده اند  توصیه میکنیم همین امروز به جمع ما بپیوندید و تا 70% تخفیف سرویس های ما بهره مند شوید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از شهرک های صنعتی مشهدبه تمام نقاط کشور ،باربری مشهد شهرک های صنعتی مشهدبه تمام نقاط کشور ،ارزانترین باربری شهرک های صنعتی مشهدبه تمام نقاط کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه خرده بار منزل اداری باربری تهران به ارومیه 70% تخفیف

یکی دیگر از مسیرهایی که باربری نتسان بارها و بارها در آن سرویس دهی کرده است مسیر تهران به تمامی شهرهای آذربایجان غربی می باشد . موسسه باربری نتسان سه موضوع اساسی و مهم را سرلوحه کار خود در امر سرویس دهی قرار داده است  1- کاهش قیمت تمامی سرویس ها تا 70 % تخفیف 2- استفاده از کارگران متخصص 3- استفاده از انواع متنوع ماشین های سبک و سنگین از جمله وانت بار نیسان خاور مسقف تریلی و کامیون

رعایت نکات فوق باعث شده است که مجموعه بزرگ و عظیم نتسان مشتریان ثابت بسیاری داشته باشد که این از افتخارات ما می باشد و تلاش می نماییم که این اعتماد را انشالله برای همیشه حفظ کرده همانگونه که تا به امروز با وجود مشکلات زیاد توانسته ایم حفظ نماییم و به سرویس دهی از دو مبدا تهران و مشهد به سراسر کشور ادامه دهیم.

همانطور که اشاره شد سرویس دهی از تهران به شهرهای آذربایجان غربی سالهاست که توسط باربری نتسان در حال انجام می باشد و تقریبا به تمام شهرهای استان از جمله : ارومیه اشنویه بوکان خوی شوط مرگنلر یولاگلدی باروق بازرگان (شهر) پلدشت پیرانشهر سردشت سلماس تکاب چهاربرج (میاندوآب) مهاباد و ... تاکنون سرویس های متعددی داشته ایم.

این تجربه سرویس دهی به شهرهای آذربایجان غربی باعث شده است که رانندگان با تجربه ما به جاده های این مسیر تسلط پیدا کنند و سعی نمایند تا با تنظیم ساعت حرکت در خارج از ساعات اداری و پرترافیک به مقصد شهرهای استان برسند مخصوصا ارومیه که معمولا شلوغ می باشد. 

در این مطلب میخواهیم در مورد مسیرهایی که میشود بار اثاثیه خرده بار بارهای اداری و منزل را از تهران به ارومیه و سایر شهرهای این استان جابجا کرد توضیحاتی ارائه نماییم تا هم مشتریان و هم سایر رانندگان از آن استفاده نمایند.

سه مسیر برای رسیدن به شهرهای استان اذربایجان غربی در پیش دارید که مسیر اول اصلی ترین مسیر می باشد :

مسیر شماره یک  :  از تهران به سمت کرج حرکت کرده و سپس به سمت قزوین و بعد از آن به زنجان و سپس به تبریز و بعد از عبور از دریاچه ارومیه به شهر ارومیه خواهید رسید. این مسیر حدود 764 کیلومتر می باشد و 8 ساعت و 30 دقیقه نیاز به رانندگی خواهید داشت.

مسیر شماره دو: از تهران به سمت همدان حرکت خواهید کرد و بعد از همدان به سمت زنجان آمده و ادامه مسیر مانند مسیر شماره یک می باشد. این مسیر 816 کیلومتر مسافت دارد و حدودا 10 ساعت و 21 دقیقه باید رانندگی نمایید

مسیر شماره سه : از تهران به سمت همدان حرکت کرده و بعد از آن به سمت سنندج حرکت کرده و در ادامه وارد مهاباد شده و از انجا به شهر ارومیه خواهید رسید. این مسیر 919 کیلومتر می باشد و باید 10 ساعت و 54 دقیقه رانندگی نمایید.

 یادمان باشد همیشه مسیرهای بین شهری نیازمند صبر و حوصله از ابتدای تصمیم به حمل بار و اثاثیه تا انتهای مسیر و تخلیه بار می باشد. باربری نتسان در صورت تمایل می تواند با بهترین شرایط مسئولیت حمل بار و اثاثیه شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران عهده دار شود. گروه باربری و حمل و نقل نتسان نامی مطمئن و امین در بین مردم ایران از گذشته بوده و انشالله خواهد بود.

تخصص ما حمل - بسته بندی - جابجایی و چیدمان هرگونه وسایل و اثاثیه منزل – وسایل اداری – کارگاهی -  پزشکی وسایل حساس الکترونیکی و ... می باشد با نتسان آسوده خاطر کالای خود را به مقصد برسانید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به ارومیه ،باربری تهران به ارومیه ،ارزانترین باربری تهران به ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به مازندران و همه شهرستان های شمال

مسیر تهران به مازندران و شهرهای این استان سرسبز  همیشه از متفاوت ترین مسیرهای شرکت باربری نتسان بوده است از این جهت می گوییم متفاوت زیرا دارای جاده های پر پیچ وخم و مسیرهای بارندگی معمولا در بیشتر وصول سال می باشد. همین دو مورد هم جزء چالش برانگیزترین موضوعات مربوط به هرنوع اسباب کشی و حمل بار و اثاثیه بین شهری می باشد.

حال با توجه به دو موضوع فوق یعنی جاده های غیرمسطح و پر پیچ و خم  و بارندگی های مستمر باعث می شود که یک باربری با سابقه و مطمئن ملاحظات لازم را برای این نوع بارها و خرده بارها در نظر بگیرد. در این مطلب سعی خواهیم کرد نکات ریز و درشتی را در مورد مسیرهای بین تهران به مازندران و شهرهای این استان بیان نماییم .

قبل از معرفی مسیرهای بین تهران و مازندران لازم میدانیم در مورد موسسه باربری نتسان نکاتی را بیان نماییم. موسسه نتسان به لطف حمایت همشهریان عزیز در دو شهر تهران و مشهد توانسته هست در مدت نه چندان دوری مقبولیت بسیار بالایی را در جلب رضایت مندی مشتریان به دست آورد. اما گاهی سوال میشود که چه نکات قوتی در مجموعه عظیم باربری نتسان وجود دارد که به این صورت توانسته هست در بین باربری های کشور شناخته شود که ما در پاسخ میگوییم:

 1- شرایط اقتصادی هموطنان عزیزمان را درک میکنیم و خودمان را همیشه جایی مراجعه کنندگانمان قرار میدهیم و تا حد ممکن از سود خود کاهش داده و این کاهش گاهی به حدی میرسد که مورد اعتراض همکاران قرار میگیرد در عوض با سرویس های زیادی که در روز انجام میدهیم این کاهش قیمت را جبران میکنیم.
2- در کنار کاهش چشمگیر قیمت,  تمام تلاشمان را انجام دادیم تا از کیفیت – دقت و سرعت عمل سرویس ها کم نشود. که میتوان برای این موضوع کارگران متخصص و ماشین های متعدد سبک و سنگین را نام برد. از جمله وانت بار – نیسان – خاور مسقف – تریلی و کامیون و ...
آری رعایت نکات فوق باعث شده است که باربری نتسان با وجود قیمت پایین سرویس هایش همچنان روی پای خود ایستاده باشد و تمام تلاش این مجموعه این هست که این رویه را ادامه دهد.

استان مازندران که در غرب استان گلستان و شرق استان گیلان قرار گرفته، از جنوب با استان‌های سمنان، تهران و قزوین هم‌مرز است. مرز شمالی این استان به دریای خزر محدود می‌شود. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، این استان در حال حاضر با مرکزیت شهر ساری، دارای ۱۶ شهرستان به نام‌های آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، چالوس، رامسر، سوادکوه، قائم‌شهر، محمودآباد، نکا، نور، نوشهر، جویبار و گلوگاه است.

برای حمل بار – اثاثیه –اسباب کشی و خرده بار از شهر تهران به استان مازندران و شهرهای این استان سرسبز 3 مسیر وجو دارد:

مسیر شماره یک : از مسیر تهران قسمت شرق این شهر (که اتوبان بسیج نام دارد) را طی کرده و به طرف آبعلی و جاده دماوند برانید پس از طی شهرهای پردیس و رودهن و بومهن مسیر دوراهه می‌شود که اگر از سمت راست به سمت دماوند و فیروزکوه برانید از طریق جاده زیبای فیروزکوه به قائم‌شهر رسیده و از آنجا به ساری یا بابل می‌توانید ادامه مسیر دهید.

مسیر شماره دو : از مسیر شماره یک اگر بعد از بومهن سمت چپ را انتخاب کنید به امامزاده هاشم می‌رسید و مسیر موسوم به جاده هراز را در پیش دارید که البته نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به شمال کشور همین مسیر است. بعد از امامزاده هاشم که درست در بلندترین مسیر جاده قرار دارد راه سرازیری را در پیش دارید که چشم‌انداز زیبای قله رفیع دماوند را در مسیر جاده می‌توانید به تماشا بنشینید. این مسیر (از تهران تا آمل) حدود ۲۰۰ کیلومتر است.

مسیر سوم : مسیر تهران به سمت کرج را در پیش گرفته و از ابتدای کرج، جاده چالوس را در پیش می‌گیرید. جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های کشور است. وجود سفره‌خانه‌های زیبای کنار جاده‌ای در مسیر از سد کرج تا آسارا و بالاتر راه استراحت را هموارتر می‌کند. از آنجا که حدود ۲۱۳ کیلومتر (از کرج تا چالوس) مسیر را در پیش دارید می‌توانید به چالوس برسید.

باربری نتسان با سالها تجربه و حمل بار موفق بین شهری و درون شهری همواره مورد امین مردم ایران عزیز بوده است شما هموطن گرامی اگر تا به امروز از سرویس های ما استفاده نکرده اید میتوانید یک بار امتحان نمایید تا تفاوت را در کیفیت و قیمت مشاهده نماید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به مازندران ،باربری تهران به مازندران ،ارزانترین باربری تهران به مازندران ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به سمنان با ارزان ترین قیمت

باربری نتسان یکی از بزرگترین باربری های سطح کشور سالهاست که وظیفه حمل بار و اثاثیه هموطنان عزیز را از دو مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران انجام میدهد. از جمله این مسیرها مسیر تهران به استان سمنان و سایر شهرهای این استان می باشد.

حمل بار و اثاثیه بین شهری یکی از سخت ترین نوع حمل بار می باشد چرا که به دلیل دوری مسافت باید نکات زیادی را رعایت نمود تا مشتری نسبت به باربری مربوطه احساس اطمینان نماید. از جمله این نکات 1- بسته بندی درست و اصولی اسباب و اثاثیه 2- چیدمان صحیح و منظم 3- انتخاب ماشین مناسب و راننده راه بلد 4- انتخاب بهترین مسیر از شهر مبدا به شهر مقصد (در این مطلب از  تهران به سمنان) و سایر نکاتی که باید رعایت نمود تا یک حمل بار و اثاثیه بی دغدغه داشته باشیم.

خوشبختانه باربری نتسان به جهت داشتن سرویس های متعدد بین شهری در روز باعث شده است که در میان مردم عزیزمان به عنوان باربری مطمن و قابل اعتماد شناخته شود و خانواده بزرگ موسسه نتسان این موضوع را به فال نیک می گیرد و سعی می نماید همچنان با در نظر گرفتن تخفیف تا 70% و کیفیت بالای حمل به این اعتماد پاسخ شایسته دهد.

هر زمان که قرار است به جای جدیدی بروید و اثاث کشی کنید اولین کاری که معمولا انجام می دهید توجه به چیزهایی است که قرار است تمیز شوند. از آنجایی که معمولاً مسافت جابجایی کم نیست، معمولاً فرصت آن را نداریم که قبل از رسیدن وسایل محل را کاملاً تمیز کنیم. حتی در باربری های بین شهری هم این فرصت را نخواهید داشت تا به طور کامل دستی به روی مکان جدید بکشید. بیشتر افراد روزها قبل از حمل بار و اثاثیه این کار را انجام داده و به طور کامل مکان جدید را تمیز می کنند. یکی از چیزهای فوق العاده در اسباب کشی این است که فرصت آن را پیدا میکنید که در محلی جدید همه چیز را از اول شروع کنید. و یک دکوراسیون جدید و فوق العاده بسازید.

از نکته های مهم در باربری های بین شهری علاوه بر مواردی که تا کنون گفته شد این است که باید فرآیند آماده سازی مکان جدید پیش از اثاث کشی به درستی انجام گیرد تا در روز اثاث کشی به مشکل برنخورید. این آماده سازی شامل مواردی همچون چک کردن برق، گاز، آب گرم، تلفن و... است. برای نمونه اگر بخواهیم از شهر تهران به سمنان حمل بار و اثاث داشته باشیم باید حتما از قبل مکان جدید را آماده نماییم. اما در ادامه خواهیم گفت که بین این دو استان چه مسیر هایی وجود دارد.

برای رفتن از تهران به سمنان سه مسیر وجود دارد:

مسیر شمار یک : در اولین مسیر که حدود 220 کیلومتر است و دو ساعت و چهل و پنج دقیقه طول می کشد وقتی از تهران به سمت سمنان حرکت می کنید پس از گذر از خاورشهر، پاکدشت و شریف آباد به ایوانکی می رسید و با ادامه مسیر به گرمسار رسیده و پس از عبور از آرادان و سرخه به سمنان خواهید رسید.

 مسیر شماره دو : حدود 276 کیلومتر است و سه ساعت و ده دقیقه طول می کشد  وقتی از تهران حرکت کردید و به حسن آباد رسیدید به سمت چرمشهر حرکت کرده و به گرمسار خواهید رسید و ادامه مسیر با مسیر اول یکی است.

 مسیر شماره سه :  227 کیلومتر است و سه ساعت و بیست دقیقه طول می کشد. باید از تهران به سمت جاجرود حرکت کنید و پس از طی مسافتی به فیروزکوه برسید و سپس وارد سمنان شوید.

برای پیدا کردن شرکت مناسب با شرکت های مختلفی صحبت کنید و این کار را در اولین فرصت انجام دهید. گروه باربری نتسان به اطلاع شما هموطنان عزیز می رساند که آماده همکاری با شما عزیزان در زمینه حمل بار،  اثاثیه،  خرده بار،  حمل کالای سنگین، لوازم الکترونیکی،  یخچال ساید و... می باشد. و در مورد باربری بین شهری آماده خدمت رسانی به شما هم میهنان عزیز در تمام نقاط کشورمان می باشد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به سمنان،باربری تهران به سمنان،ارزانترین باربری تهران به سمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به یزد با حمل و نقل و بسته بندی ویژه

شرکت باربری نتسان با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و موفق در زمینه حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی درون شهری و بین شهری توانسته است جایگاه بسیار مهمی را در بین هموطنان عزیز کسب نماید. از جمله مسیر های پرتردد شرکت باربری و حمل بار نتسان مسیر تهران به یزد و سایر شهرستان استان یزد می باشد.

در این مطلب سعی خواهیم کرد مقداری در رابطه با مسیر تهران به یزد صحبت کنیم و نکاتی را که باید در هنگام اثاث کشی و اسباب کشی باید رعایت کرد بیان نماییم. اصولا وقتی صحبت از حمل بار – خرده بار و اثاثیه منزل یا اداری - حمل بارهای سنگین مانند گاو صندوق – پیانو – یخچال ساید بای ساید – بوفه های قدیمی و کلا هرنوع باری سنگین دیگر میشود باید بیشتر در متخصص بودن کننده کار دقت نماییم چرا که هرگونه کوتاهی و عدم کاربلد بودن باعث خسارت خواهد شد. البته وقتی صحبت حمل همین بار در مسیرهای طولانی از جمله تهران به یزد می شود حساست بیشتر میشود.

خوشبختانه باربری نتسان با علم به همه نکات حمل هرگونه بار و اثاثیه در بین باربری های سطح کشور بسیار با تجربه نیز می باشد. این مجموعه بزرگ در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و از این دو مسیر به تمام شهرهای ایران سرویس دهی می نماید.

اما مسیر تهران به یزد : شما جهت حمل بار و اثاثیه خود از مسیر تهران به یزد نهایت دو مسیر دارید که مسیر اول متداولتر می باشد در ادامه هر دو مسیر را معرفی خواهیم کرد.

مسیر شماره یک : مسیر اول کوتاه‌ترین راه به یزد و به طول 621 کیلومتر است و می‌توانید آن را در مدت‌زمان 6 ساعت ونیم تا 7 ساعت طی کنید. با انتخاب مسیر اول، از جاده‌ی یزد-تهران که یکی از جاده‌های معروف و قدیمی است گذر خواهید کرد. مسیری که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و از شهرهای قم، کاشان، اردستان و میبد می‌گذرد.

مسیر شماره دو : مسیر دوم 811 کیلومتر است و با انتخاب آن زمان سفرتان 9 ساعت ونیم خواهد بود. در طی هردو مسیر شما از استان‌های قم و اصفهان می‌گذرید تا به یزد برسید. سپس در این مسیر باید از شهرهای گرمسار، سمنان و جندق می‌گذرد. جاده جندق با اینکه یک مسیر کاملا کویری است و امکانات بین‌راهی کمی دارد اما مسیری بسیار خلوت و آرام است. راهی که هرچند طولانی‌تر است اما می‌توانید بی‌دغدغه در آن برانید.

اکنون که با مسیرهای حمل کالا – اثاثیه – خرده بار – وسایل اداری – وسایل منزل و ... آشنا شدید وقت آن رسیده است که باربری خود را انتخاب نمایید. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد باربری نتسان یکی از موفقترین شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد این را ما نمی گوییم بلکه نظرات مشتریان ما در طی سالها فعالیت نشان دهنده این واقعیت می باشد.

گروه باربری نتسان با داشتن انواع متنوع از ماشین های سبک مانند وانت بار و نیسان مجهز و ماشین های سنگین مانند خاور مسقف – تریلی و ... میتواند و تضمین می نماید قادر هست تا 70% تخفیف بار و کالای شما را از تهران به یزد منتقل نماید. کارگران متخصص و راننده گان متعهد و کاربلد چیدمان مناسب اثاثیه در ماشین و در صورت نیاز بسته بندی آن از مشخصه های یک سرویس دهی خوب می باشد که نتسان با افتخار آن را برای شما مشتری عزیز انجام خواهد داد . با نتسان آسوده خاطر باشید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به یزد،باربری تهران به یزد،ارزانترین باربری تهران به یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به کرمانشاه با وانت بار و نیسان با تخفیف ویژه

در این مقاله می خواهیم در مورد حمل بار, خرده بار, اثاثیه و اسباب کشی از مبدا تهران به مقصد کرمانشاه مطالبی را ارائه نماییم .
خواهیم گفت چند مسیر مناسب از شهر تهران به کرمانشاه وجود دارد و هر مسیر چند ساعت زمان نیاز دارد همچنین در مورد مخاطرات اثاث کشی بین شهری صحبت خواهیم کرد و اینکه باید چه نکاتی را رعایت کرد تا بتوانیم یک حمل بار و اسباب کشی بی خطر و مطمن داشته باشیم. اما قبل از اینکه منحصرا در مورد مسیر تهران به کرمانشاه توضیحات تقدیم حضور شما شود اندکی در مورد باربری نتسان خواهیم گفت.

موسسه باربری و حمل بار و اثاثیه درون شهری و بین شهری نتسان یکی از باتجربه ترین موسسات حمل بار و خرده بار و لوازم اداری و منزل در سطح کشور می باشد. به این دلیل که این مجموعه عظیم در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد از طرفی دارای تنوع بسیار زیاد از انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله کامیون و خاور مسقف انواع وانت بار و نیسان مسقف و دارای چادر ضدآب برای مسیر های بارانی می باشد.

