نوشته شده توسط : نتسان

خاور نیسان کامیون مستقر در میدان توحید با باربری مشهد

ما در موسسه حمل و نقل باربری مشهد انواع مختلف از ماشین های سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ را فراهم نموده ایم تا بتوانیم به شایستگی خدمات خود را به هموطنان عزیز در شهر مشهد و تمام خیابان ها و میدان ها و بلوارها ارائه دهیم از جمله میدان توحید مشهد.

تجهیزات مدرن اسباب کشی وجود کارگران دوره دیده و مطمئن همچنین صدها ماشین مدل بالا باعث شده است تا این باربری را به عنوان مجهزترین باربری ایران بشناسند.از سوی دیگر این باربری با ارائه سیاست های خاص توانسته است قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را تا 70% کاهش دهد.

میدان توحید مشهد مابین مناطق 1 و 2 مشهد قرار دارد. از گذشته میدان توحید رو به فلکه دروازه قوچان می‌شناسند و امروزه هم این نام در بین مردم مشهد رواج دارد. میدان توحید مشهد از قدیم به عنوان مرکز خرید انواع ذغال، انواع پرندگان و جوندگان زینتی، و بزرگترین آکواریوم فروشی‌های آب شور و شیرین شناخته میشده است. بیمارستان دکتر شیخ در نزدیکی این میدان واقع شده است.

میدان توحید از شمال به سه‌راه کاشانی، از جنوب به خیابان سنایی، از شرق به میدان شهدا و از غرب به چهارراه میدان‌بار می‌رسد.

ما در مجموعه باربری مشهد همیشه حق را به مشتری میدهیم و اعتقاد داریم این مشتری هست که باید اجازه داشته باشد انتقاد کند و اگر شکایتی داشته باشد مطرح نماید در همین راستا شرایط توسط این مجموعه فراهم شده است تا بتواند مشتری حرفهای دلش را مطرح نمایید و ما بتوانیم ایرادات کار خود را برطرف نماییم.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این مجموعه حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود. از آغاز فعالیت این مجموعه دو هدف اصلی همیشه دنبال شد 1- ارزانترین باربری 2- مستقر در تمامی خیابان ها و بلوارهای شهر.

خوشبختانه هم اکنون باربری مشهد در تمام بلوارها و میدان ها و خیابان ها از جمله میدان توحید مستقر می باشد و آماده است تا با حداقل زمان ممکن و در کمتر از 10 دقیقه در محل بارگیری اماده حضور یابد.

باز و بسته نمودن انواع وسایل حساس و غیرحساس که نیاز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده کرکره کولر و ... از دیگر تخصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد که به صورت تضمینی و توسط افرادی متخصص انجام می پذیرد. یکی دیگر از خدمات خاص باربری مشهد حمل بار های سنگین بین طبقات می باشد از جمله وسایل سنگین عبارتنداز 1- میزهای نهارخوری بالای 8 نفر 2- پیانو 3- گاوصندوق 4- بوفه های قدیمی 5- یخچال ساید 6- ....

بنابراین اگر ساکن میدان توحید مشهد هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه دارید حتما با باربری مشهد با نام تجاری نتسان تماس حاصب فرمایید تا بلافاصله یکی از اکیپ های ما در حمل سکونت شما حاضر شود و با کمال میل نسبت به حمل بار و اثاثیه شما اقدام نماید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل اثاثیه توسط باربری مشهد مستقر در چهارراه عامل 

هموطنان عزیز اگر تصمیم دارین بار و اثاثیه خود را از چهار راه عامل به هر نقطه از شهر مشهد حمل و جابجا نمایید قطعا باربری مشهد بهترین انتخاب می باشد چرا که ما اولا نزدیکترین باربری به محله چهارراه عامل هستیم دوما ارزانترین باربری در مشهد می باشیم و سوما مجهزترین از نظر تنوع خودروهای مختلف می باشیم.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود . این موسسه حمل و نقل هم اکنون هم در تهران و هم در مشهد در تمامی خیابان های پرترافیک مستقر می باشد تا در صورت تماس مشتری خیلی سریع خود را به محل بارگیری برساند.

چهارراه عامل در منطقه 2 مشهد و در همسایگی چهارراه میدان بار قرار دارد. از این لحاظ محل مناسبی برای خرید لوازم ضروری خانواده محسوب می شود. چهارراه عامل تقاطع بلوار حر عاملی و مطهری شمالی است.انواع خودروهای موجود در چهارراه عامل عبارتنداز : 1- خاور مسقف 2- خاور روباز 3- خاور پهلوبازشو 4- نیسان 5- پیکان وانت 6- کامیونت 7- کامیون 8- تریلی 9- ده چرخ 

باربری مشهد بزرگترین و ارزانترین باربری مستقر در چهار راه عامل با 70% تخفیف زیر تمام قیمت باربری مشهد آماده حمل و بسته بندی اثاثیه منزل و کالای اداری شما می باشد.

لیست خدمات باربری مشهد در چهارراه عامل به شرح زیر می باشد:

1- یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

2- یکی از سوالاتی که همواره در تماس با ما در باربری مشهد پرسیده می شود این می باشد که آیا کارگران شما جهت حمل بار و اثاثیه منزل دارای تخصص می باشند یا اینکه مانند خیلی از همکاران شما کارگرانی ساده و معمولا از سر گذر به کارگرفته میشوند. لازم هست اعلام نماییم در تمام سال های سرویس دهی باربری مشهد هرگز و حتی برای یک بار ما از کارگران غیر متخصص در حمل بار و اثاثیه مشتریانمان استفاده ننموده ایم و این یکی از بزرگترین افتخارات مجموعه باربری مشهد می باشد

3- یکی از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد حمل بارهای خاص می باشد به عنوان مثال اگر شما تجهیزات پزشکی گران قیمت دارید و یا تجهیزات الکترونیکی حساس دارید و نیازمند جابجایی درون شهری و یا بین شهری از مبدا مشهد می باشد حتما با ما تماس بگیرید چرا که تمهیدات بسیار ویژه ای را برای این نوع از کالا ها و محصولات در نظر گرفته ایم که معمولا در سایر باربری ها یا تدارک دیده نشده است و یا با هزینه بالا اینکار را انجام میدهند که ما در باربری بزرگ مشهد بدون دریافت وجه اضافی این کار را انجام خواهیم داد.

4- یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید. در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین باربری مشهد مستقر در بلوار موسوی قوچانی خاور مسقف

اگر تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را از هرکجای شهر مشهد و حومه شهر از جمله بلوار موسوی قوچانی در شهر مشهد و به بیرون از شهر و اقصی نقاط کشور ارسال نمایید ما منتظر تماس شما هستیم و کار حمل و جابجایی را با ارزانترین قیمت انجام خواهیم داد.

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از همان ابتدای شروع به کار, مدیران مجموعه تصمیم گرفتن خیلی زود این باربری را به عنوان ارزانترین باربری ایران در بین هموطنان معرفی نمایند. خوشبختانه این اتفاق افتاد و هم اکنون در میان انبوهی از باربری ها در سطح کشور باربری مشهد و باربری تهران ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه حمل را دارا هستند.

بلوار موسوی قوچانی مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. شهرک نان رضوی و شهرک فتح‌المبین دو شهرک بزرگ این منطقه هستند. باغ آستان قدس رضوی و پژوهشکده بوعلی در حاشیه این بلوار قرار گرفتند. انتهای بلوار موسوی قوچانی مشهد به بوستان حجاب هدایت میرسد. هتل صبا و هتل صدف مشهد در ابتدای این خیابان واقع شدند.

بلوار موسوی قوچانی از شمال به بلوار هدایت، از جنوب به بلوار قرنی، از شرق به بلوار ابوطالب و از غرب به بلوار خیام شمالی می‌رسد.

مدیران موسسه حمل و نقل باربری مشهد به هم محله ایی های عزیز اطمینان می دهند که این باربری با کیفیت ترین – مجهزترین – ارزانترین و نزدیکترین باربری در بلوار موسوی قوچانی می باشد. در صورتی که تصمیم به اسباب کشی و اثاث کشی دارید قطعا باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین گزینه برای شما همشهری عزیز می باشد.

تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که هر نوع نیاز مشتری در انتخاب ماشین برآورده شود. علاوه بر وجود تنوع گسترده از انواع خودروهای مدل بالا وجود کارگران ماهر و دوره دیده همچنین بارچین های حرفه ایی باعث افزایش بیش از بیش این موسسه حمل و نقل شده است.

باربری مشهد آماده حمل بار و اثاثیه شما همشهریان عزیز از محله بلوار موسوی قوچانی با 70% تخفیف و زیر  قیمت تمام باربری های مشهد همراه با بسته بندی و کارگران ماهر و خاور نیسان کامیون می باشد.

ما در باربری مشهد علاوه بر حمل و جابجایی، خدمات جانبی و بسیار مهم دیگری داریم که تعدادی از آنها به شرح زیر می باشد.

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

در مقالات بعدی بیشتر در مورد خدمات جانبی این باربری صحبت خواهیم کرد... ما در باربری مشهد منتطر تماس شما خواهیم بود.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد ارزانترین باربری مستقر در بلوار شهید کریمی 

ما در موسسه حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد از مدت ها قبل تصمیم گرفتیم تا حضور اکیپ های خود را با انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور مسقف کامیونت کامیونت تریلی و ده چرخ در تمام خیابان های مهم مشهد مسقر نماییم که خوشبختانه این اتفاق خیلی زود افتاد و هم اکنون بعید میدانیم خیابان و بلواری در سطح شهر مشهد وجود داشته باشد اما سرویس های ما با کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی در آن منطقه نباشند.

از جمله این خیابان ها میتواند به بلوار شهید کریمی اشاره نمود که به جهت تعداد سرویس بالا در روز تصمیم مدیران این مجموعه این شد که تعدادی از اکیپ ها را با ماشین های مدل بالا در این خیابان مستقر نماییم تا در صورت تماس مشتری در حداقل زمان ممکن در محل بارگیری حضور یابند.

بلوار شهید کریمی مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. بنیاد ژنتیک استان خراسان رضوی در حاشیه بلوار شهید کریمی مشهد قرار دارد. بلوار شهید کریمی مشهد یکی از محلات آرام مشهد به شمار میرود و یکی از محله های خوب مسکونی می باشد.

بلوار شهید کریمی از شمال به بلوار عبدالمطلب، از جنوب به بلوار حر عاملی، از شرق به مطهری شمالی و از غرب به بلوار ابوطالب می‌رسد. حمل بار و اثاثیه از منطقه مسکونی را به باربری مشهد بسپارید تا در اسرع وقت و به صورت 100% تضمینی و با تخفیف بسیار ویژه حمل و جابجایی نماییم.

در رابطه با حمل بار و اثاثیه و کلا اثاث کشی منزل و یا اداری نکات ریز و درشت زیادی هست که باید در نظر گرفته شود یکی از موارد مهمی که معمولا در صورت عدم آگاهی آن بیشتر دچار مشکل خواهید شد استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل می باشد. اگر در ساختمان آسانسور مربوط به حمل بار وجود داشته باشد که شما خیلی خوش شانس خواهید بود و مسئله ای وجود نخواهد داشت. اما اگر این آسانسور مخصوص وجود نداشته باشد برای استفاده از آسانسور حتما باید از مدیر ساختمان اجازه بگیرید تا دچار مسائل بعد آن نشوید.

معمولا استفاده از آسانسور خصوصا برای بارهای سنگین ممنوع می باشد چون باعث صدمه به آسانسور خواهد شد. که معمولا این اجازه به افراد داده نمی شود چون آسانسور حمل بار کلا ساختاری متفاوت با آسانسورهای دیگر دارد. ظرفیت هر آسانسور بر روی آن نصب شده است که مربوط به فرد است نه بار. بنابراین زمانی می توان از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل استفاده کرد که آسانسور اختصاصی مربوط به حمل بار در دسترس باشد. اما گاهی برخی از افراد ناآگاه برای حمل بار خصوصا بارهای سنگین از آسانسور استفاده می کنند و در اکثر موارد باعث خرابی و صدمه شدید به آسانسور می شوند.