از دیگران نکات قابل بیان برای این موسسه بزرگ ,تعداد بسیار زیادی از سرویس هایی می باشد که از مبدا شهر تهران به مقصد کرمانشاه و تمامی شهرهای این استان در هفته انجام میشود.

کرمانشاه یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است و با دارابودن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار در سطح شهر و استان، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید. مسیر تهران به کرمانشاه نیز از جاده های معروف و قدیمی در نقشه راههای ایران است. نقاط گردشگری زیادی در طی این سفر در انتظار شما هستند.

برای حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از تهران به کرمانشاه دو مسیر می توان استفاده نمود:

مسیر شماره یک : در این مسیر که از شهرهای همدان و اسدآباد می گذرد فاصله تهران تا کرمانشاه در حدود ۵۰۰ کیلومتر است. این مسیر کوتاهترین مسیر تهران به کرمانشاه می باشد. فاصله زمانی تهران به کرمانشاه از این راه در حدود ۶ ساعت می باشد.

مسیر شماره دو : مسافت کرمانشاه تا تهران در این مسیر در حدود ۵۷۷ کیلومتر است. در این جاده از شهرهای قم، اراک، ملایر و کنگاور گذر خواهید کرد. فاصله زمانی مسیر تهران به کرمانشاه در این جاده در حدود ۷ ساعت می باشد.

همانطور که ملاحظه می فرمایید مسیر شماره یک بهترین مسیر برای حمل بار و اثاثیه منزل و اداری و یا هرگونه وسیله دیگر می باشد. اکنون که با 2 مسیر از تهران به کرمانشاه اشنا شدید لازم می باشد که اگر میخواهیم تصمیم به اسباب کشی و حمل بار داشته باشید باید یک باربری مناسب برای انجام این وظیفه خطیر و مهم انتخاب نمایید.

شرکت باربری و حمل ونقل نتسان با داشتن تجارب بسیار بالا در مسیر تهران به کرمانشاه انصافا بهترین گزینه برای شما مشتری گرامی میباشد. دقت – سرعت و قیمت مناسب باربری نتسان که محصول داشتن رانندگان و کارگران متخصص در این حوزه می باشد از افتخارات ما می باشد.

اعتماد شما تا به امروز باعث پیشرفت ما شده است . اگر امروز ما قادر هستیم تا 70% زیر قیمت باربری سطح کشور کار حمل بار و اثاث کشی و خرده بار شما را انجام دهیم به علت استقبال شما هموطنان عزیز بوده است و امیدوار هستیم بتوانین با همین کیفیت و همین قیمت با حمایت شما عزیزان این راه را ادامه دهیم.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به کرمانشاه ،باربری تهران به کرمانشاه ،ارزانترین باربری تهران به کرمانشاه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین حمل بار و اثاثيه از تهران به تبريز و دیگر شهرها

حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به تبریز هم یکی از سرویس هایی می باشد که گروه باربری نتسان حداقل در هفته چند سرویس دارد. همین تعداد بالای سرویس ها باعث شده است که رانندگان باربری و موسسه حمل و نقل نتسان کاربلد کار شوند.

حتما می دانید به جز کاربلد بودن راننده باید کارگرانی که وظیفه چیدن اسباب و اثاثیه را در داخل کامیون و ماشین دارند بسیار حرفه ایی باشند تا در طول مسیرهای طولانی احیانا دچار حادثه نشوند. در ادامه بیبشتر در مورد مسیر تهران به تبریز صحبت خواهیم کرد.

گاهی در زندگی افراد وقایعی رخ می دهد که آنها مجبورند خواسته یا ناخواسته از شهر و دیار خود رخت بر بسته و به شهری دیگر برای زندگی حمل بار و اثاث داشته باشند. در این مواقع اگر این وقایع ناخواسته و غیر منتظره اتفاق بیفتند فرد دچار استرس و نگرانی بیشتری خواهد شد. زیرا آمادگی اثاث کشی آن هم به شهری دیگر را از قبل نداشته است.

برای این که از استرس و نگرانی خود بکاهید و آنرا حتی به صفر برسانید بهتر است با یک شرکت باربری مطمئن و ایمن همکاری خود را آغاز نمایید. گروه باربری نتسان با تجربه مفید در زمینه حمل بار - حمل اثاث منزل - کالای اداری – اثاث کشی – کالای منزل – وسایل سنگین – وسایل پزشکی – وسایل الکترونیکی و ... گزینه مناسبی برای شما خواهد بود تا نگرانیهای خود را کاهش داده و حتی آنرا به صفر برسانید.

حال فرض می کنیم از شهر تهران قرار است به شهر تبریز حمل بار و اثاثیه داشته باشیم. برای این منظور مسیرهای مختلفی وجود دارد. اما بهترین مسیر این است که شما ابتدا وارد بزرگراه شیخ فضل الله شوید و سپس مسیر خود را تا شهر کرج ادامه دهید. این مسیر 631 کیلومتر است که حدود 7 ساعت طول خواهد کشید. سپس مسیر را ادامه داده تا به شهر قزوین برسید. در ادامه راه شما به شهر زنجان خواهید رسید و با طی مسافتی وارد شهر تاریخی تبریز خواهید شد.

انتخاب فصل سال برای باربری و حمل بار به تبریز بسیار مهم است. چون جاده منتهی به تبریز مخصوصا در زمستان بسیار سرد بوده و بارش های پربرف گزارش شده است. برای نمونه شهر زنجان به عنوان شهری فرا سرد شناخته می شود. اوضاع جوی و شرایط اقلیمی منطقه بر حسب پستی و بلندی ها سخت متغیر است.

بطور کلی ارتفاعات دارای آب و هوای سرد کوهستانی، زمستانهای پر برف و سرد و در تابستان معتدل و خشک می باشد. که خود همین بارشها به صورت برف ممکن است مسدود شدن جاده ها و یخبندان ها را به دنبال داشته باشند که رانندگان را دچار دردسر خواهند نمود. از طرفی دیگر ممکن مه گرفتگی در جاده وجود داشته باشد که این مه غلیظ موجب کاهش ديد افقي رانندگان در برخي محورهاي استان زنجان خواهد شد .

یک راننده خوب باید قبل از اینکه با بارش های شدید برف و باران روبرو شود، تمهیدات لازم را برای ماشین و خودروی خود انجام دهد. شما باید تمام کارهای از قبل پیش بینی شده را انجام دهید تا در هنگام برف و یخبندان از بروز سوانح ناگوار جلوگیری کنید. باید رانندگان محترم در نظر داشته باشند اگر در فصل زمستان مجبور به حمل بار و اثاثیه هستند از لاستیک های برای وسیله نقلیه خود استفاده نمایند که دارای آج درشت است تا احتمل سر خوردن ماشین کاهش یابد و حوادثی رخ ندهد که بار و اثاث آسیب ببینند.

رانندگان ما در نتسان به خوبی می دانند که رانندگی در برف و یخ نیاز به تمرکز و دقت بالای راننده به جاده و دیگر ماشین ها دارد. و با عایت نکات ایمنی احتمال آسیب به بار و اثاثیه و خرده بار کاهش یافته و موجب رضایت مشتری خواهد شد. با نتسان آسوده خاطر باشید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به تبريز،باربری تهران به تبريزج،ارزانترین باربری تهران به تبريز ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به گيلان با قیمت ویژه

در این مطلب می خواهیم بگوییم که برای حمل بار , اثاثیه ,خرده بار و اسباب کشی از شهر تهران به گیلان و سایر شهرهای همجوار چه نکاتی را باید رعایت کرد. اصلا مسافت چه قدر می باشد و چند مسیر خوب و مناسب جهت حمل بار بین تهران و گیلان وجود دارد و اینکه هرکدام از این مسیرها چند ساعت می باشد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

اجازه دهید قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم کمی در مورد الزامات یک باربری و موسسه حمل بار خوب مختصر توضیح دهیم. یک موسسه باربری خوب باید 1- نرخ تعرفه بسیار مناسب داشته باشند 2- رانندگان کاربلد و راه بلد برای حمل اثاثیه و بار بین شهری و درون شهری داشته باشند 3- بارچین حرفه ایی داشته باشند تا خوب وسایل را بچینند 4- کارگران متخصص داشته باشند تا بتوانند بدون آسیب دیدگی وظیفه حمل و جابجایی وسایل و اثاثیه را بین طبقات انجام دهند.

4 خواسته بالا حداقل انتظار مشتریان از باربری منتخب خود می باشد اما در کنار موارد فوق سایر موضوعات مطرح هست مانند : بارنامه معتبر برای مسیرهای بین جاده ایی – بیمه اسباب و اثاثیه و بار – توانایی حمل بدون آسیب دیدگی وسایل سنگین و ... می باشد.

باربری نتسان به عنوان یکی از موفقترین باربری های کشور در شهر تهران و مشهد مستقر می باشد و روزانه تعداد زیادی سرویس مختلف درون شهری و بین شهری و مخصوصا از مبدا تهران به گیلان دارد. باربری نتسان با افتخار اعلام می نماید که تا  70% تخفیف ویژه در خدمت هموطنان عزیز می باشد. 

اما در مورد مسیر تهران به گیلان و شهرهای همجوار بیشتر بدانیم :

مسیر اول از تهران به گیلان و رشت : این مسیر مستقیم ترین و مرسوم ترین مسیر می باشد کافیست از شهر تهران به سمت کرج حرکت نماییم و سپس به قزوین و بعد عبور از تعداد شهر کوچک به استان گیلان و رشت میرسیم . این مسیر 327 کیلومتر می باشد که حدود 4 ساعت زمان لازم دارد.

مسیر دوم : از تهران به سمت شهریار و سپس به صفادشت ودر ادامه مسیر به بوئین زهرا خواهیم رسید و بعد به سمت قزوین حرکت خواهیم کرد و ادامه مسیر مشابه مسیر اول می باشد. این مسیر 360 کیلومتر و حدود 5 ساعت زمان خواهد برد.

مسیر سوم که خیلی مرسوم نیست مگر در زمان هایی که مسیر اول و دوم ترافیک و یا مسدود باشد قابل تردد می باشد از تهران به سمت رباط کریم حرکت خواهیم کرد و به سمت شهرک صنعتی کاوه حرکت میکنیم و سپس تغییر مسیر داده به سمت بوئین زهرا حرکت می نماییم و ادامه مسیر مانند مسیرهای قبلی می باشد. این مسیر 430 کیلومتر می باشد و حدود 5:30 دقیقه زمان خواهد برد.

ما در باربری نتسان بعد از سالها حمل کالا و اثاثیه در مسیر تهران به گیلان و رشت و سایر شهرهای همجوار قویا توصیه می نماییم از مسیر شماره یک حرکت نمایید با این شرط که حتما به خاطر داشته باشید تمام مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی معمولا دارای بارندگی می باشد و نکات مربوطه از جمله داشتن چادر ضدآب برای وانت بار ها ضروری می باشد. و خاورها ترجیحا مسقف باشد.

باربری نتسان را معتمد خود بدانید و آسودخاطر بدون هیچ گونه نگرانی بار خود را به ما بسپارید و در مقصد از ما سالم تحویل بگیرید. مفتخریم تا امروز حتی یک مورد حاشیه در کارمان وجود نداشته است. نظرات مشتریان ما کاملا این موضوع را نشان میدهد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از تهران به گيلان ،باربری تهران به گيلان ،ارزانترین باربری مشهد،ارزانترین باربری تهران به گيلان ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به سيستان و بلوچستان با بهترین خدمات و تخفیف ویژه

اگر می خواهید از شهر مشهد به سیستان و بلوچستان اثاث کشی نمایید یا می خواهید با توجه به جایگاه این استان کالا و محصولات خود را ارسال نمایید یا حتی خرده بار دارید و می خواهید به هر شهری از شهرهای استان سیستان و بلوچستان از مبدا مشهد و یا تهران ارسال نمایید ما به شما پیشنهاد استفاده از باربری نتسان را می دهیم اگر سوال نمایید چرا اینگونه پاسخ می دهیم:

1- رانندگان ما به خوبی مسیر مشهد به تمام شهرهای استان سیستان و بلوچستان آشنایی و اشراف کامل دارند.
2- مجموعه باربری و حمل و نقل بزرگ نتسان سالهاست که در این مسیر یعنی مشهد به سیستان و بلوچستان کالا - محصول و اسباب منزل و اداری جابجا نموده است و قطعا این تجربه بین شهری بالا میتواند به شدت در آسودگی خاطر شما مفید باشد.
3- ما اعتقاد داریم بهترین و آسوده خاطرترین اثاث کشی و یا حمل بار زمانی محقق می باشد که کارگران متخصص کالا ها و محصولات را در ماشین بچینند که این کار مهم را موسسه نتسان به جهت داشتن کارگران متخصص به خوبی انجام می دهند.

بسیاری از ما تجربه ای از اسباب کشی در زندگی خود داشته ایم و می دانیم که این موضوع چقدر کار سختی است. اسباب کشی تقریبا برای همه ما تجربه ای جالب اما پروسه ای پر استرس و سخت محسوب می شود. مهم نیست از یک سو به سمت دیگر خیابان باشد و یا از شهری به شهر دیگر.  در بیشتر موارد تا اسم اثاث کشی به گوشمان می خورد گویی تمام نگرانی های دنیا بر سر ما خراب می شود. اما باید گفت چاره ای جز این کار نیست و واقعا زمانی که مجبور به اسباب کشی باشید باید حتما این کار خسته کننده را به پایان برسانید. اما این موضوع زمانی نگران کننده تر می شود که قرار است از شهری به شهر دیگر حمل اثاث و بار و یا خرده بار داشته باشید. به علت طولانی بودن مسیر تمامی نکاتی که باید در اثاث کشی رعایت می کردید حساس تر شده و باید با دقت بیشتری به آنها جامه عمل بپوشانید.

اگر می خواهید با مفهوم خرده بار آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید. برای درک صحیح مفهوم خرده بار تصور کنید شما می خواهید یک محموله باری شامل چند بسته را به شهر دیگری ارسال کنید، بار شما کمتر از آن است که بتواند یک کامیون یا خاور و یا حتی وانت را پر کند بنابراین وقتی با شرکت باربری هماهنگ می کنید شرکت مورد این بار را با خرده بار های دیگر یک جا بار زده و به مقصد می فرستد.

حال فرض کنید از شهر مشهد به استان سیستان و بلوچستان حمل بار و اثاث و یا خرده بار دارید. با توجه به مسافت طولانی که در پیش دارید بهتر است نسبت به شرایط جاده ها آشنایی کامل داشته باشید. این مسیر  954 کیلومتر است که حدود 15 ساعت طول خواهد کشید. شما از مشهد حرکت کرده و به تربت حیدریه می روید. سپس به سمت شهر گناباد راهی خواهید شد. و پس از آن از قائن و بیرجند عبور خواهید کرد. و سپس به نهبندان می رسید و پس از گذر از چند منطقه دیگر به استان سیستان و بلوچستان خواهید رسید. که مقصد شما خواهد بود.

شاید بسیاری از افراد فکر می کنند که استان سیستان و بلوچستان دارای هوای گرم و بارندگی کم است. اما در سال بارندگی گاه موجب ایجاد سیل و خسارت شدید می‌گردد ولی در صورت مهار سیلابها امکان توسعه کشت افزایش می‌یابد. در جاده منتهی به سیستان در خراسان جنوبی در مواقع خاصی از سال دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند و رانندگان محترم باید در هنگام حمل بار - اثاثیه - خرده بار و همچنین کالاهای سنگین و... دقت کافی را لحاظ بفرمایند تا از ایجاد حادثه جلوگیری نمایند.

در هر صورت استفاده از شرکت های باربری معتبر و مطمئن به شما در حمل بار به شهرستان کمک شایانی خواهد نمود. گروه باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان هموطن در حمل بار، اثاثیه ، خرده بار ، بارهای صنعتی ، پزشکی ، تجاری ، اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی از مشهد به سیستان و بلوچستان یا هر نقطه از میهنمان می باشد. با نتسان آرامش را تجربه نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سيستان و بلوچستان ،باربری مشهد به سيستان و بلوچستان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به سيستان و بلوچستان با بهترین خدمات و تخفیف ویژه

اگر می خواهید از شهر مشهد به سیستان و بلوچستان اثاث کشی نمایید یا می خواهید با توجه به جایگاه این استان کالا و محصولات خود را ارسال نمایید یا حتی خرده بار دارید و می خواهید به هر شهری از شهرهای استان سیستان و بلوچستان از مبدا مشهد و یا تهران ارسال نمایید ما به شما پیشنهاد استفاده از باربری نتسان را می دهیم اگر سوال نمایید چرا اینگونه پاسخ می دهیم:

1- رانندگان ما به خوبی مسیر مشهد به تمام شهرهای استان سیستان و بلوچستان آشنایی و اشراف کامل دارند.
2- مجموعه باربری و حمل و نقل بزرگ نتسان سالهاست که در این مسیر یعنی مشهد به سیستان و بلوچستان کالا - محصول و اسباب منزل و اداری جابجا نموده است و قطعا این تجربه بین شهری بالا میتواند به شدت در آسودگی خاطر شما مفید باشد.
3- ما اعتقاد داریم بهترین و آسوده خاطرترین اثاث کشی و یا حمل بار زمانی محقق می باشد که کارگران متخصص کالا ها و محصولات را در ماشین بچینند که این کار مهم را موسسه نتسان به جهت داشتن کارگران متخصص به خوبی انجام می دهند.

بسیاری از ما تجربه ای از اسباب کشی در زندگی خود داشته ایم و می دانیم که این موضوع چقدر کار سختی است. اسباب کشی تقریبا برای همه ما تجربه ای جالب اما پروسه ای پر استرس و سخت محسوب می شود. مهم نیست از یک سو به سمت دیگر خیابان باشد و یا از شهری به شهر دیگر.  در بیشتر موارد تا اسم اثاث کشی به گوشمان می خورد گویی تمام نگرانی های دنیا بر سر ما خراب می شود. اما باید گفت چاره ای جز این کار نیست و واقعا زمانی که مجبور به اسباب کشی باشید باید حتما این کار خسته کننده را به پایان برسانید. اما این موضوع زمانی نگران کننده تر می شود که قرار است از شهری به شهر دیگر حمل اثاث و بار و یا خرده بار داشته باشید. به علت طولانی بودن مسیر تمامی نکاتی که باید در اثاث کشی رعایت می کردید حساس تر شده و باید با دقت بیشتری به آنها جامه عمل بپوشانید.

اگر می خواهید با مفهوم خرده بار آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید. برای درک صحیح مفهوم خرده بار تصور کنید شما می خواهید یک محموله باری شامل چند بسته را به شهر دیگری ارسال کنید، بار شما کمتر از آن است که بتواند یک کامیون یا خاور و یا حتی وانت را پر کند بنابراین وقتی با شرکت باربری هماهنگ می کنید شرکت مورد این بار را با خرده بار های دیگر یک جا بار زده و به مقصد می فرستد.

حال فرض کنید از شهر مشهد به استان سیستان و بلوچستان حمل بار و اثاث و یا خرده بار دارید. با توجه به مسافت طولانی که در پیش دارید بهتر است نسبت به شرایط جاده ها آشنایی کامل داشته باشید. این مسیر  954 کیلومتر است که حدود 15 ساعت طول خواهد کشید. شما از مشهد حرکت کرده و به تربت حیدریه می روید. سپس به سمت شهر گناباد راهی خواهید شد. و پس از آن از قائن و بیرجند عبور خواهید کرد. و سپس به نهبندان می رسید و پس از گذر از چند منطقه دیگر به استان سیستان و بلوچستان خواهید رسید. که مقصد شما خواهد بود.