باربری مشهد به عنوان یکی از ارزانترین باربری های مستقر در بلوار شهید کریمی و نزدیکترین به محله های اطراف به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

اگر برای حمل اثاثیه منزل از باربری مطمئن کمک بگیرید مشکلات شما بسیار کمتر خواهند شد. زیرا کارگران باربری می دانند که در آپارتمان چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است. آنها به خوبی آموزش دیده اند که چگونه بدون استفاده از آسانسور و از طریق پله ها اثاثیه شما را به محل مورد نظر حمل کنند. حمل اثاثیه منزل در مشهد با توجه به موقعیت خاص مشهد و گسترش آپارتمان نشینی در سالهای اخیر نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین مزبور است.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان با آگاهی از قوانین آپارتمان نشینی و آموزش کافی به کارگران و دارا بودن کارگران متخصص حمل اثاثیه منزل شما را به عهده گرفته و آنرا به خاطره ای خوش برای شما تبدیل خواهد کرد. گروه باربری نتسان مجهز به انواع خاور مسقف – وانت بار – نیسان - بنز و ... جهت حمل اسباب و اثاثیه شما در سطح شهر مشهد و مقصد تمام شهرهای ایران می باشد. آسوده خاطر کالای خود را در مشهد به ما تحویل دهید و در هرجای ایران از ما تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار هدایت توسط باربری مشهد تخفیف ویژه

اگر می خواهید از منطقه و بلوار هدایت در مشهد اسباب کشی و اثاث کشی نمایید و به دنبال یک باربری مطمئن می گردید و از طرفی میخواهید با کمترین قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه این کار را انجام دهید قطعا بدانید باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین گزینه می باشد چرا که تمام آن چیزی را که شما همشهری عزیز به دنبالش هستید را دارا می باشد.

باربری مشهد هم ارزانترین باربری در مشهد می باشد و هم این که این باربری در تمام خیابان های مهم شهر مشهد از جمله بلوار هدایت مستقر بوده و نزدیکترین به این محله می باشد از طرفی داشتن اکیپ های با تجربه و کارگران دارای بیمه و سوابق بالا در اسباب کشی و اثاث کشی این مجموعه عظیم را تبدیل به یک باربری مجهز نموده است.

صدها نوع خودرو مدل بالا از جمله نیسان – پیکان وانت – کامیون – کامیونت – تریلی – ده چرخ و... باعث شده است که هرنوع نیاز مشتری توسط باربری مشهد تامین شود بسته بندی اثاثیه منزل و کالاهای اداری نیز از دیگر خدمات پایه و مهم این باربری به مشتریان خود می باشد تا با بهترین و مطمئن ترین شکل ممکن کار حمل و اثاث کشی انجام شود.

بلوار هدایت مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. دو شهرک به نام‌های شهرک نان رضوی و شهرک امام، در بلوار هدایت مشهد واقع شدند. بوستان حجاب هدایت هم بخشی از حاشیه بلوار هدایت رو در برگرفته. بلوار هدایت در مجاورت بزرگراه شهید چراغچی قرار گرفته که از طریق آن، می‌توانید به راحتی به سایر نقاط مشهد دسترسی داشته باشید.

بلوار هدایت از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار عبدالمطلب، از شرق به مطهری شمالی و از غرب به بلوار خیام شمالی می‌رسد.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه از آغاز به کار خود بنا را بر این نهاد تا با کاهش حداکثری نرخنامه و کرایه خود را به عنوان ارزانترین باربری در ایران و به طور خاص در تهران و مشهد معرفی نماید که خوشبختانه خیلی زود این اتفاق افتاد و هم اکنون باربری مشهد و باربری تهران در دو شهر مشهد و تهران در بین مردم به عنوان ارزانترین باربری شهرت یافته است.

از جمله خدمات ویژه این موسسه حمل و نقل جابجایی بین شهری با تخفیفات بسیار شگفت انگیز می باشد به طوری که گاها در بعضی از مسیرهای پرتردد تا 70% تخفیف داده می شود که در نوع خود بی نظیر می باشد.

با توجه به اینکه شهر مشهد دومین شهر بزرگ و پرجمعیت کشور میباشد و زندگی شهری و ساختمانها هر روزه بلندتر میشوند اسباب کشی و جابجایی اثاث منزل قدری پیچیده و مشکل تر شده و شما به جهت حفظ و نگهداری از وسایل منزل خود به کارگران مجربی نیازمند هستید که جابجایی را به بهترین صورت و بدون صدمه و خسارت انجام دهد که این مهم به خوبی توسط کارگران ماهر و دوره دیده در باربری مشهد صورت می پذیرد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبا نیسان یا خاور ،باربری مشهد،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل مطمئن و ارزان با باربری مشهد مستقر در بلوار عبدالمطلب

حمل بار و اثاثیه و خرده بار از محله بلوار عبدالمطلب تخصص باربری مشهد می باشد. چرا که ما بار و اثاثیه شما را از این محله زیر قیمت تمام باربری های مشهد و با تخفیفات بسیار ویژه حمل و جابجا می نماییم.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از همان آغاز فعالیت هدف این شد تا اولا قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه حمل بار و اثاثیه کمترین مقدار ممکن در کل کشور باشد دوما در تمام خیابان ها جهت سرویس دهی سریع ماشینها مستقر باشند و سوما بالاترین سطح کیفی سرویس دهی ارائه شود. 

در حال حاضر این مجموعه در مشهد دارای بیش از صد اکیپ فعال می باشد که به صورت شبانه روزی در تمام خیابان های مشهد از جمله محله بلوار عبدالمطلب حضور دارند تا بتوانند بعد از تماس مشتری خود را بلافاصله به محل بارگیری برسانند.

بلوار عبدالمطلب مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. بنیاد ژنتیک استان خراسان رضوی، باغ آستان‌قدس رضوی، دادگاه مطهری و اداره ثبت احوال منطقه 3 مشهد هم در این منطقه قرار دارند. بیمارستان تخصصی چشم خاتم‌الانبیاء در حاشیه این منطقه واقع شده. فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در انتهای بلوار عبدالمطلب مشهد و تقاطع اون با بلوار شهید کامیاب مشهد واقع شده است. 

بلوار عبدالمطلب از شمال به بلوار هدایت و شفا، از جنوب به بلوار حر عاملی، از شرق به مطهری شمالی و از غرب به بلوار خیام شمالی می‌رسد.

وجود انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است اکنون این مجموعه مجهزترین باربری در سطح کشور معرفی شود. حمل بارهای سنگین همانند گاوصندوق – پیانو – میز نهارخوری بزرگ- یخچال ساید و .... به وسیله تجهیزات مخصوص توسط باربری مشهد انجام می پذیرد.

همچنین باز و بسته نمودن انواع وسایل حساس و غیرحساس که نیاز به باز و بسته نمودن دارند از جمله لوستر پرده کرکره کولر و ... از دیگر تخصص ها و خدمات باربری مشهد می باشد که به صورت تضمینی و توسط افرادی متخصص انجام می پذیرد.

از دیگر خدمات باربری مشهد می توان به بسته بندی اصولی و حرفه ایی وسایل منزل و اداری اشاره نمود تجربه نشان داده است در صورتی که وسایل و اثاثیه به درستی بسته بندی شود در حد زیادی در فضای داخل ماشین و همچنین مدت زمان جابجایی اثاثیه صرفه جویی میشود به همین جهت همواره ما به مشتریان خود توصیه می نماییم قبل حمل بار و اثاثیه حتما نسبت به بسته بندی اصولی بار خود اقدام نمایید.

با ارزاترین قیمت و اسرع وقت بار اثاثیه منزل و کالای اداری شما را از محله بلوار عبدالمطلب به سراسر شهر مشهد و به تمام کشور حمل و جابجای می نماییم با خاور مسقف نیسان کامیون کارگران ماهر

به خدمات فوق میتوان بیمه نامه و بارنامه معتبر را نیز اضافه کرد که بسیار مفید در جهت آرامش خاطر مشتریان می باشد. و این مجموعه همواره صدور بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر را در صدر خدمات خود قرار داد است تا بتواند هرچه بیشتر خاطر خوب و به یاد ماندنی را برای شما عزیزان فراهم نماید.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که باربری مشهد نزدیکترین و ارزانترین باربری به محله بلوار عبدالمطلب می باشد . در صورتی که تصمیم به اثاث کشی و حمل بار از این بلوار را دارید این مجموعه منتظر تماس شما خواهد بود.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهدبا نیسان یا خاور ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در بلوار ابوطالب با تخفیف ویژه 

اکثر شهروندان علاقه مند هستند تا در هنگام سفارش ماشین جهت حمل اثاثیه و اسباب کشی منزل و یا کالای اداری خود به نزدیکترین باربری به محل سکونت خود تماس برقرار نمایند. به همین جهت باربری مشهد توانسته است با انجام تمعیدات لازم تقریبا در تمام خیابان و بلوارهای مهم شهر نیروی های خود را مستقر نماید که از آن جمله میتواند به بلوار ابوطالب اشاره نمود.

بنابراین اگر شما همشهری گرامی تصمیم به اثاث کشی و اسباب کشی از هرکدام از خیابان ها و بلوارهای شهر مشهد را دارید مطمئن باشید باربری مشهد به شما بسیار نزدیک می باشد و میتواند با خیال راحت و بدون دغدغه و در سریعترین زمان ممکن بعد از تماس ماشین مورد نیاز خود را در محل بارگیری مشاهده نمایید.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری حدود یک دهه قبل در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان به طور همزمان شروع به فعالیت نمود. از آغاز فعالیت این باربری چندین هدف همواره سر لوحه مدیران آن بوده است 1- در حداقل زمان ممکن باید ارزانترین باربری ایران شناخته شده شود. 2- مجهزترین باربری از نظر تنوع انواع خودرو و کارگران و پرسنل شناخته شود. 3- در تمامی خیابان های پرترافیک و با تعداد تماس بالا جهت سفارش سرویس به صورت شبانه روزی مستقر شود.

خوشبختانه این باربری هم اکنون به 3 هدف خود رسیده است و توانسته در تمامی خیابان های مهم مشهد و تهران از جمله بلوار ابوطالب مستقر شود و با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه نسبت به خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشغول شود.

بلوار ابوطالب مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. بوستان حجاب هدایت یکی از بزرگترین بوستان‌های مشهد و بیمارستان تخصصی چشم خاتم‌الانبیاء بهترین بیمارستان تخصصی چشم در منطقه، از جمله مکان‌های قابل توجهی هستند که در این بلوار قرار دارند. رستوران رضایی، اداره پست منطقه 9، هتل صبا و شهر کتاب هم در این منطقه قرار دارند.

بلوار ابوطالب از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار قرنی، از شرق به بلوار شهید کریمی و از غرب به بلوار موسوی قوچانی می‌رسد. در مورد اثاث کشی و اسباب کشی شاید نکاتی باشد که رعایت کردن آن خالی از لطف نباشد:

باید توجه داشت که عموما امر اثاث کشی و جابه جایی چیزی نیست که به یکباره اتفاق بیفتد و از روزها و شاید ماهها قبل نسبت به این موضوع آگاهی کامل داریم. بنابراین فرصت کافی را برای برنامه ریزی خواهیم داشت همچنین زمان کافی برای بسته بندی و جمع آوری وسایل خواهیم داشت.

برابری مشهد در بلوار ابوطالب بزرگترین و ارزانترین باربری در این خیابان می باشد حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری توسط کارگران و پرسنل دوره دیده با انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی ده چرخ

 بهترین کاری که می توان در این زمان انجام داد اینست که وسایلی را که فکر می کنیم دیگر مورد استفاده نخواهند بود دور ریخته و از حجم وسایل بکاهیم. با این کار در زمان بسته بندی متوجه خواهید شد که چقدر کار شما سبکتر شده است. بهتر است حدالامکان از کارتن های کمتری استفاده نمایید تا هم در زمان بارگیری و هم در هنگام باز کردن وسایل کار شما راحتتر شود. البته باید توجه داشت که به خاطر کاستن از تعداد کارتن ها حجم خیلی سنگینی از وسایل را درون آنها جای ندهید چون کار جا به جایی را سخت می کند و امکان آسیب به وسایل زیاد است. بنابراین باید وزن وسایل را بین کارتن ها تقسیم کرد.