شاید بسیاری از افراد فکر می کنند که استان سیستان و بلوچستان دارای هوای گرم و بارندگی کم است. اما در سال بارندگی گاه موجب ایجاد سیل و خسارت شدید می‌گردد ولی در صورت مهار سیلابها امکان توسعه کشت افزایش می‌یابد. در جاده منتهی به سیستان در خراسان جنوبی در مواقع خاصی از سال دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند و رانندگان محترم باید در هنگام حمل بار - اثاثیه - خرده بار و همچنین کالاهای سنگین و... دقت کافی را لحاظ بفرمایند تا از ایجاد حادثه جلوگیری نمایند.

در هر صورت استفاده از شرکت های باربری معتبر و مطمئن به شما در حمل بار به شهرستان کمک شایانی خواهد نمود. گروه باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان هموطن در حمل بار، اثاثیه ، خرده بار ، بارهای صنعتی ، پزشکی ، تجاری ، اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی از مشهد به سیستان و بلوچستان یا هر نقطه از میهنمان می باشد. با نتسان آرامش را تجربه نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سيستان و بلوچستان ،باربری مشهد به سيستان و بلوچستان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به سيستان و بلوچستان با بهترین خدمات و تخفیف ویژه

اگر می خواهید از شهر مشهد به سیستان و بلوچستان اثاث کشی نمایید یا می خواهید با توجه به جایگاه این استان کالا و محصولات خود را ارسال نمایید یا حتی خرده بار دارید و می خواهید به هر شهری از شهرهای استان سیستان و بلوچستان از مبدا مشهد و یا تهران ارسال نمایید ما به شما پیشنهاد استفاده از باربری نتسان را می دهیم اگر سوال نمایید چرا اینگونه پاسخ می دهیم:

1- رانندگان ما به خوبی مسیر مشهد به تمام شهرهای استان سیستان و بلوچستان آشنایی و اشراف کامل دارند.
2- مجموعه باربری و حمل و نقل بزرگ نتسان سالهاست که در این مسیر یعنی مشهد به سیستان و بلوچستان کالا - محصول و اسباب منزل و اداری جابجا نموده است و قطعا این تجربه بین شهری بالا میتواند به شدت در آسودگی خاطر شما مفید باشد.
3- ما اعتقاد داریم بهترین و آسوده خاطرترین اثاث کشی و یا حمل بار زمانی محقق می باشد که کارگران متخصص کالا ها و محصولات را در ماشین بچینند که این کار مهم را موسسه نتسان به جهت داشتن کارگران متخصص به خوبی انجام می دهند.

بسیاری از ما تجربه ای از اسباب کشی در زندگی خود داشته ایم و می دانیم که این موضوع چقدر کار سختی است. اسباب کشی تقریبا برای همه ما تجربه ای جالب اما پروسه ای پر استرس و سخت محسوب می شود. مهم نیست از یک سو به سمت دیگر خیابان باشد و یا از شهری به شهر دیگر.  در بیشتر موارد تا اسم اثاث کشی به گوشمان می خورد گویی تمام نگرانی های دنیا بر سر ما خراب می شود. اما باید گفت چاره ای جز این کار نیست و واقعا زمانی که مجبور به اسباب کشی باشید باید حتما این کار خسته کننده را به پایان برسانید. اما این موضوع زمانی نگران کننده تر می شود که قرار است از شهری به شهر دیگر حمل اثاث و بار و یا خرده بار داشته باشید. به علت طولانی بودن مسیر تمامی نکاتی که باید در اثاث کشی رعایت می کردید حساس تر شده و باید با دقت بیشتری به آنها جامه عمل بپوشانید.

اگر می خواهید با مفهوم خرده بار آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید. برای درک صحیح مفهوم خرده بار تصور کنید شما می خواهید یک محموله باری شامل چند بسته را به شهر دیگری ارسال کنید، بار شما کمتر از آن است که بتواند یک کامیون یا خاور و یا حتی وانت را پر کند بنابراین وقتی با شرکت باربری هماهنگ می کنید شرکت مورد این بار را با خرده بار های دیگر یک جا بار زده و به مقصد می فرستد.

حال فرض کنید از شهر مشهد به استان سیستان و بلوچستان حمل بار و اثاث و یا خرده بار دارید. با توجه به مسافت طولانی که در پیش دارید بهتر است نسبت به شرایط جاده ها آشنایی کامل داشته باشید. این مسیر  954 کیلومتر است که حدود 15 ساعت طول خواهد کشید. شما از مشهد حرکت کرده و به تربت حیدریه می روید. سپس به سمت شهر گناباد راهی خواهید شد. و پس از آن از قائن و بیرجند عبور خواهید کرد. و سپس به نهبندان می رسید و پس از گذر از چند منطقه دیگر به استان سیستان و بلوچستان خواهید رسید. که مقصد شما خواهد بود.

شاید بسیاری از افراد فکر می کنند که استان سیستان و بلوچستان دارای هوای گرم و بارندگی کم است. اما در سال بارندگی گاه موجب ایجاد سیل و خسارت شدید می‌گردد ولی در صورت مهار سیلابها امکان توسعه کشت افزایش می‌یابد. در جاده منتهی به سیستان در خراسان جنوبی در مواقع خاصی از سال دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند و رانندگان محترم باید در هنگام حمل بار - اثاثیه - خرده بار و همچنین کالاهای سنگین و... دقت کافی را لحاظ بفرمایند تا از ایجاد حادثه جلوگیری نمایند.

در هر صورت استفاده از شرکت های باربری معتبر و مطمئن به شما در حمل بار به شهرستان کمک شایانی خواهد نمود. گروه باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان هموطن در حمل بار، اثاثیه ، خرده بار ، بارهای صنعتی ، پزشکی ، تجاری ، اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی از مشهد به سیستان و بلوچستان یا هر نقطه از میهنمان می باشد. با نتسان آرامش را تجربه نمایید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سيستان و بلوچستان ،باربری مشهد به سيستان و بلوچستان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به کرمان و تمام شهرستان ها با بهترین خدمات

نتسان با بهره گیری اکیپی  مجهز از نظر تنوع ماشین و از باب رانندگان و کارگران متخصص در امر اثاث کشی و حمل بار, یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حمل و نقل و جابجایی اسباب و اثاثیه و خرده بار بین شهری و شهر می باشد.

در این مطلب تصمیم داریم در مورد حمل بار – خرده بار منزل و اداری بین شهر مشهد و کرمان صحبت نماییم یعنی در مورد مسافت بین دو شهر و راه های ارتباطی بین دو مسیر کوتاه اشاره نماییم که البته تصمیم نهایی انتخاب مسیر معمولا به عهده باربری و رانندگان محترم می باشد. نتسان به شما تعهد میدهد حمل بار شما را از مبدا مشهد به کرمان با ارزان ترین قیمت و تا 70% تخفیف انجام دهد.

وقتی صحبت از حمل و نقل جاده ای می شود یا حتی وقتی صحبت از جاده می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت حوادث جاده ای می رود. زیرا شما هر چقدر هم قوانین را رعایت کنید باز هم احتمال حادثه وجود دارد . اما اگر در جاده از رانندگان مطمئن بهره بجویید نگرانی ها به صفر رسیده یا به حداقل کاهش می یابد. این مهم در مورد اثاث کشی و حمل بار و اثاثیه بین دو شهر هم صادق می باشد. حال ببینیم اگر از شهر مشهد به کرمان حمل بار و اثاثیه داشتیم باید از چه مسیری گذر کنیم.

برای این موضوع دو مسیر وجود دارد. اولین مسیر 907 کیلومتر می باشد که حدود 10 ساعت طول خواهد کشید. وقتی شما از شهر مشهد به سمت کرمان حرکت می کنید به شهر ملک آباد و سپس به تربت حیدریه خواهید رسید. و پس از طی مسافتی به شهر فیض آباد می رسید که تا اینجا بین هر دو مسیر مشترک است اما از این جا به بعد را جدا می شود و دو مسیر مجزا به وجود می آید. در مسیر اول بعد از فیض آباد به سمت گناباد حرکت کرده و بعد از گذر از قائن و بیرجند و نهبندان و چند شهر دیگر به شهر کرمان خواهید رسید.

اما مسیر دوم اگر می خواهید از این مسیر حمل و نقل اثاثیه منزل و بار و خرده بار و بارهای سنگین به سرانجام برسانید باید بدانید که این مسیر 1068 کیلومتر است که از مسیر اول طولانی تر است و حدو 12 ساعت طول می کشد. پس از اینکه به فیض آباد رسیدید راه خود را به سمت بجستان کج می کنید . و پس از گذر از فردوس به دیهوک خواهید رسید و پس از آن راور را خواهید دید و پس از طی مسافتی نه چندان طولانی به کرمان خواهید رسید. که مسیر بین دیهوک و راور به علت گزارشات گذشته احتمال بارش باران شدید وجود دارد. و خودرو شما حتما باید مجهز باشد. بهتر از ماشین های مسقف یا دارای چادر های ضخیم و محکم استفاده کنید تا بار و اثاثیه شما آسیب نبینند. همچنین بهتر است رانندگان به هر دو مسیر آشنایی کامل داشته باشند تا در صورت مسدود بودن این مسیر از مسیر دیگر به کرمان بروند.

ما در باربری نتسان با بکارگیری تجارب مفید و استفاده از انواع نیسان مثل  آریسان ، نیسان وانت بار : روباز ، مسقف ، یخچالدار و همچنین انواع کامیونت ، خاور و ... را به جهت حمل تمامی بارهای شما در اختیار گرفته تا رضایت شما را کسب نماییم .

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به کرمان ،باربری مشهد به کرمان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به کرمانشاه  با بهترین خدمات و نرخ تعرفه ها

در این مطلب سعی داریم نکاتی که احتمالا می تواند کمک نماید به اینکه بتوانید بدون دغدغه و با آسودگی خاطر از مشهد به شهر کرمانشاه نقل مکان نماید را بیان نمایم. شرکت باربری و حمل و نقل نتسان یکی از موفقترین شرکت هایی می باشد که در زمینه اثاث کشی بین شهری و بین شهری همچنین جابجایی خورده بار در بین شهرهای ها مختلف از جمله مشهد به کرمانشاه فعالیت دارد.

 بنابرین اگر تصمیم دارین هرگونه وسیله سنگین مانند گاو صندوق - انواع مبلمان – پیانو – یخچال ساید و ... را بین شهرها و داخل شهرها جابجا نمایید نتسان با انواع ماشین های سبک مانند نیسان و سایر وانت بارها و همچنین انواع ماشین های سنگین مانند خاور مسقف و ... در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

شهر کرمانشاه بزرگترین شهر کرد نشین ایران است که از از شهرهای تاریخی ایران محسوب می شود و می توان آنرا از کلانشهر های ایران به حساب آورد. البته در کنار کرد زبانها مردمانی با گویش های دیگر مثل لر و عرب هم زندگی می کنند.

در سالهای اخیر سرمایه گذاریهای متعددی در زمینه صنعت در این شهر شده است که باعث پیشرفت کرمانشاه در زمینه اقتصاد شده است. صنایع پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی بیستون نمونه هایی از مهم ترین واحدهای صنعتی کرمانشاه می باشد. داشتن کوتاه ترین مسیر حمل و نقل کالا به عراق، وجود بزرگترین پایانه مسافرتی غرب کشور در مرز خسروی، داشتن بازارچه های بزرگ مرزی و ... موجب شده تا شهر و استان کرمانشاه قابلیت ویژه ای برای صادرات و واردات و تجارت خارجی داشته باشد. کرمانشاه با دارا بودن عنوان بزرگترین تولید کنندگی حبوبات و غلات در کشور در زمینه کشاورزی هم خوش درخشیده است.

اگر قصد هجرت به این استان زیبا را دارید و می خواهید از شهر مشهد به کرمانشاه حمل بار و اثاثیه داشته باشید باید بدانید که فاصله مشهد تا کرمانشاه حدودا 1400 کیلومتر است و مسیرهای متنوعی برای سفر به این شهر زیبا وجود دارد. و این بستگی به این دارد که شما کدام مسیر را انتخاب کنید. و اطلاعات جاده ای مانند هر سفر دیگری به شما کمک خواهد کرد که بدون دردسر به مقصد برسید.

داشتن اطلاعات آب وهوایی هم خالی از لطف نخواهد بود چرا که در زمینه کاهش خسارات احتمالی به شما کمک خواهد نمود. در مورد شهر کرمانشاه باید گفت که اقلیم معتدل کوهستانی دارد و به دلیل نزدیکی به کوه های زاگرس آب و هوایی به نسبت خنک دارد. اینکه در کدام فصل سال شما قصد حمل بار و اثاثیه از مشهد به کرمانشاه را دارید مهم می باشد چون با توجه به وضعیت آب و هوا دارا بودن وسایل مورد نیاز خصوصا در زمان بارندگی ضروری است.

مثلا حمل بار و اثاثیه در فصل زمستان حساسیت ویژه ای دارد . چون این شهر از شهرهای پر بارش بوده و در فصل زمستان این بارش عمدتا به صورت برف می باشد. بنابراین اگر وسایل مورد نیاز به همراه نداشته باشید احتمال خسارت به بار و همچنین به خود راننده وجود دارد. همچنین به علت بارش ممکن است اثاثیه آسیب ببینند. بنابراین باید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

گروه باربری نتسان مفتخر است که باربری بین شهری را به عنوان یکی از خدمات خود معرفی کند و آمادگی لازم را جهت همکاری با شما در زمینه حمل بار و اثاثیه از مشهد به کرمانشاه و سایر نقاط میهن عزیزمان اعلام می نماید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به کرمانشاه ،باربری مشهد به کرمانشاه ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به تبريز با بهترین قیمت و کامل ترین خدمات

اگر تصمیم به اسباب کشی و اثاث کشی از مشهد به شهر تبریز و یا سایر شهرهای استان آذربایجان را دارید بد نیست کمی بیشتر از این شهر بدانیم و اینکه چه مسافتی را باید یک راننده طی نماید تا از مشهد به شهر زیبای تبریز و آدربایجان شرقی برسد.

بازهم مثل همیشه وجود رانندگان مطمئن و متعهد همراه با کارگران و بارچین های مطمئن همراه با انتخاب صحیح نوع ماشین برای یک حمل بار بی دغدغه شرط اصلی می باشد. این دقیقا همان دغدغه مجموعه بزرگ موسسه باربری و حمل و نقل نتسان می باشد.

تبریز شهری زیبا در غرب کشور می باشد و مرکز استان آذربایجان شرقی است.  تبریز سومین شهر بزرگ ایران، جایگاهی ویژه و خاص در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشور دارد. تبریز از شهرهای مدرن ایران می باشد اما در طول تاریخ بارها و بارها با زلزله های ویرانگر تخریب شده که با همت مردان این سرزمین دوباره ترمیم شده است به طوری که امروزه نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد. و در مراقبت از مرزها از شهرهای مهم ایران می باشد.

شهر تبریز به علت برخی از رویداد ها مثل تاسیس اولین سینما ، تاسیس اولین کتابخانه عمومی، اولین کارخانه تولید برق ، اولین عمل قلب باز و ... به شهر اولین ها شهرت یافته است. که این عنوان مهم ترین لقبی است که به این شهر نسبت داده شده است. از دیگر عناوینی که به این شهر نسبت داده شده است می توان به شهر بدون گدا و امن ترین کلان شهر کشور یاد کرد.

تبریز جاذبه های تفریحی، تجاری و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران را به سوی خود جذب می کند. بازار سرپوشیده تبریز یکی از این جاذبه هاست که بزرگترین بازار سرپوشیده جهان محسوب می شود. اگر این جاذبه ها و ویژگی های منحصر به فرد این شهر شما را بر آن داشته که از مشهد به تبریز نقل مکان  و اسباب کششی کنید و به این شهر زیبا حمل اثاثیه و بار داشته باشید مانند هر منطقه دیگری باید با اطلاعات جاده و شهر تبریز آشنایی داشته باشید.

 فاصله شهر مشهد تا تبریز حدودا 1500 کیلومتر می باشد که بستگی به انتخاب مسیر دارد. زمانی که تصمیم گرفتید به این شهر با قدمت و تاریخی نقل مکان کنید آشنایی با آب و هوای این شهر هم به شما در حمل بار بی خطر کمک شایانی خواهد کرد. زیرا استان آذربایجان شرقی منطقه ای کوهستانی است و آب و هوایی سرد و خشک دارد. و این ویژگی در مورد تبریز هم صدق می کند. با توجه به این که در بیشتر سال تبریز شاهد بارندگی است و در پاییز و زمستان این بارندگی بیشتر به صورت برف است عدم آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها و به همراه نداشتن وسایلی مثل زنجیر چرخ ممکن است باعث وقوع حادثه و آسیب به اثاثیه و بار شود.

در هرصورت آگاهی رانندگان باربری در حمل بار بین شهری اهمیتی فراوان دارد. و عدم آگاهی کافی آنها ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود. اگر قصد نقل مکان از مشهد به تبریز یا هر کجای کشور عزیزمان ایران را دارید کار حمل اثاثیه و بار خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

باربری نتسان همه خصوصیات یک برابری را دارد 1- ماشین های مطمئن 2- کارگران حرفه ای چه در هنگام چیدن و چه در هنگام تخلیه بار 3- رانندگان با بیشینه مطمئن  4- قیمت بسیار مناسب تا 70 درصد تخفیف زیر قیمت سایر باربری ها.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تبريز،باربری مشهد بهتبريز،ارزانترین باربری مشهد به تبريز ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيلان  و شمال کشور

استان گیلان یکی از استان های شمالی کشور است که دارای بیش از 50 شهرستان می باشد. و مرکز آن شهر رشت می باشد. دارای طبیعتی زیبا و بکر بوده که خود سبب جذب گردشگران متعدد می شود. فاصله رشت تا شهر مشهد حدودا 1220 کیلومتر می باشد. اگر قصد دارید از شهر مشهد به استان گیلان حمل اثاثیه و بار داشته باشید باید نکات حمل و نقل بین شهری را به خوبی رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. وقتی موضوع حمل بار و اثاثیه  بین شهری شهرهای شمالی کشور است وضعیت جاده ها اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. زیرا در اکثر موارد جاده های شمالی دارای بارندگی می باشند. بدلیل  بارش باران دید افقی کاهش می یابد از اینرو رانندگان باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی و  سرعت مطمئنه  را  رعایت نمایند.

از سوی دیگر بارش باران باعث آسیب به اثاثیه خواهد شد اگر به دقت بسته بندی نشده و از وسیله نقلیه مناسب استفاده نشود. بنابراین آشنایی با وضعیت جاده ها و آب و هوا در جاده های منتهی به شمال کشور با اهمیت تر می باشد. همچنین گاهی اوقات به دلائل مختلف مثل همین بارندگی ممکن است جاده های منتهی به مقصد مسدود باشند و عدم آگاهی از آن باعث اتلاف وقت و گاهی خسارت به اثاثیه خواهد شد.

اگر قصد خرید منزل در یکی از شهرهای استان گیلان مثل رشت را داشته باشید باید با محله های مختلف آن آشنایی پیدا کرده و مناسب با بودجه خود بهترین مکان را برگزینید. یکی از محله‌هایی که نمی توان آسان از کنار آن گذشت محله منظریه رشت است. منظریه در جنوب رشت واقع شده و به دلیل اینکه جزء محلات قدیمی رشت است کوچه‌های قدیمی و البته بسیار دیدنی‌ای دارد. یکی دیگر از محله های شهر رشت محله رشتیان است که به دلیل خوش مسیر بودن آن بسیار معروف شده است. و جزء مناطق بالا شهر رشت محسوب می شود که قیمت خانه ها در این منطقه به نسبت بالاست.

وجود جاذبه های گردشگری و بکر استان گیلان باعث شده تا هرساله تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه بیایند. اگر این زیبایی های چشم گیر باعث شده تا شما تصمیم به نقل مکان از مشهد به استان زیبای گیلان را داشته باشید از شما دعوت می کنیم که حمل بار و اثاثیه خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری نتسان با انواع متنوع از کامیون ها و خاور های مسقف و همچنین انواع وانت بار مانند نیسان با چادر ضدآب در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

رانندگان و کارگران متخصص در امر اثاث کشی و چیدمان درست و اصولی بار باعث شده است شرکت نستان یکی از موفقترین شرکت ها در حوزه حمل و نقل جاده ای و شهری به شمار آید. ما در صورت نیاز شما به بیمه بار تمام بار و کالای شما را بیمه خواهیم کرد تا از این جهت هم کاملا اسوده خاطر باشید.

شرکت باربری نتسان علاوه بر حمل و اثاث کشی و اسباب کشی شما از مشهد به استان گیلان و شهرهایی مانند رشت و ...  آماده همکاری با مغازه داران و کسبه محترم  جهت حمل محصولات , سفارشات و خورده بار در سطح شهر مشهد می باشد تا بدونه هیچ گونه دغدغه و با حداقل هزینه کالا و خوردبار خود را به شهر مقصد ارسال نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به گيلان ،باربری مشهد بهگيلان ،ارزانترین باربری مشهد به گيلان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به اصفهان با تخفیف ویژه و تضمین سلامت بار

در این مطلب سعی داریم انواع مسیرها از تهران به اصفهان را معرفی نماییم در این معرفی سعی خواهیم کرد در حد توان شهرهای بین تهران تا اصفهان را  از مسیرهای متعدد معرفی نماییم. یکی از دلایلی که باربری نتسان سعی دارد به معرفی مسیرهای بین شهری بپردازد  این هست که میخواهد تجارب ارزنده خود را برای مشتریان به اشتراک بگذارد چرا که شرکت حمل و نقل و باربری نتسان خود بارها و بارها این مسیرها را طی نموده است و به خوبی از پیچ و خم های آن مطلع هست.

باربری نتسان هم مسیرهای بین شهری را به خوبی می شناسد و هم بخوبی نحوه بسته بندی و چیدمان اثاثیه و اسباب و وسایل و خرده بار شما را میداند. باربری نتسان کاملا واقف هست که در فصول مختلف باید چگونه مراقب بار شما باشد و اجازه ندهد مثلا در زمستان اثاثیه شما خیس به مقصد برسد. بنابرین شما مشتری گرامی اگر تصمیم دارین هر نوع کالای منزل و یا اداری و یا صنعتی و .. خود را از تهران به اصفهان منتقل و جابجا نمایید با اطمینان خاطر نتسان را انتخاب نمایید.

از شهرهایی که جاذبه های فراوانی برای جذب گردشگر و همچنین مهاجر را دارد می توان شهر زیبای اصفهان را نام برد. این شهر سومین شهر ایران از لحاظ پرجمعیت بودن می باشد. از لحاظ صنعتی و هنر های دستی هم رتبه خوبی را دارا می باشد. اینها تنها از کوچکترین مواردی است که باعث جذب مهاجران و گردشگران به این شهر تاریخی شده است.

فرض می کنیم قرار است از شهر تهران به اصفهان حمل اثاثیه و بار داشته باشیم. که همانطور که قبلا هم بیان شد باید با جاده و مسیر منتهی به این شهر آشنایی کامل داشته باشیم. برای این منظور سه مسیر وجود دارد. در مسیر اول شما 448 کیلومتر را باید طی کنید تا به مقصد برسید. که حدود 4 ساعت و 44 دقیقه طول خواهد کشید. در این مسیر شما ابتدا وارد شهر اسلامشهر می شوید و پس از آن به شهر قم خواهید رسید. و پس از طی مسافتی به شهر کاشان خواهید رسید و پس از عبور مسافتی اندک به اصفهان خواهید رسید.

حال به مسیر دوم می پردازیم اگر می خواهید از این مسیر کار حمل بار و اثاثیه و یا خرده بار خود را به سر انجام برسانید باید با این مسیر کاملا آشنا شوید. در این مسیر به جای رفتن به شهر قم از سلفچگان عبور خواهید کرد. که این مسیر 431 کیلومتر می باشد و حدود 4 ساعت و 56 دقیقه طول خواهد کشید. نوع بسته بندی بار در باربری بین شهری از اهمیت زیادی برخوردار است هرچند بارها و بارها به این موضوع اشاره کردیم ولی اهمیت این موضوع باعث تکرار مجدد آن شده است. مخصوصا اگر هوای جاده با توجه به شهر و فصلی که در حال اثاث کشی هستیم متغیر باشد.

و اما مسیر سوم. اثاث کشی و کار حمل بار ، اثاثیه ، خرده بار ، کالای منزل ، کالای ادرای و ... را اگر بخواهید از این مسیر انجام دهید باید مسافتی حدود 436 کیلومتر را طی کنید که قریب به 5 ساعت طول می کشد. در این مسیر وقتی به شهر قم رسیدید به جای رفتن به سمت کاشان مسیر خود را کج کرده و به سلفچگان خواهید رفت و ادامه این مسیر و مسیر دوم مشترک است و انتخاب مسیر با توجه بررسی شرایط به عهده خود شماست. در هر صورت باید تمام جوانب سنجیده شود. انتخاب یک شرکت باربری مطمئن که رانندگان آن به جاده و مسیرهایش اشراف کامل داشته باشند کار چندان آسانی نخواهد بود.

گروه باربری نتسان با یک دهه تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت کار حمل بار و اثاثیه شما را در حمل بار بین شهری بر عهده خواهد گرفت تا آسوده خاطر باشید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به اصفهان،باربری مشهد به اصفهان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به بندرعباس با ویژه ترین قیمت و تخفیف

باربری نتسان به لطف سرویس های متعدد از تهران به بندر عباس به خوبی این مسافت طولانی را می شناسد و به خوبی میداند از چه مسیری در چه فصلی از سال تردد نماید . در بین راه در کدام شهر راننده و کارگران استراحت نمایند و در چه ساعتی وارد شهر بندرعباس شوند. هرگز یک باربری که هیچ شناختی از این مسیر ندارد نمی تواند باربری مطمئنی برای شما باشد

جدا از شناخت جاده باربری و موسسه حمل بار و اثاثیه نتسان با داشتن کارگردان متخصص به خوبی اسباب و اثاثیه و خرده بار منزل و لوازم اداری و یا تولیدات و محصولات شما را چیدمان می نماید تا با بهترین شرایط و حداقل فضا و کمترین تعداد سرویس به مقصد بندر عباس برسد. در ادامه کمی بیشتر از مسیر تهران به بندرعباس جهت حمل بار – اثاثیه – اثاث کشی – خرده بار – کالای منزل – کالای ادرای و ... خواهیم گفت.

جنوب کشور به دلیل نزدیک بودن یکی از بزرگترین خلیج های دنیا که خلیج فارس باشد دارای بنادر مهم چه از لحاظ تجاری و چه گردشگری می باشد. که این موضوع یکی از علل مهاجرت افراد به این منطقه شده است. و خیلی ها دوست دارند به مناطق هجرت کنند یکی از این بندر های مهم بندر عباس می باشد. به طوری که وقتی نام بنادر جنوب ایران به گوش می رسد همه بندرعباس را به خاطر می آورند. از شهر های مختلفی ممکن است افراد قصد هجرت به این بندر زیبا را داشته باشند. اگر از شهر تهران به بندر عباس حمل اثاثیه و بار خواهید داشت بهتر است مسیرهای منتهی به این بندر را خوب بشناسید.

برای این مسافت طولانی دو مسیر وجود دارد. که دارای فاصله های مختلفی هستند. اولین مسیر 1276 کیلومتر است که حدود 13 ساعت طول خواهد کشید. وقتی از تهران به سمت بندر عباس حرکت می کنید و می خواهید اثاث کشی انجام دهید به شهر اسلامشهر خواهید رسید. به راه خود ادامه دهید تا به شهر قم برسید. پس از قم به شهر کاشان و سپس به نطنز می رسید. سپس وارد شهر مهاباد می شوید.

 اگر زمان اثاث کشی شما در فصل زمستان است باید هنگامی که می خواهید وارد جاده شوید تمهیدات لازم را در نظر بگیرید چون شهر مهاباد دارای زمستانهای بسیار سرد می باشد. و بارندگی هایش به صورت برف گزارش شده است. بنابراین رانندگان محترم باید توجه کنند که حتما وسیله نقلیه آنها مجهز باشد و استفاده از چادر برای آسیب ندیدن اثاثیه و بار و یا خرده بار ضروری است. پس از گذر از نائین و میبد به شهر یزد خواهید رسید که در این مکان فاصله شما تا بندر عباس کمتر  شده است. پس از گذر از شهر بابک و چند شهر دیگر به بندر عباس خواهید رسید که مقصد شما خواهد بود.

و اما مسیر دوم. این مسیر 1382 کیلومتر بوده و حدود 15 ساعت طول می کشد. در این مسیر شما باید وقتی به شهر نطنز رسیدید به جای رفتن به نائین راه خود را جدا کرده و به اصفهان بروید و از آنجا به بندر عباس حمل بار و اثاث داشته باشید. پس از گذر از شهرضا و چند شهر دیگر شما به شهر بابک خواهید رسید و بقیه راه بین دو مسیر مشترک است. به هر حال همکاری با شرکتهای معتبر باربری خالی از لطف نخواهد بود و مقرون به صرفه تر خواهد بود چون با توجه به تجارب این شرکتها از احتمال خسارت و بوجود آمدن هزینه های جانبی کاسته خواهد شد.

گروه باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان در زمینه حمل بار بین شهری از تهران به بندر عباس یا هر نقطه دیگر از میهن عزیزمان می باشد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به بندرعباس ،باربری مشهد به بندرعباس،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از تهران به شيراز با ویژه ترین تخفیف باربری ها

ابتدا اشاره می نماییم شرکت باربری نتسان به عنوان  یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل جاده ای و شهری در ایران شناخته شده است . شرکت باربری نتسان با داشتن ده ها اکیپ آماده از انواع ماشین های سنگین مانند تریلی - خاور مسقف - کامیون و ... همچنین ماشین های باربری سبک مانند وانت بار - نیسان و ...  به صورت شبانه روزی و هوشمند در خدمات همشهریان عزیز در شهر تهران می باشد.

هنگامی که در زمان اثاث کشی مقصد ما یک شهر دیگر است یا قصد داریم حمل بار و اثاث از یک شهر به شهر دیگر داشته باشیم گویی تمام مراحل اثاث کشی از نگرانی ها و دغدغه های بیشتری برخوردار می باشند. حتی نحوه ی بسته بندی وسایل هم فرق خواهد کرد و باید محکم تر و اصولی تر بسته بندی شوند.

اگر فاصله دو شهر طولانی نباشد کار حمل بار و اثاثیه آسانتر خواهد بود و در بازه زمانی کوتاه به پایان خواهد رسید اما زمانی که فاصله مبدا تا مقصد طولانی است کار حمل بار زمانبرتر خواهد بود و صبر و حوصله و دقت بیشتری را می طلبد. به عنوان مثال هرگاه بخواهیم از شهر تهران به شهر زیبای شیراز حمل بار و اثاث داشته باشیم باید مسافتی حدود 930 کیلومتر را طی کنیم در این بازه زمانی باید حدود 10 ساعت رانندگی کنیم که فاصله کمی نخواهد بود تا به مقصد برسید.

اصولا در باربری بین شهری آشنایی با قواعد جاده و قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت خود را نشان می دهد. ممکن است راننده ای در شهر به خوبی رانندگی کند اما در جاده راننده خوبی نباشد. بنابراین باید قبل از ورود به جاده ها برای رانندگی با تمامی اصول و قوانین جاده ها آشنایی داشته باشید. و استفاده از رانندگان با تجربه و با کفایت را در برنامه کار اثاث کشی خودر قرار دهید برای این منظور می توانید از شرکت های باربری مطمئن استفاده نمایید که ما به شما پیشنهاد باربری تسان را داریم.

 رانندگان باید عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد با سرعت مجاز را همیشه در دستور کار خود قرار دهند، بیش از ۵۰ درصد تصادفات رانندگی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد. رانندگان طول مسیر مبدأ تا مقصد را با دقت کامل رانندگی کنند و عجله‌ای برای رسیدن به مقصد نداشته باشند، با رعایت همین نکات ساده می توان با اطمینان کامل حمل بار و اثاثیه را از تهران به شیراز به پایان رساند و بدون کوچکترین آسیبی بار را تحویل مشتری داد.

گروه باربری نتسان سعی بر این دارد تا بیشترین تلاش ممکن را برای رعایت اصول و مقررات جاده ها به انجام برساند. تا شما با رضایت کار حمل بار و اثاثیه خود را به ما بسپارید. نتسان با یک دهه تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند. با نتسان از ایمنی کالاهای خود مطمئن باشید و آسوده خاطر کار حمل بار و اثاثیه خود را به ما بسپارید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از تهران به شیراز،باربری تهران به شیراز،ارزانترین باربری تهران به شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

70% تخفیف حمل بار , اثاثیه و اسباب کشی از مشهد به تهران

به دلیل موقعیت خوب شهر تهران از لحاظ صنعتی و دارا بودن موقعیت های شغلی فراوان عده ی زیادی از مردم سرزمینمان ایران تمایل زیادی به هجرت به این شهر و زندگی در پایتخت را دارند. اگر شما هم به دلایلی که گفته شد یا بنا بر دلایل دیگر قصد دارید از شهر مشهد به شهر تهران اثاث کشی کنید و به دنبال یک باربری مطمئن می گردید ما به شما نتسان را معرفی می کنیم . برای آشنا شدن با این باربری مطمئن در ادامه با ما همراه باشید.

اصولا افرادی که قصد حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران را دارند تمایل دارند در کنار استفاده از مجهزترین باربری از ارزانترین خدمات هم در کنار کیفیت بالا استفاده کنند. گاهی این مهم به سرانجام نمی رسد و یکی قربانی دیگری می شود. مثلا ممکن است برای پایین آوردن قیمت و هزینه ها کیفیت کار قربانی شود و از کیفیت کار کاسته شود. ما در باربری نتسان تلاش را بر این موضوع قرار داده و سعی نموده ایم در کنار ارزانترین باربری بودن بهترین هم باشیم. یکی از بزرگترین دست آورد های چنین روشی به دست آوردن اطمینان مشتری است. چون در این صورت مشتری نه هزینه هنگفتی پرداخت می کند و نه به دلیل تجارب کافی باربری متوجه خسارت خواهد شد.

از مجهزترین امکاناتی که ما در باربری نتسان از آن برخوردار هستیم استفاده از ماشین های مسقف می باشد. که یکی از بهترین وسیله های نقلیه حمل بار و اثاثیه و خرده بار محسوب می شود. زیرا در صورت استفاده از وسایل نقلیه مسقف احتمال آسیب به بار و اثاثیه خیلی کاهش خواهد یافت.

 از بزرگترین افتخارات ما استفاده از تریلی برای زمانی است که حجم بار و اثاثیه بالا می باشد و استفاده از یک ماشین بزرگ به جای استفاده از چند ماشین کوچکتر باعث صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها خواهد شد. شاید به جرات بتوان گفت که جا به جایی وسایل سنگین آن هم در باربری بین شهری کار هر شرکتی نبوده و نمی توان به هر شرکت باربری در این زمینه اعتماد نمود. مثلا نحوه حمل یخچال ساید و چگونگی بارگیری آن از کارهایی است که احتیاج به فرد متخصص و با تجربه دارد. باربری نتسان تلاش دارد تا از مطمئن ترین روش ها برای حمل کالاهای با وزن زیاد استفاده نماید تا احتمال خسارت به آنها کاهش یافته یا حتی به صفر برسد.

حمل هرگونه کالا و اثاثیه از مشهد به تهران تخصص شرکت باربری نتسان می باشد شما مشتری گرامی که تصمیم به ارسال اثاثیه منزل خود از مبدا مشهد به تهران را دارید و یا اگر از کسبه محترم شهر مشهد هستید و تصمیم دارین بار و یا حتی خرده بار خود را با اطمینان و در ساعت مقرر به مقصد تهران ارسال نمایید و یا اگر تولید کننده مبل و هر کالای تولیدی دیگری هستید که به صورت دوره ای تولیدات خود را به تهران ارسال می نمایید شرکت باربری نتسان با 70 % تخفیف در خدمت شما می باشد.

 این مجموعه علاوه بر داشتن انواع ماشین سنگین مانند خاور مسقف و غیره دارای تعداد زیادی وانت بار و نیسان با چادر ضدآب می باشد که بدون هیچ گونه نگرانی هرگونه وسایل شما را از مشهد به تهران منتقل خواهد کرد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به آذربايجان غربی و تمام نقاط کشور با بهترین قیمت

اگر جزو افرادی هستید که در روزهای آینده با باربری بین شهری مواجه خواهید شد ومی خواهید نکاتی را در این باره بیاموزید پیشنهاد می دهیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در حمل بار و اثاثیه و یا حتی خرده بار ازیک شهر به شهر دیگر یا از یک استان به استان دیگر سوالات متنوعی ذهن شما را درگیر خواهد نمود. مخصوصا اگر تا به حال با حمل بار بین شهری مواجه نشده باشید. اینکه آیا در طول مسیر مشکلی پیش نخواهد آمد و بار شما سالم به مقصد خواهد رسید حتما باعث نگرانی شما خواهد شد.

 اما با یک تحقیق جزئی متوجه خواهید شد که اگر این کار را به افراد با سابقه و متخصص بسپارید با آرامش خاطر اثاث کشی خواهید کرد. در انتخاب باربری علاوه بر مقرون به صرفه بودن داشتن تجربه و با تعهد بودن از اصول غیر قابل اجتناب است. باربری نتسان به شما این امکان را می دهد تا با آسودگی خاطر کار حمل بار خود را به این گروه بسپارید.

گاهی مسیر حمل بار و اثاثیه و یا خرده بار از شهر مشهد به استان آذربایجان غربی خواهد بود. در این صورت بهتر است با مسیر بین مشهد تا استان آذربایجان آشنایی پیدا کنید. فاصله بین مشهد تا استان آذربایجان غربی 1675 کیلومتر است که نسبتا مسیر طولانی می باشد. در این مسیر از شهرهایی مثل نیشابور ، سبزوار ،  تهران ، تبریز و ... عبور خواهید کرد. برنامه خود را طوری تنظیم کنید که در ساعاتی به شهرهای پرترافیک مثل تهران برسید که با حداقل ترافیک برخورد کنید. با به کارگیری برخی تمهیدات این چنینی کار حمل بار و اثاثیه شما با حداقل حاشیه روبرو خواهد شد.