اما شما میتوانید بدون هیچ نگرانی کار بسته بندی اسباب و اثاثیه خود را به باربری مشهد بسپارید تا با قیمت بسیار ناچیز صفر تا صد حمل بار و اثاثیه شما را انجام دهیم همچنین انواع کرکره – پرده لوستر و ... امکان باز کردن و بستن مهیا می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل تضمینی اثاثیه و بار از بلوار کامیاب باربری مشهد نیسان خاور

باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار کامیاب و این محله می باشد و اعلام آمادگی می نماید که کلیه کالاها و اثاثیه منزل اداری و تجاری شما هم محله ایی های عزیز را در اسرع وقت با نازلترین قیمت  تعرفه و کرایه حمل و جابجا می نماید.

یکی از بلوارهای خیلی پرترد و پرسرویس بلوار شهید کامیاب می باشد که باربری مشهد بیش از ده اکیپ خود را در سراسر این  بلوار مستقر نموده است تا بدین شکل مدت زمان حضور در محل بارگیری را به کمتر از 15 دقیقه برساند.

بلوار کامیاب مشهد در منطقه 2 شهری مشهد قرار گرفته است. از جمله مکان‌های گردشگری مشهد که در این منطقه قرار داره آرامگاه نادرشاه افشار می باشد که هر سال مورد بازدید خیلی از زائران و گردشگران مشهد قرار می‌گیرد. ایستگاه راه‌آهن، زایشگاه و بیمارستان ام‌البنین مشهد هم در این منطقه قرار دارند.

بلوار کامیاب از شمال به ایستگاه راه‌آهن و بلوار مجلسی، از جنوب به خیابان کاشانی و حسین باشی، از شرق به بلوار وحدت و از غرب به بلوار عبدالمطلب می‌رسد.

باربری مشهد دارای انواع متنوع ایی از ماشین های سبک و سنگین مستقر در بلوار کامیاب می باشد. که از آن جمله می توان به خاور مسقف – نیسان – پیکان وانت- کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره نمود. همچنین کارگران ماهر و با سابقه چندین ساله در این مجموعه باعث شده است که این باربری هم اکنون یکی از مورد اعتماد ترین باربری های مشهد در بلوار کامیاب مورد توجه قرار گیرد.

مدیران باربری مشهد علاوه بر افزایش کیفیت سرویس هی در این مجموعه توانسته اند قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه ارائه شده برای تمامی سرویس ها را تا 70% کاهش دهند که این در نوع خود بی نظیر می باشد. تصمیم باربری نتسان جهت ارائه ارزانترین نرخ کرایه و تعرفه حمل بار در مشهد و از مشهد به تمام ایران یک تصمیم بزرگ بود و می بایست برای رسیدن به این هدف موانع زیادی از سر راه برداشه می شد که این خود نیازمند زمان و صرف انرژی زیاد بود.

اما مدیران باربری نتسان تصمیم جدی برای کاهش شدید قیمت و کرایه حمل بار و اثاثیه در شهر مشهد و از مشهد به شهرستان های تمام کشور را گرفته بودند به همین دلیل خود را برای  مقابله با مشکلات و حل یکی پس از دیگری آماده نمودند. خوشبختانه با ایده های خاص و تصمیمات درست و به موقع یکی پس از دیگری موانع برطرف شد و خیلی زود باربری مشهد به عنوان ارزانترین نرخ  ,قیمت , تعرفه و کرایه حمل بار مشهد به شهرستان شهرت یافت و امروزه کمتر کسی را شما می توانید بشناسید که باربری مشهد با نام تجاری نتسان را به عنوان ارزانترین باربری نشناسد که این موضوع برای مجموعه بسیار خوشاید می باشد.

همچنین باربری مشهد کلیه بارها و اثاثیه شما همشهریان عزیز را از مشهد به شهرستان های تبریز ارومیه اردبیل اصفهان کرج ایلام بندر بوشهر تهران شهرکرد بیرجند مشهد بجنورد اهواز زنجان سمنان زاهدان شیراز قزوین قم سنندج کرمان کرمانشاه یاسوج گرگان رشت خرم‌آباد ساری اراک بندرعباس همدان یزد ...  تا 70% تخفیف حمل و ارسال می نماید.

باربری مشهد نزدیکترین باربری به بلوار کامیاب و این محله می باشد و اعلام آمادگی می نماید که کلیه کالاها و اثاثیه منزل شما هم محله ایی های عزیز را در اسرع وقت حمل و جابجا می نماید

در پایان مجددا یادآوری می نماییم در صورتی که تصمیم به حمل هرنوع بار و اثاثیه منزل اداری و تجاری از بلوار شهید کامیاب را دارید این مجموعه هم از نظر کیفیت سرویس دهی و هم از نظر نرخنامه و کرایه بهترین گزینه می باشد منتظر تماس شما هموطنان عزیز هستیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در خیابان بهاران خاور مسقف نیسان کامیون

یکی از سوالاتی که همواره مشتریان در هنگام تماس جهت سفارش سرویس مطرح می نمایند این هست که شما در کدام خیابان مستقر می باشید؟ دلیل آن هم کاملا مشخص می باشد چرا که علاقه مند هستند از باربری ایی خدمات دریافت نمایند که به محل سکونت خود نزدیکتر باشد.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان با افتخار اعلام می نماید که حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام باربری تهران شروع به فعالیت نمود . این باربری همواره تلاش نمود تا در دسترس هموطنان عزیز باشد بنابراین در همین راستا تصمیم گرفت که اکیپ های خود را در تمامی خیابان های مهم شهر تهران و مشهد مستقر نماید که یکی از این خیابان ها در مشهد خیابان بهاران می باشد.