برنامه خود راطوری تنظیم کنید که در شرایط جوی خوب سفر کنید. استان آذربایجان غربی عمدتاً تحت تاثیر جریان هوای مرطوب اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه می باشد ، ولی در بعضی از ماه‌های زمستان، توده هوای سردی از اطراف شمال، هوای مدیترانه‌ای آن را متاثر کرده و موجب کاهش قابل توجه دما می‌شود و اصولا بارش ها به صورت برف این استان و جاده های اطراف آنرا تحت تاثیر قرار خواهد داد. پس یک راننده کاربلد با همراه داشتن وسایل مورد نیاز از اتفاقات غیر مترقبه جلوگیری خواهد کرد.

ما در باربری نتسان با بکارگیری رانندگان متخصص به شما اطمینان خاطر می دهیم که نکات ایمنی را برای حفظ بار و اثاثیه و یا حتی خرده بار شما رعایت خواهیم کرد. از جمله نکات مهم و اساسی در این گونه مسیرهای طولانی چیدمان درست و اصولی اثاثیه و یا بار می باشد. بسیار با اهمیت می باشد شخصی که مسئول چیدن بار می باشد بسیار با تجربه و متخصص باشد متاسفانه ما بارها و بارها از سمت مشتریان مان شنیدیم که همکارانمان به این موضوع اهمیت ندادن و باعث خسارت سنگین با اثاثیه منزل و یا کالاهای اداری و خورده بار مشتریان شده است.

از افتخارات ما این هست که در تمام این ساله ها حتی یک مورد شکایت از سمت مشتریان ما به مدیریت نتسان گزارش نشده است مبنی بر اینکه که کالا و یا اثاثیه معیوب شده است. این یعنی راننده متخصص و کارگران  با تجربه و کاربلد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به آذربايجان غربی ،باربری مشهد به آذربايجان غربی ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به يزد  با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

اگر تصمیم دارین از شهر مشهد یه یزد حمل بار و یا اثاث کشی کنید اما با مسیر مشهد به یزد آشنایی ندارید و یا اینکه اطلاعات دقیقی از میزان مسافت ندارید و یا هنوز باربری مطمئنی را انتخاب نکرده اید لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از اینکه در مورد شهر یزد و مسافت بین مشهد و این شهر و وضعیت جاده های آن مطالبی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نماییم کوتاه به عرض شما میرسانیم موسسه حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی نتسان یکی از موفق ترین شرکت های باربری در زمینه حمل بار و خورده بار بین شهری در ایران می باشد بنابراین بدون هیچ نگرانی میتواند از مشاوره های رایگان کارشناسان و مدیران این مجموعه بهره مند شود.

یزد مرکز استان و شهرستان یزد در مرکز ایران است. بین رشته‌های شیرکوه در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردکان قرار گرفته‌است. استان یزد از سرزمین‌های کهن و تاریخی ایران زمین است. مسلماً بارزترین خصوصیت شهر یزد را می‌توان وجود محله‌های قدیمی و سنتی با کوچه پس کوچه‌های خشت و گلی در هم تنیده، بازارها، مساجد، حمام و خانه‌های آن دانست. در مجموع ۷۷ محله از مجموعه محلات شهر یزد به دلیل قرار گرفتن در محدوده بافت تاریخی یا در حریم آن، در سال ۱۳۸۴ و با شماره ۱۵۰۰۰، تحت عنوان «بافت تاریخی یزد» به ثبت آثار ملی رسیده‌اند که مهم‌ترین محلهٔ باستانی یزد شیخداد و فهادان می‌باشد.

اکنون با این توضیح شما حتما متوجه اوضاع درونی شهر یزد شده اید . شهر یزد هم مانند سایر کلان شهرهای ایران مناطق شلوغ و ترافیک های سنگین دارد همچنین محلات قدیمی این شهر و کوچه های باریک و بافت سنتی آن قسمتی دیگر از چالش های این شهر برای رانندگان و کارگران متخصص در امر اثاث کشی و اسباب کشی و یا حمل بار و خورده بار می باشد.

اما مسیر جاده ای مشهد به استان یزد : برای رسیدن به شهر یزد از مبدا مشهد مسیری های مختلفی وجود دارد که میانگین مسافت بین این دو شهر حدودا 950 کیلومتر می باشد. و رانندگان محترم تقریا 11:30 دقیقه را باید رانندگی نمایند.

برای اطلاع از وضعیت جاده ایی بین مشهد و شهر یزد شما باید جویای وضعیت آب و هوایی شهرهای تربت حیدریه – فردوس – طبس و بجستان باشید. و با توجه به تاریخ و روز اسباب کشی می بایست دقیقا وضعیت جاده ایی این شهر هار را بررسی نمایید.

البته شما همشهری گرامی اگر بار و وسایل و اثاث خود را به شرکت باربری نتسان بسپارید جای هیچ گونه نگرانی دیگر نخواهید داشت به جهت این که این مجموعه دارای رانندگان بین جاده ایی بسیار با سابقه می باشد ضمن اینکه کارگران متخصص در چیدن بار هم باعث شده اند بدون کوچکترین مشکلی بار شما را صحیح و سالم و با تضمین سلامت به مقصد برسانند.

به خاطر داشته باشید حمل بار بین شهری نیازمند چیدمان بسیار حرفه ایی می باشد حال این بار چه صنعتی باشد چه اسباب و اثاثیه منزل باشد فرقی ندارد در هر صورت نیازمند چیدمان صحیح می باشد تا در طی مسافت طولانی بین شهر مشهد و یزد دچار مشکل نشود.

ما در گروه باربری نتسان مفتخر هستیم در صورت تمایل شما مشتری گرامی این مسئولیت خطیر را به عهده بگیریم و کلیه بار ها و اسباب و اثاثیه شما را با تضمین سلامت به شهر زیبا  و باستانی یزد منتقل نماییم . ضمنا نتسان با داشتن انواع ماشین های سبک و سنگین مانند خاور مسقف و وانت  بارهای مانند نیستان ضمن حفظ کیفیت جابجایی, تضمیمن پایینترین قیمت را در بین باربری های سطح کشور به شما می دهد. بنابراین آسوده خاطر و بی دغدغه بارتان را به ما بسپارید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به يزد ،باربری مشهد به يزد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به کرمانشاه  با بهترین خدمات و نرخ تعرفه ها

در این مطلب سعی داریم نکاتی که احتمالا می تواند کمک نماید به اینکه بتوانید بدون دغدغه و با آسودگی خاطر از مشهد به شهر کرمانشاه نقل مکان نماید را بیان نمایم. شرکت باربری و حمل و نقل نتسان یکی از موفقترین شرکت هایی می باشد که در زمینه اثاث کشی بین شهری و بین شهری همچنین جابجایی خورده بار در بین شهرهای ها مختلف از جمله مشهد به کرمانشاه فعالیت دارد.

 بنابرین اگر تصمیم دارین هرگونه وسیله سنگین مانند گاو صندوق - انواع مبلمان – پیانو – یخچال ساید و ... را بین شهرها و داخل شهرها جابجا نمایید نتسان با انواع ماشین های سبک مانند نیسان و سایر وانت بارها و همچنین انواع ماشین های سنگین مانند خاور مسقف و ... در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

شهر کرمانشاه بزرگترین شهر کرد نشین ایران است که از از شهرهای تاریخی ایران محسوب می شود و می توان آنرا از کلانشهر های ایران به حساب آورد. البته در کنار کرد زبانها مردمانی با گویش های دیگر مثل لر و عرب هم زندگی می کنند.

در سالهای اخیر سرمایه گذاریهای متعددی در زمینه صنعت در این شهر شده است که باعث پیشرفت کرمانشاه در زمینه اقتصاد شده است. صنایع پتروشیمی کرمانشاه و پتروشیمی بیستون نمونه هایی از مهم ترین واحدهای صنعتی کرمانشاه می باشد. داشتن کوتاه ترین مسیر حمل و نقل کالا به عراق، وجود بزرگترین پایانه مسافرتی غرب کشور در مرز خسروی، داشتن بازارچه های بزرگ مرزی و ... موجب شده تا شهر و استان کرمانشاه قابلیت ویژه ای برای صادرات و واردات و تجارت خارجی داشته باشد. کرمانشاه با دارا بودن عنوان بزرگترین تولید کنندگی حبوبات و غلات در کشور در زمینه کشاورزی هم خوش درخشیده است.

اگر قصد هجرت به این استان زیبا را دارید و می خواهید از شهر مشهد به کرمانشاه حمل بار و اثاثیه داشته باشید باید بدانید که فاصله مشهد تا کرمانشاه حدودا 1400 کیلومتر است و مسیرهای متنوعی برای سفر به این شهر زیبا وجود دارد. و این بستگی به این دارد که شما کدام مسیر را انتخاب کنید. و اطلاعات جاده ای مانند هر سفر دیگری به شما کمک خواهد کرد که بدون دردسر به مقصد برسید.

داشتن اطلاعات آب وهوایی هم خالی از لطف نخواهد بود چرا که در زمینه کاهش خسارات احتمالی به شما کمک خواهد نمود. در مورد شهر کرمانشاه باید گفت که اقلیم معتدل کوهستانی دارد و به دلیل نزدیکی به کوه های زاگرس آب و هوایی به نسبت خنک دارد. اینکه در کدام فصل سال شما قصد حمل بار و اثاثیه از مشهد به کرمانشاه را دارید مهم می باشد چون با توجه به وضعیت آب و هوا دارا بودن وسایل مورد نیاز خصوصا در زمان بارندگی ضروری است.

مثلا حمل بار و اثاثیه در فصل زمستان حساسیت ویژه ای دارد . چون این شهر از شهرهای پر بارش بوده و در فصل زمستان این بارش عمدتا به صورت برف می باشد. بنابراین اگر وسایل مورد نیاز به همراه نداشته باشید احتمال خسارت به بار و همچنین به خود راننده وجود دارد. همچنین به علت بارش ممکن است اثاثیه آسیب ببینند. بنابراین باید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

گروه باربری نتسان مفتخر است که باربری بین شهری را به عنوان یکی از خدمات خود معرفی کند و آمادگی لازم را جهت همکاری با شما در زمینه حمل بار و اثاثیه از مشهد به کرمانشاه و سایر نقاط میهن عزیزمان اعلام می نماید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به کرمانشاه ،باربری مشهد به کرمانشاه ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به تبريز با بهترین قیمت و کامل ترین خدمات

اگر تصمیم به اسباب کشی و اثاث کشی از مشهد به شهر تبریز و یا سایر شهرهای استان آذربایجان را دارید بد نیست کمی بیشتر از این شهر بدانیم و اینکه چه مسافتی را باید یک راننده طی نماید تا از مشهد به شهر زیبای تبریز و آدربایجان شرقی برسد.

بازهم مثل همیشه وجود رانندگان مطمئن و متعهد همراه با کارگران و بارچین های مطمئن همراه با انتخاب صحیح نوع ماشین برای یک حمل بار بی دغدغه شرط اصلی می باشد. این دقیقا همان دغدغه مجموعه بزرگ موسسه باربری و حمل و نقل نتسان می باشد.

تبریز شهری زیبا در غرب کشور می باشد و مرکز استان آذربایجان شرقی است.  تبریز سومین شهر بزرگ ایران، جایگاهی ویژه و خاص در تاریخ، پیشینه و اقتصاد کشور دارد. تبریز از شهرهای مدرن ایران می باشد اما در طول تاریخ بارها و بارها با زلزله های ویرانگر تخریب شده که با همت مردان این سرزمین دوباره ترمیم شده است به طوری که امروزه نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد. و در مراقبت از مرزها از شهرهای مهم ایران می باشد.

شهر تبریز به علت برخی از رویداد ها مثل تاسیس اولین سینما ، تاسیس اولین کتابخانه عمومی، اولین کارخانه تولید برق ، اولین عمل قلب باز و ... به شهر اولین ها شهرت یافته است. که این عنوان مهم ترین لقبی است که به این شهر نسبت داده شده است. از دیگر عناوینی که به این شهر نسبت داده شده است می توان به شهر بدون گدا و امن ترین کلان شهر کشور یاد کرد.

تبریز جاذبه های تفریحی، تجاری و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران را به سوی خود جذب می کند. بازار سرپوشیده تبریز یکی از این جاذبه هاست که بزرگترین بازار سرپوشیده جهان محسوب می شود. اگر این جاذبه ها و ویژگی های منحصر به فرد این شهر شما را بر آن داشته که از مشهد به تبریز نقل مکان  و اسباب کششی کنید و به این شهر زیبا حمل اثاثیه و بار داشته باشید مانند هر منطقه دیگری باید با اطلاعات جاده و شهر تبریز آشنایی داشته باشید.

 فاصله شهر مشهد تا تبریز حدودا 1500 کیلومتر می باشد که بستگی به انتخاب مسیر دارد. زمانی که تصمیم گرفتید به این شهر با قدمت و تاریخی نقل مکان کنید آشنایی با آب و هوای این شهر هم به شما در حمل بار بی خطر کمک شایانی خواهد کرد. زیرا استان آذربایجان شرقی منطقه ای کوهستانی است و آب و هوایی سرد و خشک دارد. و این ویژگی در مورد تبریز هم صدق می کند. با توجه به این که در بیشتر سال تبریز شاهد بارندگی است و در پاییز و زمستان این بارندگی بیشتر به صورت برف است عدم آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده ها و به همراه نداشتن وسایلی مثل زنجیر چرخ ممکن است باعث وقوع حادثه و آسیب به اثاثیه و بار شود.

در هرصورت آگاهی رانندگان باربری در حمل بار بین شهری اهمیتی فراوان دارد. و عدم آگاهی کافی آنها ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری شود. اگر قصد نقل مکان از مشهد به تبریز یا هر کجای کشور عزیزمان ایران را دارید کار حمل اثاثیه و بار خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

باربری نتسان همه خصوصیات یک برابری را دارد 1- ماشین های مطمئن 2- کارگران حرفه ای چه در هنگام چیدن و چه در هنگام تخلیه بار 3- رانندگان با بیشینه مطمئن  4- قیمت بسیار مناسب تا 70 درصد تخفیف زیر قیمت سایر باربری ها.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به تبريز،باربری مشهد به تبريز،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيلان  و شمال کشور

استان گیلان یکی از استان های شمالی کشور است که دارای بیش از 50 شهرستان می باشد. و مرکز آن شهر رشت می باشد. دارای طبیعتی زیبا و بکر بوده که خود سبب جذب گردشگران متعدد می شود. فاصله رشت تا شهر مشهد حدودا 1220 کیلومتر می باشد. اگر قصد دارید از شهر مشهد به استان گیلان حمل اثاثیه و بار داشته باشید باید نکات حمل و نقل بین شهری را به خوبی رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. وقتی موضوع حمل بار و اثاثیه  بین شهری شهرهای شمالی کشور است وضعیت جاده ها اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. زیرا در اکثر موارد جاده های شمالی دارای بارندگی می باشند. بدلیل  بارش باران دید افقی کاهش می یابد از اینرو رانندگان باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی و  سرعت مطمئنه  را  رعایت نمایند.

از سوی دیگر بارش باران باعث آسیب به اثاثیه خواهد شد اگر به دقت بسته بندی نشده و از وسیله نقلیه مناسب استفاده نشود. بنابراین آشنایی با وضعیت جاده ها و آب و هوا در جاده های منتهی به شمال کشور با اهمیت تر می باشد. همچنین گاهی اوقات به دلائل مختلف مثل همین بارندگی ممکن است جاده های منتهی به مقصد مسدود باشند و عدم آگاهی از آن باعث اتلاف وقت و گاهی خسارت به اثاثیه خواهد شد.

اگر قصد خرید منزل در یکی از شهرهای استان گیلان مثل رشت را داشته باشید باید با محله های مختلف آن آشنایی پیدا کرده و مناسب با بودجه خود بهترین مکان را برگزینید. یکی از محله‌هایی که نمی توان آسان از کنار آن گذشت محله منظریه رشت است. منظریه در جنوب رشت واقع شده و به دلیل اینکه جزء محلات قدیمی رشت است کوچه‌های قدیمی و البته بسیار دیدنی‌ای دارد. یکی دیگر از محله های شهر رشت محله رشتیان است که به دلیل خوش مسیر بودن آن بسیار معروف شده است. و جزء مناطق بالا شهر رشت محسوب می شود که قیمت خانه ها در این منطقه به نسبت بالاست.

وجود جاذبه های گردشگری و بکر استان گیلان باعث شده تا هرساله تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه بیایند. اگر این زیبایی های چشم گیر باعث شده تا شما تصمیم به نقل مکان از مشهد به استان زیبای گیلان را داشته باشید از شما دعوت می کنیم که حمل بار و اثاثیه خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری نتسان با انواع متنوع از کامیون ها و خاور های مسقف و همچنین انواع وانت بار مانند نیسان با چادر ضدآب در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

رانندگان و کارگران متخصص در امر اثاث کشی و چیدمان درست و اصولی بار باعث شده است شرکت نستان یکی از موفقترین شرکت ها در حوزه حمل و نقل جاده ای و شهری به شمار آید. ما در صورت نیاز شما به بیمه بار تمام بار و کالای شما را بیمه خواهیم کرد تا از این جهت هم کاملا اسوده خاطر باشید.

شرکت باربری نتسان علاوه بر حمل و اثاث کشی و اسباب کشی شما از مشهد به استان گیلان و شهرهایی مانند رشت و ...  آماده همکاری با مغازه داران و کسبه محترم  جهت حمل محصولات , سفارشات و خورده بار در سطح شهر مشهد می باشد تا بدونه هیچ گونه دغدغه و با حداقل هزینه کالا و خوردبار خود را به شهر مقصد ارسال نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به گيلان و شمال کشور،باربری مشهد به گيلان و شمال کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه و اسباب کشی از مشهد به اصفهان با بهترین قیمت و ارائه خدمات

در این مطلب میخواهیم در مورد هیجان اسباب کشی و اثاث کشی و یا حمل بار از مبدا مشهد به اصفهان کمی بگویم. اینکه فاصله مشهد تا اصفهان چه قدر می باشد و چند ساعت باید در راه بود و یا آیا این مسیر مستقیم و هموار می باشد یا دارای گردنه ها و پیچ خم ها می باشد.

آنچه که برای یک راننده که در حال حمل بار می باشد مهم هست این است که اصلا دوست ندارد بعد از رسیدن به مقصد متوجه شود مقداری از بارش در بین راه از ماشین افتاده و متوجه نشده است. این یعنی مستلزم آشنایی با مسیر از مبدا مشهد تا مقصد اصفهان.

اصفهان شهری بزرگ و تاریخی است که در مرکز ایران واقع شده است وسومین شهر پر جمعیت ایران محسوب می شود. از پایه های اقتصادی این شهر می توان به صنایع دستی اشاره کرد همچنین صنعت طلا بزرگترین و بیشترین کارگاهها را در این شهر داراست. وجود آبهایی همانند زاینده رود که از زردکوه بختیاری سرچشمه گرفته دلیل پیدایش این شهر می‌باشد. در طی دوره های گذشته به دلیل وجود آلودگی کمتر و آب بیشتر در سمت جنوب غربی اصفهان شاید توسعه بیشتری بوده ایم. خرید خانه یا کرایه منزل یا محیط کار در شهری مثل اصفهان جاذبه های خاص خود را داراست.

اگر از مشهد بخواهیم به اصفهان حمل بار و اثاثیه  و یا اسباب کشی داشته باشیم می توانیم از چند مسیر مختلف عبور کرده و به مقصد برسیم. برخی چهار مسیر و برخی سه مسیر را برای نقل مکان از مشهد به اصفهان در نظر گرفته اند. که میانگین این مسیرها حدودا 1250 کیلومتر است و همچنین حدودا  13 ساعت نیاز به رانندگی دارد. آشنایی با ساختار شهر اصفهان و موقعیت محله های این شهر شما را در یک حمل بار راحت و بی دغدغه کمک خواهد کرد. و اگر با شرکت باربری همکاری می کنید آشنایی و کار بلد بودن رانندگان اهمیت ویژه ای دارد و از به وجود آمدن مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد.