خیابان بهاران مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. کارخانه قند آبکوه که امروزه غیر فعال هست و بعضی از مجتمع‌های تجاری بزرگ مشهد مثل مجتمع‌های تجاری کیان‌سنتر ۱ و کیان‌سنتر 2 در این منطقه واقع شدند. مرکز تعویض پلاک و اداره کل دادگستری خراسان رضوی و باغ آستان‌قدس رضوی هم از مکان‌های قابل توجه این منطقه هستند. خیابان بهاران از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوبی به بلوار ساجدی و جانباز، از شرق به بلوار توس و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

از جمله خدمات باربری مشهد درخیابان های مختلف و من جمله خیابان بهاران عبارتنداز:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل و بازار لوازم خانگی و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.

5- یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.

6- یکی از سوالاتی که همواره در تماس با ما در باربری مشهد پرسیده می شود این می باشد که آیا کارگران شما جهت حمل بار و اثاثیه منزل دارای تخصص می باشند یا اینکه مانند خیلی از همکاران شما کارگرانی ساده و معمولا از سر گذر به کارگرفته میشوند. لازم هست اعلام نماییم در تمام سال های سرویس دهی باربری مشهد هرگز و حتی برای یک بار ما از کارگران غیر متخصص در حمل بار و اثاثیه مشتریانمان استفاده ننموده ایم و این یکی از بزرگترین افتخارات مجموعه باربری مشهد می باشد

در کنار خدمات فوق ده ها خدمت دیگر توسط این باربری ارائه می شود که در مطالب دیگر اشاره خواهد شد.

حمل تضمینی بار اثاثیه خرده بار از خیابان بهاران با ارزانترین قیمت و با مجهزترین ماشینهای مدل بالا و آخرین سیستم در اسرع وقت و به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته

بنابراین اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از خیابان بهاران مشهد به هرکجای شهر مشهد و یا خارج از شهر را دارید قطعا باربری مشهد مجهزترین و ارزان ترین باربری حال حاضر کشور می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تضمین ارزانترین حمل بار باربری مشهد بزرگراه شهید چراغچی

باربری مشهد با بیش از صد اکیپ آماده سرویس دهی به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته در تمامی خیابان ها و بزرگراه های مشهد من جمله بزرگراه شهید چراغچی مستقر می باشد. ارزانترین هستیم و با کیفیت ترین . قطعا باربری مشهد مستقر در بزرگراه شهید چراغچی مطمئن ترین و ارزانترین باربری می باشد.

اگر ساکن بزرگراه شهید چراغچی هستید مجموعه عظیم باربری مشهد منتظر تماس شما جهت حمل بار اثاثیه و اسباب کشی با ارزانترین قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه حمل بار می باشد. تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای حمل بار سبک و سنگین نیسان پیکان وانت خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ  باعث شده است که این باربری هم اکنون علاوه بر اینکه ارزانترین باربری در سطح شهر مشهد و کل کشور می باشد به عنوان مجهزترین باربری شناخته شود.

یکی از کارهای خاص باربری مشهد که معمولا کمتر در سایر شرکت های باربری رعایت می شود این هست که مدیران این مجموعه ارتباط مستمر با مشتریان خود دارند تا بتواند در صورتی که انتقاد و پیشنهادی و یا شکایتی وجود دارد ملاک قرار دهند و در ادامه فعالیت نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایند.

بزرگراه شهید چراغچی مشهد در منطقه 2 شهر مشهد قرار گرفته است. از طریق این بزرگراه می‌توانید به مجموعه گردشگری سپاد که مجموعه‌ای از بزرگترین مجتمع‌های تجاری شامل الماس‌شرق، وصال و ... و مجتمع‌های تفریحی سرگرمی مثل پارک خورشید و پارک آبی ساحل آفتاب دسترسی پیدا کنید.

بزرگراه شهید چراغچی از شمال به شهرک‌های امام هادی و حجت و همچنین خیابان خین‌عرب و خواجه ربیع، از جنوب به بلوارهای هدایت و ساجدی، از شرق به بزرگراه بابانظر و از غرب به بزرگراه امام علی می‌رسد.

باربری مشهد نزدیکترین و ارزانترین باربری به بزرگراه شهید چراغچی حمل بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری و لوازم صنعتی تا 70% تخفیف ویژه نیسان خاور کامیون کامیونت تریلی ده چرخ

حمل بارهای حساس یکی از خدمات خاص باربری مشهد می باشد. اصولا جابه جایی لوازم حساس الکترونیکی و دستگاههای پزشکی به دلیل حساسیت بالا و گرانقیمت بودن ، یکی از دغدغه های صاحبان و گیرندگان این قبیل کالا به شمار میرود که در درجه اول نیاز به باربری مطمئن و ماشین مناسب حمل برای جابه جایی می باشد و همچنین بیمه مناسب و به اندازه قیمت کالای مورد نظر در صورت وقوع خطرات احتمالی هست.

باربری مشهد با افتخار اعلام می نماید که برای کلیه بارهای حساس بیمه نامه معتبر صادر می نماید تا در هر شرایطی مالک بار خیالش آسوده باشد.

حمل اثاثیه اگر با برنامه ریزی و توسط افراد با تجربه انجام شود نه تنها کار مشکلی نیست بلکه آسان هم هست. اما متاسفانه چون اکثر افراد تجربه کافی را ندارند در حمل اثاثیه منزل با مشکل مواجهه می شوند. با توجه به اینکه کمک گرفتن از دوستان و آشنایان به دلیل مشغله فراوان در زندگی امروزه، کار آسانی نمیباشد و در صورت موافقت آنها برای کمک با توجه به اینکه در حمل و جا به جایی اثاثیه منزل تجربه و تخصص لازم را ندارند، کار پر ریسکی به نظر می رسد.

باربری مشهد با کاهش شدید قیمت تلاش نموده است تا در این زمینه کنار هموطنان عزیز باشد و تا حد توان از هزینه های اسباب کشی و اثاث کشی بکاهد. قطعا حمایت شما هم محله ایی ها و همشهریان مشهدی عزیز می تواند هر روز ما را به هدف نهایی نزدیکتر نماید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تا 70% تخفیف حمل بار توسط باربری مشهد خیابان تلاش

اگر تصمیم دارید از خیابان تلاش مشهد به هرکجای شهر و یا خارج شهر حمل بار و اثاثیه نمایید قطعا باربری مشهد بهترین و ارزانترین باربری می باشد. ما نتعهد می شویم بار و اثاثیه شما را زیر قیمت تمام باربری های مشهد و با حداقل قیمت حمل و جابجا نماییم.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود . هدف از راه اندازی این مجموعه در مشهد و تهران تلاش در جهت افزایش کیفیت سرویس دهی و کاهش قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه می باشد.

تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین این باربری از جمله نیسان پیکان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی وده چرخ باعث شده است که هم اکنون این باربری مجهزترین باربری لقب بگیرد.

حمل بار اثاثیه خرده بار از مشهد خیابان تلاش تا 70% تخفیف نزدیکترین باربری به بلوار تلاش همراه با کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی خاور کامیون کامیونت تریلی و ده چرخ

مشتریان ما در خیابان تلاش همواره بابت کارگران با اخلاق و متعهد , از این مجموعه قدردانی نموده اند ما همچنان تلاش خواهیم نمود تا بتوانیم در مسیر کسب رضایت حداکثری مشتریان خود گام برداریم چرا که گروه حمل و نقل باربری مشهد همیشه به رضایت مشتریان خود فکر میکند. 

خیابان تلاش مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. باغ آستان قدس رضوی و کارخانه قند آبکوه که امروزه غیرفعاله در این منطقه واقع شدند. از طریق این خیابان می‌توانید به ورزشگاه امام رضا و استخر آستان قدس رضوی دسترسی پیدا کنید. برخی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مشهد مثل پروما، هایپرمی و ... در اطراف این خیابان قرار دارند.

خیابان تلاش از شمال به بلوار ساجدی، از جنوب به بلوار فردوسی و خیام، از شرق به بلوار توس و از غرب به خیابان جانباز می‌رسد. مدیریت باربری مشهد برای جذب پرسنل خود حساسیت بسیاری به خرج داده است. تنها پرسنلی در این شركت مشغول به فعالیت می شوند كه ضمن تجربه بالا و تعهد كاری بسیار منصف بوده و حاضر باشند با سود و درآمد متعارف مشغول به كار شوند. که این خود باعث کاهش نهایی قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه می شود.

از سوی دیگر با استفاده از سابقه بالا و افزایش تعداد سرویسهای حمل بار پرسنلی كه در باربری مشهد مشغول به كار باشند می توانند تعداد بیشتری سرویس در طول روز سفارش بگیرند. به این ترتیب حاضر خواهند بود با قیمت پایین تر سرویس های خود را به انجام برسانند. مجموعه این راهكار سبب شده تا باربری مشهد ضمن ارائه قیمتهای استثنایی كیفیت خدمات خود را نیز حفظ نماید.

جود بیش از صد اکیپ آماده به صورت شبانه روزی و با خودروهای مدل بالا جهت حمل بار و اثاثیه باعث شده است که هر نوع نیاز به ماشین توسط باربری مشهد برآورده شود و این باربری اکنون علاوه بر اینکه ارزانتربن باربری در ایران می باشد به عنوان یکی از بهترین و مورد اعتمادترین باربری های حال حاضر ایران نیز شناخته شده می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه توسط باربری مشهد بلوار ساجدی تا 70% تخفیف 

باربری مشهد سالهاست که مهمان خیابان های شهر مشهد می باشد بنابر تصمیم مدیران این مجموعه بزرگ حمل و نقل شهری و جاده ایی هم اکنون در تمام خیابان های اصلی شهر اکیپ های باربری مشهد فعال می باشد. بنابراین اگر شما هموطن عزیز در هرکجای شهر مشهد سکونت داشته باشید می توانید با این مجموعه تماس گرفته و بار و اثاثیه خود را در اسرع وقت درون شهر و بیرون شهر جابجا کنید.

از جمله خیابان هایی که باربری مشهد به جهت تماس های زیاد همیشه حضور فعال داشته است خیابان ساجدی می باشد. بلوار ساجدی مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. کارخانه قند آبکوه که در حال حاضر غیرفعاله و همچنین دادگستری خراسان رضوی در بلوار ساجدی مشهد می باشد. مجتمع های تجاری کیان‌سنتر 1 و کیان‌سنتر 2، مرکز تعویض پلاک و باغ آستان قدس رضوی از سایر مکان‌هایی هست که در بلوار ساجدی مشهد واقع شدند.

بلوار ساجدی از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به باغ آستان قدس و خیابان جانباز و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

وجود کارگران بسیار ماهر و دوره دیده  و همچنین رانندگان منصف در باربری مشهد باعث شده است که این باربری هم اکنون موفق ترین باربری ایران از نظر کیفیت و قیمت(کرایه تعرفه نرخنامه) شهرت یابد. لیست قیمت مسیرهای باربری مشهد بسیار پایین تر از سایر همکاران و شرکت های باربری می باشد. بنابراین اگر تصمیم دارید حمل بار و اثاثیه و اثاث کشی نمایید از مشهد به هرکدام از شهرهای ایران باربری مشهد قطعا بهترین و ایده آل ترین باربری برای شما می باشد.