از محله های اصفهان می توان محله ی جویباره را نام برد. جویباره اصلی‌ترین هسته اولیه شهر و از محله‌های اصلی اصفهان است که منشأ آن به حکومت هخامنشی و مهاجرت یهودیان بابل به دستور کوروش برمی‌گردد. البته این محله امروزه تغییر پیدا کرده و خانواده‌های قدیمی‌تر از آن کوچ کرده‌اند و ساکنان فعلی آن بیش‌تر مهاجرانی هستند که به دنبال تأمین مسکن ارزان‌تر به محل آمده‌اند.

اصفهان دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد. مانند چهل ستون / نقش جهان/عالی قاپو و...  که این جاذبه ها هر ساله گردشگران بسیاری را به این منطقه جذب می کند . باید دقت نمود اگر مقصد حمل بار و اثاثیه نزدیک این مناطق باشد یا مسیر آن از حوالی این مناطق بگذرد امکان وجود ترافیک در روزهای خاص یا ساعاتی به خصوصی از روز وجود دارد. بنا بر این رانندگان باربری باید تمام این جوانب را در نظر بگیرند تا سر وقت به مقصد مورد نظر برسند.

گروه باربری نتسان به شما اطمینان می دهد که با بهترین قیمت آماده همکاری با شما در زمینه حمل بار بین شهری از مشهد به اصفهان و دیگر نقاط میهن عزیزمان می باشد. با نتسان آسوده خاطر باشید. به شما تعهد خواهیم داد که با دقت کافی بار شما را بسته بندی خواهیم کرد و در صورت نیاز بیمه نموده و صحیح  و سالم به اصفهان خواهیم رساند لطفا بدون نگران کالا – اسباب - خرده بار و ... را به باربری نتسان بسپارید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به اصفهان ،باربری مشهد به اصفهان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به بندرعباس با بهترین کرایه و نرخ تعرفه

برای حمل بار به شهرستان استفاده از پرسنل و کارگران دوره دیده و متخصص برای چیدمان صحیح بار در ماشین مورد نظر که می تواند نیسان خاور کامیون و... باشد امری ضروری خواهد بود. چون باربری بین شهری از حساسیت بیشتری برخوردار است و همچنین استفاده از رانندگان مجرب هم ضرورتی غیر قابل اجتناب می باشد. بنابراین به خاطر حساسیت بالا این گونه حمل اثاثیه حتما باید از افرادی استفاده کرد که تجربه کافی را داشته باشند.

اگر بخواهیم از مشهد به بندر عباس نقل مکان داشته باشیم باید نکات جاده و همچنین وضعیت خیابان های این شهر زیبا را بدانیم. بندر عباس مرکز استان هرمزگان است و بزرگترین بندر کشور به شمار می رود. از این رو مهاجران زیادی آن را برای کار و زندگی انتخاب می‌کنند. همچنین به خاطر شرایط خاص خود هر ساله مهمان ها و گردشگران بسیاری را جذب می کند وجمعیت آن در بخش های مختلف سال متفاوت است. علاوه بر آن مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به‌ عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در زمینه جا به جایی کالا بندرعباس را به شهری مهم در زمینهٔ بازرگانی و صنعت کشور و نیز منطقه مبدل کرده‌است.

داشتن اطلاعات در مورد آب و هوای این شهر نیز کمک شایانی به راحتی در زمان حمل اثاثیه و بار به رانندگان خواهد نمود. بندرعباس از شهرهای گرم و مرطوب ایران می باشد که فصل تابستانی گرم و طولانی (در حدود 9ماه ) دارد. گرمترین درجه حرارات این شهر حدود 44 درجه سانتی گراد و سردترین روزهای آن به 4 درجه سانی گراد می رسد. از ویژگی‌های آب و هوایی استان هرمزگان، یک فصل طولانی گرم و یک فصل کوتاه خنک است. فصل گرم همراه با هوای شرجی ۹ ماه به درازا می‌کشد. فاصله مشهد تا بندر عباس حدودا 1400 تا 1557 کیلومتر می باشد که بستگی به مسیر انتخابی دارد. رانندگان مجرب با توجه به تجربه و موقعیت جاده ها بهترین مسیر را انتخاب خواهند کرد تا آسوده تر سفر کنند.

یک از موضوعاتی که در مقالات و مطالب قبلی نیز به آن اشاره نموده ایم اهمیت نحوه چیدن اسباب - وسایل - اثاثیه و یا خرده بار می باشد. در مسافت های طولانی این موضوع خیلی با اهمیت هست و نباید ساده از کنار آن گذشت.

با توجه به دوری مسافت این نکته نیز مهم می باشد که امکان دارد در زمان حرکت بین شهرهای مختلف از مشهد تا بندر عباس با بارندگی مواجه شویم که در این گونه موارد یک راننده با تجربه و به طور کلی یک شرکت باربری با تجربه میتواند از قبل این موضوع را پیش بینی نماید و اجازه خیس شدن بار را ندهد.

شرکت باربری و حمل و نقل جاده ای و شهری نتسان با علم و تجربه کافی به این موضوع در خدمت شما هموطنان عزیز جهت حمل اسباب و اثاثیه و خرده بار شما از مشهد به شهر بندرعباس می باشد.

به هر حال انتخاب شرکت باربری در حمل اثاثیه بین شهری بسیار حائز اهمیت است. اگر در این مسئله دقت ننماییم ممکن است خسارات جبران ناپذیری را متحمل شویم. گروه باربری نتسان مفتخر است که با شما عزیزان در زمینه حمل اثاثیه به بندر عباس و سایر نقاط کشور همکاری نماید. با نتسان آسوده خاطر باشید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به بندرعباس ،باربری مشهد به بندرعباس ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثيه از مشهد به شيراز با بهترین نرخ باربری در ایران

 

گاه بنا بر شرایط زندگی و یا میل شخصی انسان ناگزیر مجبور به نقل مکان از یک شهر به شهری دیگر می شود. این حمل و نقل ممکن است اثاثیه منزل باشد یا خرده باری ناچیز. در هر صورت وقتی مسافتی طولانی قرار است طی شود تا یک نقل و انتقال صورت گیرد شرایط حساس تر خواهد شد. و فاکتورهایی که قبلا باید رعایت می شد تا یک حمل بار ایمن داشته باشیم این بار اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. اگر مبدا شهری بزرگ و با شرایط خاص مثل مشهد باشد باز هم شرایط حساس تر می شود به خاطر شرایط خاص مشهد.

اگر بخواهیم از شهری مثل مشهد به شهری مثل شیراز نقل مکان کنیم مانند دیگر موارد حمل بار دانستن شرایط خاص جاده ای و آشنایی با خیابان های مبدا و مقصد اهمیت خاص خود را دارا خواهد بود. طول مسافت مسیر مشهد به شیراز 1350 کیلومتر می باشد که اندازه ی کمی نیست. که در طول این مسیر باید از شهرهایی مثل ملک آباد تربت حیدریه طبس یزد و... عبور کرد. آگاهی کامل از وضعیت جاده ها برای رانندگان باربری امری اجتناب ناپذیر است که کوتاهی از این موضوع ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. مثلا در مورد استان فارس باید گفت این استان دارای وضعیت جاده ای مطلوبی نبوده و رتبه اول را در تعداد تصادفات جاده ای و مرگ ناشی از آن دارا می باشد.

شیراز یکی از شهرهای بزرگ و البته پر ترافیک کشورمان می باشد. با توجه به تعدد باغ ها، موزه ها آرامگاه ها و مقبره ها و همچنین وجود حرم مطهر شاه چراغ در این شهر زیبا، طبیعی است که در اکثر ساعات مخصوصا در روزهای تعطیل شاهد ترافیک سنگین در اکثر خیابان های شیراز هستیم.

آشنایی با شرایط خیابان های شیراز برای رانندگان باربری بسیار مهم می باشد. مثلا یکی از خیابانهای معروف شیراز خیابان ارم می باشد این خیابان بسیار زیباست و دارای معماری فوق العاده ای است و وقوع ترافیک در ساعتها و روزهای خاص امری طبیعی خواهد بود.

بنابراین با آگاهی کامل از شرایط ترافیکی می توان با انتخاب مسیری که ترافیک کمتری را خواهد داشت سر موعد مقرر کار حمل اثاثیه را به سرانجام رساند. اگر حمل بار و اثاثیه از مشهد به شیراز با آگاهی کافی از وضعیت جاده ها و محله های شهر شیراز صورت بگیرد مسئله ی خاصی نبوده و به خاطره ای شیرین برای شما تبدیل خواهد شد.

شرکت باربری نتسان پیشاپیش اقامت خوب و شادی را برای شما همشهری گرامی در شهر شیراز آرزو می کند امیدوار هستیم که همسفری خوب برای شما باشیم و پا قدم خیری در اسباب کشی و اثاث کشی شما از شهر مشهد به شیراز داشته باشیم.

گروه باربری نتسان با رانندگان مجرب و کارآزموده آماده حمل بار و اثاثیه شما از مشهد به شیراز می باشد. با نتسان امنیت و آسودگی خاطر را تجربه کنید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به شیراز،باربری مشهد به شیراز،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین حمل اثاثيه منزل به شهرستان ها از تهران و مشهد

حمل بار به شهرستان یکی از خدمات مهم شرکت های باربری محسوب می شود. حال ممکن است این حمل اثاثیه از تهران به شهرستان و یا بلعکس باشد. کسانی که قصد حمل اثاثیه منزل و یا خرده بار را به شهرستان دارند معمولا از شرکت های باربری کمک می گیرند. اما باید گفت حمل بار بین شهری بسیار سخت بوده واحتیاج به مهارت بیشتری خواهد داشت. زیرا با زیاد شدن مسافت احتمال اینکه به وسایل آسیب بیشتری برسد وجود دارد. اصولا همیشه برای حمل اثاثیه ی بین شهری زمان بیشتری مصرف می شود. این زمان برای رعایت اصول و قواعد برای مشکلات جاده ای و دیگر مسائل خواهد بود. وجود تخصص در زمان حمل بار بین شهری بیشتر خودنمایی می کند و اهمیت بیشتری خواهد داشت.

انتخاب خودرو در زمان حمل اثاثیه منزل به شهرستان اهمیت ویژه ای دارد. امکان آسیب دیدن وسایل در ماشین به علت مسافت طولانی جا به جا شوند زیاد است به همین دلیل نحوه ی بارگیری و جای دادن وسائل در خودرو مهم است. همچنین نوع خودرویی که انتخاب می کنید اهمیت خاصی دارد. بهتر است از وسیله نقلیه ای مناسب برای بار خود استفاده کنید. مثلا اگر بار شما کم نیست و حجم متوسط به بالا دارد بهتر است از خاور برای حمل اثاثیه منزل استفاده کنید نه اینکه چند نیسان را به کار ببرید که در این صورت احتمال آسیب بیشتر است و هزینه بالاتری هم متوجه شما خواهد شد.

اصولا باید گفت در حمل بار بین جاده ای مهم ترین مسئله سالم رسیدن بار به مقصد است. با توجه به وضعیت جاده ها و دیگر مسائل مثل آب و هوا سالم رسیدن بار به مقصد هدف اصلی در حمل بار بین شهری خواهد بود. استفاده از رانندگان مجرب هم مسئله حائز اهمیت دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. رانندگان علاوه بر تخصص در زمینه رانندگی باید به وضعیت جاد ها و مسائل مربوط به آنها مثل یک طرفه بودن یا ترافیک جاده و دیگر مسائل آشنایی کامل داشته باشند تا دچار مشکلات حاشیه ای نشده و سر زمان مقرر به مقصد مورد نظر برسند.

در باربری بین شهری هر مسئله ای که در زمان حمل بار درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد از حساسیت بیشتری برخوردار می شود. مثلا نحوه ی بسته بندی وسائل اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد چون احتمال آسیب به وسائل در مسافت های طولانی بیشتر می شود. همچنین استفاده از خودروهای مجهز با توجه به طولانی تر بودن مسیر و وضعیت آب وهوای جاده ها مسئله ای است که نباید از آن غافل بود.

یکی دیگر از نکاتی که بایستی در حمل اثاثيه منزل به شهرستان و یا خورده بار به شهرستان در نظر گرفت بیمه می باشد یعنی کالای شما می بایستی بیمه شود تا با خیال راحت و آسودگی خاطر و بدون نگرانی کالای خود را ارسال نمایید. باربری حمل و نقل بین شهری نتسان مفتخر می باشد که کلیه کالاهای شما را در صورت صلاح دید بیمه خواهد کرد یعنی در هنگام حمل کالا و اسباب و اثاثیه شما , ما آن را بیمه خواهیم کرد تا از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

باربری نتسان آماده حمل اثاثیه منزل شما از مشهد و تهران به شهرستان مورد نظرتان را دارد و آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. سالها تجربه حمل اسباب و اثاثیه بین جاده ایی باعث شده است که هم اکنون یکی از بزرگترین و نام آشناترین شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باشیم و این مهم حاصل نشده است جز در سایه اعتماد شما هموطنان عزیز.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین حمل اثاثيه منزل به شهرستان ها از تهران و مشهد

حمل بار به شهرستان یکی از خدمات مهم شرکت های باربری محسوب می شود. حال ممکن است این حمل اثاثیه از تهران به شهرستان و یا بلعکس باشد. کسانی که قصد حمل اثاثیه منزل و یا خرده بار را به شهرستان دارند معمولا از شرکت های باربری کمک می گیرند. اما باید گفت حمل بار بین شهری بسیار سخت بوده واحتیاج به مهارت بیشتری خواهد داشت. زیرا با زیاد شدن مسافت احتمال اینکه به وسایل آسیب بیشتری برسد وجود دارد. اصولا همیشه برای حمل اثاثیه ی بین شهری زمان بیشتری مصرف می شود. این زمان برای رعایت اصول و قواعد برای مشکلات جاده ای و دیگر مسائل خواهد بود. وجود تخصص در زمان حمل بار بین شهری بیشتر خودنمایی می کند و اهمیت بیشتری خواهد داشت.

انتخاب خودرو در زمان حمل اثاثیه منزل به شهرستان اهمیت ویژه ای دارد. امکان آسیب دیدن وسایل در ماشین به علت مسافت طولانی جا به جا شوند زیاد است به همین دلیل نحوه ی بارگیری و جای دادن وسائل در خودرو مهم است. همچنین نوع خودرویی که انتخاب می کنید اهمیت خاصی دارد. بهتر است از وسیله نقلیه ای مناسب برای بار خود استفاده کنید. مثلا اگر بار شما کم نیست و حجم متوسط به بالا دارد بهتر است از خاور برای حمل اثاثیه منزل استفاده کنید نه اینکه چند نیسان را به کار ببرید که در این صورت احتمال آسیب بیشتر است و هزینه بالاتری هم متوجه شما خواهد شد.

اصولا باید گفت در حمل بار بین جاده ای مهم ترین مسئله سالم رسیدن بار به مقصد است. با توجه به وضعیت جاده ها و دیگر مسائل مثل آب و هوا سالم رسیدن بار به مقصد هدف اصلی در حمل بار بین شهری خواهد بود. استفاده از رانندگان مجرب هم مسئله حائز اهمیت دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. رانندگان علاوه بر تخصص در زمینه رانندگی باید به وضعیت جاد ها و مسائل مربوط به آنها مثل یک طرفه بودن یا ترافیک جاده و دیگر مسائل آشنایی کامل داشته باشند تا دچار مشکلات حاشیه ای نشده و سر زمان مقرر به مقصد مورد نظر برسند.

در باربری بین شهری هر مسئله ای که در زمان حمل بار درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد از حساسیت بیشتری برخوردار می شود. مثلا نحوه ی بسته بندی وسائل اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد چون احتمال آسیب به وسائل در مسافت های طولانی بیشتر می شود. همچنین استفاده از خودروهای مجهز با توجه به طولانی تر بودن مسیر و وضعیت آب وهوای جاده ها مسئله ای است که نباید از آن غافل بود.

یکی دیگر از نکاتی که بایستی در حمل اثاثيه منزل به شهرستان و یا خورده بار به شهرستان در نظر گرفت بیمه می باشد یعنی کالای شما می بایستی بیمه شود تا با خیال راحت و آسودگی خاطر و بدون نگرانی کالای خود را ارسال نمایید. باربری حمل و نقل بین شهری نتسان مفتخر می باشد که کلیه کالاهای شما را در صورت صلاح دید بیمه خواهد کرد یعنی در هنگام حمل کالا و اسباب و اثاثیه شما , ما آن را بیمه خواهیم کرد تا از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

باربری نتسان آماده حمل اثاثیه منزل شما از مشهد و تهران به شهرستان مورد نظرتان را دارد و آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. سالها تجربه حمل اسباب و اثاثیه بین جاده ایی باعث شده است که هم اکنون یکی از بزرگترین و نام آشناترین شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باشیم و این مهم حاصل نشده است جز در سایه اعتماد شما هموطنان عزیز.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاث منزل با بهترین درصد تخفیف و کارگران متخصص در اسباب کشی

در هنگام اثاث کشی ممکن است با مسائل و مشکلاتی رو به رو شوید که در صورت عدم آگاهی کافی و نداشتن اطلاعات لازم و یا فقدان تجربه پیش می آیند. داشتن اطلاعات و آموزش کافی می تواند به فرد به برنامه ریزی و مدیریت زمان و استفاده بهینه از وقت کمک شایانی بکند. به عنوان مثال از مشکلات رایجی که در صورت نبود تجربه امکان دارد دامنگیر فرد شود اینست که در داخل یک کارتن لوازم غیر مشابه قرار گیرد مثلا ظروف شکستنی را داخل کارتن البسه قرار داد. باید حتما وسایل داخل یک کارتن باید مشابه باشد تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود.

دقت کافی نداشتن در هر یک از مراحل حمل و نقل از دیگر مشکلات نبود آگاهی کافی محسوب می شود. بدین صورت که اگر دقت کافی در مراحل حمل و نقل چه در مرحله ی بسته بندی و چه دیگر مراحل حمل اثاث منزل از نظر ایمنی و بهداشتی صورت نگیرد ممکن است خسارات جدی وارد نماید که باعث بروز مشکل خواهد شد که اگر این اشتباه از سمت شرکت باربری صورت بگیرد باعث ایجاد تنش بین فرد و موسسه مورد نظر خواهد شد. و حمل اثاث منزل را با مشکل مواجه خواهد کرد.

از دیگر مسائلی که ممکن است فقدان اطلاعات کافی به بار بیاورد ناآگاهی در مورد چگونگی جا به جایی و حمل اجسام سنگین است. اگر برای جا به جایی این اجسام اطلاعات کافی نداشته باشیم علاوه بر خساراتی که در حین جابه جایی ممکن است به منزل و خود وسیله مورد نظر وارد شود عوارض جبران ناپذیری به سلامتی شما وارد خواهد کرد. مشکلاتی مانند دیسک کمر و آرتروز از این قبیل هستند که گاهی اوقات تا پایان عمر فرد از آنها رنج خواهد برد. اینجاست که اهمیت یک شرکت باربری با تجربه بیشتر خود نمایی خواهد کرد. استفاده از کارگران متخصص که نحوه جا به جایی صحیح این وسایل سنگین را آموزش دیده اند بسیار عاقلانه خواهد بود و از عوارض احتمالی بعدی جلوگیری خواهد کرد.

اگر کارگرانی که برای اثاث کشی اعزام می شوند نابلد باشند و آموزش کافی ندیده باشند حضورشان نه تنها موثر نخواهد بود بلکه با حضور خود بیشتر روند کار را مختل خواهند کرد. آموزش کارگران برای حمل بار به نحوه ی صحیح از وظایف اصلی شرکت های باربری خواهد بود. شرکت های باربری وظیفه دارند قبل دادن ماموریت به کارگران تازه کار حتما آموزش کافی را به آنها بدهند و پس آنکه از تخصص آنها مطمئن شدند آنها را به محل مورد نظر اعزام کنند.

به عنوان مثال یکی از مشتریان ما در مورد حوادث اسباب کشی و  اثاث کشی  میگفت متاسفانه به علت عدم آشنایی با شرکت های مطمئن در زمینه اسباب کشی و اثاث کشی از طریق سایت دیوار به یک شرکت تماس گرفتم و به توافق رسیدیم که در تاریخ و ساعت مشخص برای حمل اسباب و وسایل به منزل ما مراجعه کنند اما با وجود اینکه همه چیز دقیق مشخص شده بود و توافق شده بود که در ساعت 10 صبح در محل حضور داشته باشند اما عدم تعهد باعث شد که ساعت 7 بعداظهر برای حمل وسایل در محل حضور پیدا کنن و این به شدت باعث  بهم ریختگی برنامه ما شد.

باربری نتسان با آموزش کافی به کارگران و تربیت کارگران متخصص آماده همکاری با شما در حمل اثاث منزل می باشد. به شما تعهد می دهیم در تاریخ و ساعت مورد نظر در محل انتقال اسباب و وسایل شما باشیم. تعهد میدهیم که در انتهای کار در صورت رضایت از جمیع شرایط نسبت به پرداخت کرایه و دستمزد کارگران اقدام نمایید چرا که باور و اعتقاد راسخ به کار خود داریم. 

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام کشور،باربری مشهد به تمام کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثيه منزل مشهد با بهترین تخفیف و خدمات شبانه روزی

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در مشهد و همچنین به شهرستان های سراسر کشور تخصص موسسه حمل و نقل و باربری نتسان می باشد. این یک شعار نیست ما علاوه بر حفظ کیفیت و استفاده از کارگران متخصص و بیمه شده , هزینه جابجایی و حمل اثاثیه و سایرخورده بارهای فروشگاه ها و مغازه ها را تا 70 % درصد کاهش دادیم شما میتوانید با تماس با شرکت ما از این واقعیت مطلع شوید.

تغییر مکان زندگی همیشه همراه با استرس می باشد و نگرانی های خاص خود را خواهد داشت. مخصوصا اگر برای اولین بار می خواهید از یک خانه ویلایی به یک آپارتمان نقل مکان کنید. بهتر است قبل از اثاث کشی در مورد قوانین آپارتمان نشینی اطلاعات لازم را کسب کنید مخصوصا قوانین خاص آپارتمانی که قصد زندگی در آنجا را دارید. در این صورت در حین حمل اثاثیه منزل و همینطور پس از آن در زندگی در آپارتمان خود کمتر دچار حاشیه خواهید شد. معمولا رعایت نکردن قوانین حاکم بر آپارتمان یا عدم آگاهی از قوانین باعث ایجاد تنش در بین همسایه ها خواهد شد و زندگی عادی فرد را مختل خواهد کرد. پس بهتر است حتما در مورد این قانون ها آگاهی کافی را بدست آورید.

یکی از موارد مهمی که معمولا در صورت عدم آگاهی آن بیشتر دچار مشکل خواهید شد استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل می باشد. اگر در ساختمان آسانسور مربوط به حمل بار وجود داشته باشد که شما خیلی خوش شانس خواهید بود و مسئله ای وجود نخواهد داشت. اما اگر این آسانسور مخصوص وجود نداشته باشد برای استفاده از آسانسور حتما باید از مدیر ساختمان اجازه بگیرید تا دچار مسائل بعد آن نشوید.

معمولا استفاده از آسانسور خصوصا برای بارهای سنگین ممنوع می باشد چون باعث صدمه به آسانسور خواهد شد. که معمولا این اجازه به افراد داده نمی شود چون آسانسور حمل بار کلا ساختاری متفاوت با آسانسورهای دیگر دارد. ظرفیت هر آسانسور بر روی آن نصب شده است که مربوط به فرد است نه بار. بنابراین زمانی می توان از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل استفاده کرد که آسانسور اختصاصی مربوط به حمل بار در دسترس باشد. اما گاهی برخی از افراد ناآگاه برای حمل بار خصوصا بارهای سنگین از آسانسور استفاده می کنند و در اکثر موارد باعث خرابی و صدمه شدید به آسانسور می شوند.

اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. آنها به خوبی آموزش دیده اند که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل در مشهد با توجه به موقعیت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشینی در سالهای اخیر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.

گروه باربری نتسان با آگاهی از قوانین آپارتمان نشینی و آموزش کافی به کارگران و دارا بودن کارگران متخصص حمل اثاثیه منزل شما را به عهده گرفته و آنرا به خاطره ای خوش برای شما تبدیل خواهد کرد. گروه باربری نتسان مجهز به انواع خاور مسقف – وانت بار – نیسان - بنز و ... جهت حمل اسباب و اثاثیه شما در سطح شهر مشهد و مقصد تمام شهرهای ایران می باشد. آسوده خاطر کالای خود را در مشهد به ما تحویل دهید و در هرجای ایران از ما تحویل بگیرید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران ،باربری مشهدبه صورت شبانه روزی ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بهترین حمل اثاثيه منزل شرق تهران از تمام نقاط نارمک پیروزی دماوند و ...

شرق تهران محدوده ای از این شهر است که در شرق و محدوده ی آن قرار دارد. تهران شهری است که بیش از 200 سال است که به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. به دلیل پایتخت بودن اتفاق های مهمی در این شهر به وقوع می پیوندد و تصمیمات مهمی در این شهر گرفته می شود. بخش هایی از شرق تهران برای مناطق مسکونی و ویلایی بسیار معروف شده اند چون در کنار آنها مراکز خرید هم شهرت بسیاری پیدا کرده اند. با این حال انتخاب خانه مناسب در شهری بزرگ مانند تهران کار آسانی نخواهد بود و در هر بخش از تهران که قصد دارید ساکن شوید باید اطلاعات کافی در مورد آن منطقه را کسب کنید. قسمت هایی از شهر تهران که در ارتفاع قرار دارند آب و هوای بهتری دارند و به همین دلیل قیمت بالاتری را هم دارا هستند.

قیمت مسکن در شرق تهران نسبت به غرب آن کمتر می باشد به دلیل شرایط آب و هوایی و برخی امکانات دیگر. بنابراین اگر قصد جا به جایی و حمل اثاثیه به این شهر را دارید و بودجه کافی ندارید شرق تهران نسبت به غرب این شهر گزینه بهتری خواهد بود. البته شهر تهران تهران از نظر اقتصادی در سطح متوسط قرار دارد و شما می توانید با مخارجی در سطح میانی زندگی خوبی را در شهر تهران داشته باشید. امکانات در شرق تهران فراوان است وشما لازم نیست برای مواردی که در طول روز ممکن است به آن نیاز داشته باشید مسافت طولانی طی کنید. میزان ترافیک هم در خیابان های مختلف شرق تهران متفاوت است. اما با مسلط بودن به نقشه شرق تهران می توانید با استفاده از راههای فرعی از ترافیک دور شوید.

به هر حال اگر قصد حمل اثاثیه به شرق تهران را دارید مانند تمام نقاط دیگر رعایت برخی نکات ضروری خواهد بود. بسته بندی اصولی لوازم یکی از اصولی ترین راههای کاهش هزینه باربری می باشد. اگر حرفه ای بسته بندی کنید جای کمتری اشغال خواهد شد. همچنین در ایام هفته یعنی غیر از روزهای تعطیل روزی را برای حمل اثاثیه انتخاب کنید. بهتر است با یک شرکت باربری مطمئن همکاری کنید تا مشکلی در حین اثاث کشی پیش نیاید. و نگرانی شما بیشتر نشود.

باربری نتسان برنامه ایی بسیار ویژه برای حمل اسباب و اثاثیه سنگین شما در نظر دارد چرا که حمل اسباب و اثاثیه سنگین نیازمند تجربه بسیار زیادی می باشد. مخصوصا اگر قرار باشد این وسایل سنگین بین طبقات جابجا شود این موضوع مهمتر می شود. به عنوان مثال شما می خواهید یک عدد گاوصندوق را از طبقه چهارم یک ساختمان در شرق تهران به طبقه چهارم در غرب تهران به همراه سایر لوازم جابجا کنید و قادر به استفاده از آسانسور نیستید !!! واضح هست که نیازمند تجهیزات لازم برای این کار باید شرکت حمل و نقل باشد.

و یا جابجایی یک عدد یخچال ساید بای ساید به همین شکل بسیار با اهمیت می باشد . دقت در عدم برخورد یخچال به دیواره پله و نرده ها و یا فشار بیش از حد به یخچال که خود باعث آسیب رساندن به درب یخچال میشود. همین این موارد این واقعیت را باعث می شود که خیلی بایستی در انتخاب موسسه باربری دقت نمایید.

 باربری نتسان آماده همکاری با شما عزیزان می باشد و شما می توانید بهترین تجربه اسباب اثاثیه کشی منزل باربری و اتوبار تهران و مشهد با سامانه هوشمند باربری 24 ساعته نتسان دارای مجوز اتحادیه تجربه کنید. نتسان مفتخر است که بهترین و منصفانه ترین قیمت را از هرجای ایران از طریق وانت و کامیونت بار، بارهای شما را از تهران و مشهد به شهرستانها در داخل کشور ارسال میکند .

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به شرق تهران،باربری مشهد بهشرق تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزان ترین حمل باربری مشهد و تهران با قیمت و نرخ بسیار پایین 

اولین چیزی که در هنگام اسباب کشی ذهن ما را درگیر می کند استفاده از یک باربری ارزان و مقرون به صرفه است. باربری که در کنار ارزان بودن دارای کیفیت هم باشد و با امنیت کامل اسباب و اثاثیه را جابه جا کند. مخصوصا در شهرهای پر ترافیک مثل تهران و مشهد. مستاجرانی که بطور مستمر با اسباب کشی دست و پنجه نرم می کنند به خوبی می دانند که اسباب کشی در صورتی که توسط نیروی بی تجربه  انجام پذیرد ممکن است خسارات مالی زیادی را به بار آورد.

اینجاست که استفاده از یک باربری  ایمن و با تجربه اهمیت بیشتری پیدا می کند و جایگاه خود را بهتر نشان می دهد به خصوص در شهرهای بزرگ مثل مشهد و تهران. نحوه بسته بندی وسایل و جابه جابه جایی آن هم بسیار مهم است تا از خسارات احتمالی جلوگیری شود. بسته بندی حرفه ای از آن جهت حائز اهمیت است که در حمل و نقل اسباب و اثاثیه آسیبی به آنها وارد نشود، تصور کنید برای مثال حتی یک خش ساده که در فرایند اسباب کشی بر روی یک وسیله بیفتد چقدر می تواند از زیبایی و ارزش آن کاسته و منجر به نارضایتی مشتریان گردد. و شرینی ارزان بودن قیمت کرایه را کم اهمیت کند.

بلی درست است که ارزان بودن باربری از لحاظ اقتصادی امر مهمی است ولی نباید کیفیت کار را فدای ارزانی نمود زیرا ممکن است آسیب هایی به لوازم مورد حمل وارد شود که خسارت بیشتری را وارد نماید. اگر موضوع کیفیت کار را در نظر نگیریم زمانی که شما سعی می کنید با استفاده از یک باربری ارزان پول کمتری هزینه کنید، معمولا هزینه شما بیشتر از آن چیزی می شود که تصور می کنید و بعد از حمل اثاثیه متوجه این موضوع می شوید.  به این موضوع فکر کنید، در نهایت باید برای جایگزینی یا تعمیر مبلمان خراب شده هزینه کنید.

پس متوجه شدید که باید با جایی وارد همکاری شوید و از باربری استفاده نمایید که علاوه بر قیمت مناسب دارای تجربه وکیفیت کاری هم باشد. یک باربری مقرون به صرفه اول به کیفیت خدمات فکر می کند. این گونه باربری ها در تلاش برای ارایه خدمات با کیفیت و جلب رضایت و اعتماد مشتری هستند.

 باربری ای مطمئن هست که سعی نماید با استخدام افراد مجرب و استفاده از تجهیزات بسته بندی مناسب ، اثاثیه شما را با حداقل آسیب و در کمال اطمینان جا به جا می نمایند. علاوه براینها حضور به موقع بدون تلف کردن وقت و استفاده مفید از زمان از ویژگی های یک باربری با کیفیت است و رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که نیروی کار چه قدر با تجربه باشد و بتواند با آگاهی حمل و نقل را انجام دهد. پس تجربه کارگران هم موضوع مهمی است.

باربری هوشمند نتسان به عنوان یکی از بزرگترین و برترین باربری های سطح کشور با شبکه ای گسترده از انواع ماشینهای باربری از جمله وانت پیکان بار ، آریسان ، نیسان وانت ، نیسان مسقف ، نیسان یخچالدار، کامیونت روباز و مسقف 5.3 تن ، 6 تن ، 8 تن و خاور و انواع کامیون مدتهاست که امین مردم ایران زمین می باشد. مبدا حرکت ما  از شهرهای تهران و مشهد به تمام نقاط ایران می باشد.

از جمله ابتکارات باربری هوشمند نتسان تماس مدیران ارشد مجموعه با مشتریان بعد از اتمام عملیات باربری می باشد تا ضمن دریافت پیشنهادات و نظرات مشتریان عزیز , از میزان رضایت مندی انها مطلع شویم . با افتخار اعلام می نمایم هرگونه انتقادی را با جان و دل پذیرا هستیم و در سرویس دهی های خود لحاظ خواهیم کرد.

در پایان باید گفت چندین عاملی که گفته شد باید دست به دست هم دهند تا علاوه بر هزینه کمتر در انتهای کار از کیفیت هم راضی باشیم. ما بارها گفته ایم هر 2 فاکتور قیمت بسیار مناسب که گاهی تا 70 % درصد زیر قیمت اتحادیه و سایر همکارانمان می باشد و همچنین بهترین  و عالی ترین سطح کیفیت در راس هرم مدیریتی ما می باشد  و در تمام این سال ها حتی یک مورد شکایت و عدم رضایت در سامانه هوشمند حمل ونقل نتسان ثبت نشده است و این برای ما و مجموعه بزرگ باربری هوشمند نتسان بسیار با اهمیت می باشد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

 

 

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به تهران،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

 70 % درصد تخفیف حمل اثاثيه منزل غرب تهران با نیسان خاور

در زمان حکومت محمدرضا پهلوی متخصصان و صنعتگرانی که برای گسترش فعالیت‌های علمی و صنعتی به ایران آمده بودند، در «مجتمع مسکونی شهرک غرب» و خانه‌های ویلایی این منطقه ساکن شدند و طرح‌های شهر سازی به سبک جدید و کاملاً متفاوت باتهران قدیم توسط شرکت‌های ساختمانی خارجی آغاز شدند. در آن زمان آمریکایی ها اکثریت مردم این محله ها را تشکیل می دادند با توجه به نفوذی که آمریکایی ها در زمان شاه در ایران داشتند این محله ها توسعه فراوان یافتند.  و موقعیت جغرافیایی خوب غرب تهران باعث شد تا افرادی که از بودجه کافی برخودار بودند برای زندگی به غرب تهران روی بیاورند. در دوران صفوی بسیار بر اهمیت تهران افزوده شد اما سرچشمهٔ شکوفایی و پیشرفت این شهر، به پایتختی آن بر می‌گردد. اولین منطقه صنعتی ایران تهران می باشد که کانون اقتصادی ایران محسوب می شود. باید گفت این شهر بیشتر پیشرفت های خود را مدیون پایتخت بودنش می باشد.

وقتی بحث ما حمل اثاثیه منزل به غرب تهران یا از غرب تهران به شهرستان باشد ویژگی های خاص این منطقه بیشتر خودنمایی می کند. خیابان های عریض و بسیار زیبا و امکان دسترسی به چندین بزرگراه اصلی شهر باعث شده است که افرادی که توانایی مالی دارند به این سمت از شهر برای زندگی روی بیاورند. و همین ویژگی بارز باعث شده نسبت به دیگر مناطق شهر غرب تهران از سامانه ترافیکی بهتری برخوردار باشد. خانه های ویلایی متعدد که اکثرا کم جمعیت هستند موجب شده این منطقه برای تهرانی منطقه ای عالی برای زندگی محسوب شود. وجود خیابان های بن بست دارای نگهبانی به امنیت هر چه بیشتر ساکنین این منطقه افزوده است.

اگر قصد خرید آپارتمان در تهران را دارید و می خواهید حمل اثاثیه منزل خود را انجام دهید اگر مشکل مالی ندارید بهترین گزینه غرب تهران خواهد بود. علاوه امکانات بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر تهران مهم ترین گزینه آب و هوای بهتر غرب تهران می باشد چون وزش باد از غرب به شرق می باشد و باعث شده آب و هوای خوبی در غرب تهران حاکم باشد.

تفاوتی نمی کند که شما در کدام محله و شهر قصد حمل اثاثیه منزل را دارید باز هم باید این کار را طبق اصول خود انجام دهید تا از خسارات احتمالی مصون بمانید. شرکت های زیادی در محدوده غرب تهران خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه را انجام می دهند که هر کدام از این شرکت ها خودشان را بهترین باربری غرب تهران می دانند اما باید دید که آیا واقعا این توانایی را دارا هستند؟ گروه باربری و حمل و نقل نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و تجربه یک جابجایی راحت و بی دغدغه را به شما عرضه می دارد. با نتسان باربری با امنیت و بدون نگرانی را تجربه کنید.

حمل اثاثیه سنگین مانند پیانو – بوفه های سنگین – یخچال ساید – گاوصندوق تخصص ماست . به جرعت می توانیم اعلام نماییم که با اطمینان کامل و آسودگی خاطر حمل بارهای سنگین را به باربری 24 ساعته نتسان بسپارید و بدون نگرانی آن را در مقصذ از ما تحویل بگیرید.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به غرب تهران،حمل بار با نیسان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

70 % تخفیف حمل اثاثيه منزل و اداری مشهد و تهران با وانت و نیسان

اصولا جا به جایی منزل و رفتن به منزل جدید فرآیندی است که اکثر افراد لااقل یک بار آنرا تجربه کرده اند. موضوعی که در این میان حائز اهمیت است این است که چگونه این فرآیند را به خاطره ای خوش تبدیل کنیم. معمولا جا به جایی اگر به مکان و منزل بهتر صورت بگیرد خوشایند تر خواهد بود و دلخوشی و انرژی بیشتری کار حمل اثاثیه منزل به مکان جدید صورت خواهد گرفت و خاطره خوش خواهد ساخت.

اگر برای اولین بار است که قصد عوض کردن منزل خود را دارید و برای بار نخست است که می خواهید کار اثاث کشی و اسباب کشی را انجام دهید نگرانی شما بیشتر خواهد بود.و معمولا با پرسش های متنوعی در ذهن خود رو به رو خواهید شد. پرسش هایی از قبیل اینکه هزینه جا به جایی چقدر است یا آیا خودم به تنهایی می توانم کار حمل اثاثیه منزل را انجام دهم؟ پرسشهایی از این قبیل ذهن شما را درگیر خواهد کرد و اگر پاسخ درستی برای آنها پیدا نکنید بر نگرانی شما خواهد افزود.

اگر بودجه کافی را برای اثاث کشی دارید که هیچ اما اگر در شرایطی هستید که نمی توانید خیلی برای این موضوع هزینه کنید بهتراست با برخی ترفند ها هزینه اثاث کشی را کاهش دهید. مثلا اینکه وسیله نقلیه ای را انتخاب کنید که با حجم بار شما همخوانی داشته باشد اگر حجم بار اندک است بهترین گزینه ماشین نیسان و وانت خواهد بود.

اما اگر مسافت کوتاه است و حجم بار هم زیاد است بهتر است از نیسان و وانت استفاده نشود تا هزینه کمتری را متحمل شوید. چون در این صورت نیسان و وانت به دفعات بیشتری جا به جا می شوند و هزینه بیشتری را عهده دار خواهید شد.

شاید بتوان گفت بسته بندی وسایل مهم ترین مرحله حمل اثاثیه منزل می باشد. بسته بندی کامل و سالم وسایل به نحوی که بتوان تمامی وسایل را بصورت اصولی در جعبه ها (کارتن بسته بندی) جای داد به ظاهر کار پیچیده ای است. اما با رعایت نکات اصولی و مرتب کردن کارتن ها و وسایل کار خیلی مشکلی نخواهد بود. با توجه به اینکه در شهرهایی مثل تهران و مشهد به دلیل مشغله کاری افراد فرصت کمتری برای کارهای جانبی دارند بهتر است کار بسته بندی را به شرکت های معتبر باربری بسپارند تا با خیال راحت و بدون نگرانی به کار خود رسیدگی کنند. پس از اندکی تحقیق شما می توانید شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت بالا مقرون به صرفه هم باشد یعنی هزینه کمتری متوجه شما گردد.

برای کاستن هزینه حمل اثاثیه منزل یکی از راهکارها دور انداختن وسایلی است که بلااستفاده هستند چون در این صورت از حجم وسایلی که قرار است بسته بندی شده بارگیری شوند و در منزل جدید جای بگیرند کاسته خواهد شد. به هر حال انتخاب یک شرکت باربری مناسب یک راهکار عالی برای بهتر و راحتر بودن فرآیند اثاث کشی می باشد. گروه باربری نتسان با یک دهه تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند .با اطمینان کامل کار حمل اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید.

ما هرگز ادعا نکرده ایم اول هستیم اما تجربه و احساس دریافتی از مشتریانمان این موضوع را به شرکت باربری و حمل و اسباب کشی و اثاث کشی  نتسان انتقال داده است که راه صحیح را انتخاب نموده ایم دو فاکتور مهم یعنی کیفیت کار و قیمت مناسب رمز موفقیت گروه نتسان بوده است.

مجموعه نتسان امیدوار هست بتواند با لطف و اعتماد مشتریان و عموم مردم عزیز ایران زمین بهترین نوع خدمات اسباب کشی و باربری را در تمام ایران توسعه دهد تا همه مردم بتوانند حمل کالا و وسایل خود را با حداقل قیمت و بهترین کیفیت انجام دهند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تهران ،باربری مشهد به تهران ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاث مشهد به صورت شبانه روزی با بهترین درصد تخفیف اسباب کشی

کار حمل و جا به جایی یکی از قدیمی ترین شغل های بشر است به طوری که از دیرباز انسان با این شغل به گونه ای سرکار داشته است. هر چه بشر رشد پیدا کرد شغل حمل بار هم رونق بیشتری یافت. به خصوص نیاز انسان به تجارت باعث پیشرفت بیشتر این شغل شد. امروزه با پیشرفت بشر وسایل کار حمل هم پیشرفت چشمگیری کرده است.

در بعضی از شهرها به دلیل شرایط ویژه کار حمل اثاث شرایط خاص خود را می طلبد تا این مهم آسانتر به سرانجام برسد. به عنوان مثال در شهری مثل مشهد که یک شهر زیارتی است و در ایام خاصی از سال شلوغ تر است برای انتخاب روز اثاث کشی باید دقت بیشتری نمود. یا مثلا با توجه به معماری خاص اطراف حرم اگر مبدا یا مقصد ما اطراف حرم می باشد باید دقت کرد و وسیله نقلیه مناسب را سفارش داد. یا اگر مبدا و مقصد ما دارای کوچه های باریک است که امکان ورود وسیله نقلیه سنگین وجود ندارد باز هم باید دقت کافی را در انتخاب نوع وسیله نقلیه به عمل آورد تا هم زمان و هم هزینه اضافی تلف نشود. همچنین بهتر است کار اثاث کشی در ساعات اولیه روز انجام گیرد چون کارگران سرحال تر هستند وبا انرژی بیشتری کار می کنند.

گاها منازلی وجود دارد در سطح شهر مشهد که در انتهای کوچیک بسیار باریک قرار دارد حمل اثاثیه به این منازل باید از قبل کاملا بررسی شود و توصیه میشود مشتریان و همشهریان عزیز این موضوع را از قبل اطلاع دهند به شرکت باربری چرا که اطلاع از این موضوع باعث خواهد شد که رانندگان و کارگران متخصص با امادگی بیشتری این کار را انجام دهند و از اتلاف وقت و هزینه بیشتر جلوگیری شود.

با توجه به تمام این موارد اما حمل اثاث کار سنگینی نخواهد بود اگر بدون سردرگمی و با دقت انجام شود. بسته بندی کردن وسایل برای جا به جایی لزوما نیاز به ماه ها زمان ندارد. ممکن است به نظرتان عجیب برسد، اما بسیاری از افراد حتی در کمتر از یک ماه از پس این کار برآمده اند، چرا که بستگی به تجربه و تمرین شما دارد. و این که اینکار را طبق اصولش انجام دهید. ریختن حجم زیادی از وسایل در وسط خانه برای بسته بندی اشتباه بزرگی است و باعث سردرگمی شما خواهد شد. برای شروع اسباب کشی هیچ گاه نگران نباشید ، یک نفس عمیق بکشید و سپس یک لیست کامل و جامع از وسایل مورد نیازتان در حمل اثاث تهیه کنید تا بتوانید بهتر افکارتان را مدیریت کنید. به دنبال وسایل غیر ضروری نگردید. چون فقط وقت شما را خواهند گرفت و از برنامه اصلی غافل خواهید شد. بهتر است ابتدا وسایلی را که فکر می کنید به دردتان نمی خورد را دور بیندازید تا از حجم کاریتان بکاهید و راحتر به کارتان ادامه دهید.

یکی دیگر از موارد مهم در زمان اثاث کشی بسته بندی اشیاء با ارزش و جواهرات است. این اقلام را به گونه ای بسته بندی کنید که آسیبی به آنها نرسد. و در زمان حمل بار حتما خودتان این اقلام با ارزش را حمل کنید و آنها را به کسی نسپارید تا مطمئن باشید که سالم به مقصد می رسند و شما دچار نگرانی نخواهید شد. پس از اینکه کار جمع آوری وسایل به اتمام رسید چرخی در منزل بزنید تا مطمئن شوید تمام وسایل را جمع آوری کرده اید و وسیله ای جا نمانده است.

حمل اثاث در مشهد که شهری بزرگ محسوب می شود یکی از خدماتی است که گروه باربری نتسان به خوبی از عهده ی آن بر آمده است. نتسان با یک دهه تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا می نماید .

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام کشور،باربری مشهد به تمام کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاث تهران با ارزان ترین نرخ کرایه و تخفیف70% درصد

وقتی اثاث کشی داریم و این اثاث کشی مربوط به شهری بزرگ مانند تهران است رعایت برخی اصول اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد با توجه به شلوغ بودن و پر ترافیک بودن تهران باید به ساعت و روز اثاث کشی اهمیت ویژه ای داد. تا درگیر مسائلی مثل ترافیک بالا یا طرح ترافیک نشویم. با توجه به اینکه تهران شهری است که هزینه های آن بالاست باید به این نکته هم توجه کنیم و سعی کنیم تا جایی که امکان دارد از هزینه های اضافی بکاهیم.

با رعایت برخی اصول کار اثاث کشی بهتر انجام خواهد گرفت. بهتر است از چند روز قبل کار اثاث کشی را شروع نماییم. بسته بندی همه وسایل را به روزهای آخر نسپارید. از چند روز قبل شروع کنید و کم کم وسایلی را که مورد استفاده نیستند، بسته بندی کنید. روزهای آخر را به بسته بندی وسایلی که بیشتر استفاده می شوند اختصاص بدهید مثلا اگر در تابستان اثاث کشی دارید، لباسهای که مربوط به زمستان هستند را از چندین روز قبل بسته بندی کنید و روزهای آخر به بسته بندی لباس های تابستانی خود بپردازید. انتخاب یک باربری خوب به خصوص در شهری مثل تهران یک دغدغه برای افرادی که قصد حمل اثاث را دارند محسوب می شود. البته این مهم کار غیر ممکنی نبوده هرچند کار آسانی هم نیست. یک اشتباه در انتخاب باربری هزینه های جا به جایی شما را افزایش خواهد داد.  شرکت حمل و نقل باربری نتسان یکی از بزرگترین شرکت های باربری درون شهری و بین شهری در ایران می باشد که با بیش از چند دهه تجربه همواره مورد اعتماد هموطنان عزیز در شهر های مختلف ایران از جمله تهران می باشد.

یک اشتباه بزرگ در پروسه اثاث کشی عقب انداختن بسته بندی وسایل است. هر چه زودتر کار جمع کردن وسایل را شروع کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت به خصوص وسایلی که هر روز با آنها سر و کار ندارید و یا چندان ضروری نیستند را زودتر از بقیه وسایل جمع کنید. همچنین بهتر است کار جمع کردن وسایل را از اتاق های شلوغ تر شروع کنید چون سرعت کار را بالاتر خواهید برد.

از اصول مهم دیگر جمع کردن وسایل اینست که حتما وسایل را دسته بندی کنید. یعنی وسایل مر بوط به هر اتاق یا آشپزخانه و... باید مشخص شده ودسته بندی شوند. همچنین باید کارتن به تعداد کافی تهیه نمایید تا در روز اثاث کشی دچار مشکل نشوید هرچه تعداد کاتن ها بیشتر باشد بهتر می توان وزن وسایل را بین آنها تقسیم کرد. هرگز وسایلتان را با کارگرها تنها نگذارید شما بهتر می دانید که کدام وسایل به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. حتما نظارت مستقیم به کار آنها داشته باشید. بهتر است یک لیست از وسایل خود تهیه کنید و با بردن هر کارتن جلوی آن تیک بزنید.

یادمان باشد حمل اثاث در تهران و مشهد وشهرستان های بزرگ نسبت به شهرهای کوچیک نیازمند نکات مهمتری می باشد و همین موضوع هست که اکیدا توصیه می شود حتما از موسسه های باربری با تجربه که دارای کارگر های متخصص و تنوع انواع ماشین ها می باشد استفاده نمایید.

در پایان باید گفت رعایت تمام اصول کار آسانی نبوده و نیاز به تجربه کافی دارد پس بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. گروه باربری نتسان در تهران و مشهد با بهترین قیمت و با کمترین هزینه بیمه بارهای شما را در تمام نقاط کشور جا به جا و در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده انجام تمامی امور و ارسال کالا و بسته بندی لوازمات میباشد.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهدحمل بار از مشهد به تهران ،باربری مشهد به تهران،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاث منزل با بسته بندی و تخفیف کرایه ویژه و کارگران متخصص

ما انسانها به گونه ای خلق شده ایم که معمولا وقتی قرار است با تغییر مواجه شویم دچار نگرانی و استرس می شویم. جابه جایی وسایل و نقل مکان کردن به مکان جدید از این قاعده مستثنی نیست. این که محیط جدید چگونه محیطی است و یا اینکه می توانیم با آن سازگار شویم یا نه به جای خود ولی قسمتی هم از استرس مربوط به امنیت وسایل در حین اثاث کشی است. که اگر اصول را رعایت کنیم کار اثاث کشی بدون خسارت و با امنیت کامل انجام خواهد گرفت.

باید توجه داشت که عموما امر اثاث کشی وجابه جایی چیزی نیست که به یکباره اتفاق بیفتد و از روزها و شاید ماهها قبل نسبت به این موضوع آگاهی کامل داریم. بنابراین فرصت کافی را برای برنامه ریزی خواهیم داشت همچنین زمان کافی برای بسته بندی و جمع آوری وسایل خواهیم داشت. بهترین کاری که می توان در این زمان انجام داد اینست که وسایلی را که فکر می کنیم دیگر مورد استفاده نخواهند بود دور ریخته و از حجم وسایل بکاهیم. با این کار در زمان بسته بندی متوجه خواهید شد که چقدر کار شما سبکتر شده است. بهتر است حدالامکان از کارتن های کمتری استفاده نمایید تا هم در زمان بارگیری و هم در هنگام باز کردن وسایل کار شما راحتتر شود. البته باید توجه داشت که به خاطر کاستن از تعداد کارتن ها حجم خیلی سنگینی از وسایل را درون آنها جای ندهید چون کار جا به جایی را سخت می کند و امکان آسیب به وسایل زیاد است. بنابراین باید وزن وسایل را بین کارتن ها تقسیم کرد.

البته همان طور که به بسته بندی وسایل می پردازید به باز کردن آنها در محیط جدید هم بیندیدشید. بهتر وسایل شخصی مثل شارژر و مسواک و... را آخر از همه بسته بندی کنید و با خودرو شخصی خود حمل کنید تا مجبور نشوید بین این همه وسایل دنبالشان بگردید. همچنین بهتر است روی هر کارتن قید کنید که مربوط به کدام قسمت میشود مثلا مربوط به آشپزخانه. و هر کدام از کارتن ها را در جایگاه مربوط خود قرار دهید.

نکته دیگری که در جا به جایی وسایل حائز اهمیت است جا به جایی وسایل سنگین است که معمولا در آپارتمانها و مخصوصا طبقات بالاتر به کابوسی برای افرادی که می خواهند منزل یا محل کار خود را عوض نمایند تبدیل می شود. بنابراین باید با قاعده ی جا به جایی وسایل سنگین آشنا باشید. مثلا قبل از جا به جایی کمد ها حتما آنها را از وسایل سنگین خالی نمایید تا کار حمل راحتتر انجام گیرد. یا اینکه می توانید گوشه های وسایل را با مجله های بلا استفاده بپوشانید تا کف آسیب نبیند.

اگر در امر حمل اثاث با یک شرکت باربری معتبر همکاری کنید می توانید از کارگران متخصص کمک بگیرید. گروه متخصص به شما کمک می کند تا با خاطری آسوده این مهم را به انجام برسانید . باربری نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و تجربه یک جابجایی راحت و بی دغدغه را به شما عرضه می دارد.

موسسه حمل و نقل هوشمند 24 ساعته نتسان همیشه در طول سالیان دراز در حمل اثاثیه منزل در کنار شما هموطنان عزیز بوده است و همیشه افتخار خود میداند تا با حمایت شما این راه را با جدیت بهتر ادامه دهد. باز هم تاکید می نماییم که ما کیفیت و قیمت ارزان را همیشه در نظر داشته ایم و هرگز یکی را فدایی دیگری نکرده ایم تلاش نموده ایم تا با کاهش حاشیه سود خود و کیفیت بالا هزینه تمام شده حمل را کاهش دهیم و در عوض با افزایش سفارشات بیشتر این کاهش هزینه را جبران نماییم.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام کشور ،باربری مشهد به تمام کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاث منزل با بسته بندی و تخفیف کرایه ویژه و کارگران متخصص

ما انسانها به گونه ای خلق شده ایم که معمولا وقتی قرار است با تغییر مواجه شویم دچار نگرانی و استرس می شویم. جابه جایی وسایل و نقل مکان کردن به مکان جدید از این قاعده مستثنی نیست. این که محیط جدید چگونه محیطی است و یا اینکه می توانیم با آن سازگار شویم یا نه به جای خود ولی قسمتی هم از استرس مربوط به امنیت وسایل در حین اثاث کشی است. که اگر اصول را رعایت کنیم کار اثاث کشی بدون خسارت و با امنیت کامل انجام خواهد گرفت.

باید توجه داشت که عموما امر اثاث کشی وجابه جایی چیزی نیست که به یکباره اتفاق بیفتد و از روزها و شاید ماهها قبل نسبت به این موضوع آگاهی کامل داریم. بنابراین فرصت کافی را برای برنامه ریزی خواهیم داشت همچنین زمان کافی برای بسته بندی و جمع آوری وسایل خواهیم داشت. بهترین کاری که می توان در این زمان انجام داد اینست که وسایلی را که فکر می کنیم دیگر مورد استفاده نخواهند بود دور ریخته و از حجم وسایل بکاهیم. با این کار در زمان بسته بندی متوجه خواهید شد که چقدر کار شما سبکتر شده است. بهتر است حدالامکان از کارتن های کمتری استفاده نمایید تا هم در زمان بارگیری و هم در هنگام باز کردن وسایل کار شما راحتتر شود. البته باید توجه داشت که به خاطر کاستن از تعداد کارتن ها حجم خیلی سنگینی از وسایل را درون آنها جای ندهید چون کار جا به جایی را سخت می کند و امکان آسیب به وسایل زیاد است. بنابراین باید وزن وسایل را بین کارتن ها تقسیم کرد.

البته همان طور که به بسته بندی وسایل می پردازید به باز کردن آنها در محیط جدید هم بیندیدشید. بهتر وسایل شخصی مثل شارژر و مسواک و... را آخر از همه بسته بندی کنید و با خودرو شخصی خود حمل کنید تا مجبور نشوید بین این همه وسایل دنبالشان بگردید. همچنین بهتر است روی هر کارتن قید کنید که مربوط به کدام قسمت میشود مثلا مربوط به آشپزخانه. و هر کدام از کارتن ها را در جایگاه مربوط خود قرار دهید.

نکته دیگری که در جا به جایی وسایل حائز اهمیت است جا به جایی وسایل سنگین است که معمولا در آپارتمانها و مخصوصا طبقات بالاتر به کابوسی برای افرادی که می خواهند منزل یا محل کار خود را عوض نمایند تبدیل می شود. بنابراین باید با قاعده ی جا به جایی وسایل سنگین آشنا باشید. مثلا قبل از جا به جایی کمد ها حتما آنها را از وسایل سنگین خالی نمایید تا کار حمل راحتتر انجام گیرد. یا اینکه می توانید گوشه های وسایل را با مجله های بلا استفاده بپوشانید تا کف آسیب نبیند.

اگر در امر حمل اثاث با یک شرکت باربری معتبر همکاری کنید می توانید از کارگران متخصص کمک بگیرید. گروه متخصص به شما کمک می کند تا با خاطری آسوده این مهم را به انجام برسانید . باربری نتسان در تهران و مشهد مستقر شده و تجربه یک جابجایی راحت و بی دغدغه را به شما عرضه می دارد.

موسسه حمل و نقل هوشمند 24 ساعته نتسان همیشه در طول سالیان دراز در حمل اثاثیه منزل در کنار شما هموطنان عزیز بوده است و همیشه افتخار خود میداند تا با حمایت شما این راه را با جدیت بهتر ادامه دهد. باز هم تاکید می نماییم که ما کیفیت و قیمت ارزان را همیشه در نظر داشته ایم و هرگز یکی را فدایی دیگری نکرده ایم تلاش نموده ایم تا با کاهش حاشیه سود خود و کیفیت بالا هزینه تمام شده حمل را کاهش دهیم و در عوض با افزایش سفارشات بیشتر این کاهش هزینه را جبران نماییم.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به تمام کشور ،باربری مشهد به تمام کشور،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()