باربری مشهد آماده حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تمام خیابان های مشهد از جمله بلوار ساجدی با تخفیف ویژه همراه با کارگران متعهد و مورد اعتماد با خاور مسقف و پتودار نیسان وانت

ضمنا ما در باربری مشهد برای مسیرهای بین شهری و خاصی که تعداد سرویس های آن در هفته زیاد می باشد شرایط و تخفیفات بسیار خاص و شگفت انگیزی را تدارک دیدیم بنابراین حتما و حتما اگر تصمیم به حمل بار از مشهد و خیابان ساجدی و سایر محلات مشهد به خارج از شهر و استان را دارید با این مجموعه تماس برقرار نمایید مطمئن باشید قیمت و تعرفه اعلام شده از سوی این مجموعه بسیار مناسب و ارزانترین خواهد بود.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد و باربری تهران با نام تجاری نتسان در دو شهر مشهد و تهران به طور همزمان حدود یک دهه قبل شروع به فعالیت نمود باربری نتسان توانست در اندک زمانی خود را در بین صدها باربری در شهر تهران و مشهد جا بیاندازد و لقب ارزانترین باربری را از آن خود نماید که این از افتخارات مدیران و مجموعه بزرگ باربری نتسان می باشد و این ارزانی نیز ادامه خواهد داشت.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان با دارا بودن صدها ماشین مدل بالا در انواع سبک و سنگین از جمله نیسان وانت – پیکان وانت – آریسان – خاور مسقف – خاور بغل بازشو – خاور روباز – و انواع کامیونت با ظرفیت های متنوع و همچنین تریلی کامیون ده چرخ 7 روز هفته و صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

امروز مدیران باربری نتسان با افتخار اعلام می نمایند که حمل بار در مشهد را زیر قیمت تمام باربری های مشهد و در اسرع وقت به صورت تضمینی جابجا و ارسال می نمایند. حمل بار در مشهد و حمل بار از مشهد به تمام نقاط ایران اکنون تخصص باربری نتسان می باشد چراکه این باربری هم اکنون دارای بیش از صد اکیپ آماده می باشد که با انواع ماشین های مدل بالا در حال سرویس دهی درون شهری مشهد و بین شهری می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد با نیسان یا خاور ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه از مشهد و خیابان یاس با ارزانترین قیمت

اگر می خواهید از خیابان یاس به هرجای مشهد اثاث کشی نمایید و یا کالای اداری حمل و جابجا نمایید قطعا باربری مشهد بهترین گزینه برای شما هم محله ایی عزیز می باشد. به دو دلیل این را عرض می نماییم 1- باربری مشهد نزدیکترین باربری به این محله و مستقر در این خیابان می باشد. 2- ارزانترین باربری در شهر مشهد و تهران می باشد

در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود. هم اکنون مجهزترین باربری در کشور به جهت داشتن انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز- کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باربری مشهد می باشد.

یکی از ایده های این باربری این می باشد که در تمام خیابان های شهر مشهد و از جمله خیابان یاس مستقر می باشد به این جهت که بتواند در اسرع وقت خود را به محل بارگیری برساند.

خیابان یاس مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. اگه به دنبال مجتمع‌های تجاری در شهر مشهد هستید؛ خیابان یاس قطعا انتخاب خوبی برای شماست. مجتمع‌های تجاری پروما، مرکز بین‌المللی مالی و اقتصادی پاژ و مرکز خرید مروارید بخشی از مجتمع‌های تجاری این منطقه به شمار میرود. نمایندگی خیلی از برندهای مشهور از جمله کوتون، ال‌سی‌واکیکی و .... در این خیابان حضور دارند. اگر از گشت‌وگذار در بازارها خسته شدید به هیچ وجه نگران نباشید. تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ خوب و با کیفیت با منوهای خوشمزه و جذاب در انتظار شما هستند.   

باربری مشهد بزرگترین باربری مستقر در خیابان یاس با بیش از یک دهه فعالیت انواع نیسان خاور مسقف کارگران ماهر و متخصص حمل اثاثیه منزل و کالای اداری تضمینی اسرع وقت

خیابان یاس از شمال به خیابان تلاش و باغ آستان قدس، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار خیام شمالی (مجموعه ورزشی شهید بهشتی) و از غرب به بلوار جانباز می‌رسد. باربری مشهد یكی از فعال ترین شركتهای باربری در شرق كشور محسوب می شود كه توانسته است با فراهم نمودن گسترده ترین شبكه حمل بار در ایران حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور را تحت پوشش سراسر خود قرار دهد. تخفیفات ویژه باربری مشهد توانسته منجر به قیمتهای استثنایی حمل بار در این باربری شود.

حال جای سوال خواهد بود كه این خدمات با كیفیت و استثنایی چطور ممكن است به قیمتی زیر نرخ معمول در بازار ارائه گردد؟ در توضیح باید گفت كه مدیریت باربری مشهد با استفاده از راهكارهای خلاقانه توانسته هزینه های نهایی خود را كاهش دهد. از جمله این راهكارها استفاده از سرویسهای بازگشتی است. سرویس بازگشتی بدین معناست كه یك خودرو و پرسنل مربوطه كه وظیفه حمل محموله مورد نظر مشتری را بر عهده گرفته اند به صورت پیوسته فرآیند حمل بار را به انجام می رسند.

به عبارت ساده تر هر خودرو پس از حمل یك محموله به مقصد به جای بازگشت به محل باربری از همان منطقه محموله دیگری را به مقصد دوم حمل می كند و به همین ترتیب محموله سوم و... به این صورت است كه هر خودرو تعداد حمل بار بسیار بیشتری را در طول روز به آنجام خواهد رساند.

یكی از این خدمات این باربری استفاده از رانندگانی است كه تجربه بسیار بالایی در زمینه حمل بار دارند و با توجه به شناختی كه نسبت به مسیرهای مختلف جاده ای علی الخصوص در مسیرهای طولانی تر مانند مشهد به میناب دارند سهم بزرگی در رساندن سریعتر بار به مقصد داشته باشند.

استفاده از ماشینهای مدل بالای حمل بار نیز از دیگر ویژگی های باربری مشهد می باشد. باید دانست قسمت اعظم كار بستگی به خودرویی دارد كه حمل محموله مورد نظر شما را بر عهده دارد و می بایست از بهترین خودرو استفاده شود تا احتمال توقفات بر اثر خرابی كاهش یابد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار با خاور و نیسان باربری مشهد بلوار خیام شمالی 

حمل ارزان و مطمئن, تخصص باربری مشهد در بلوار خیام شمالی می باشد. با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد هم اکنون ارزانترین باربری کشور می باشد. در مورد تاریخچه این باربری باید عرض نماییم که در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان در شهر تهران و مشهد به طور همزمان شروع به فعالیت نمود این مجموعه از آغاز فعالیت همواره تلاش خود را در این قرار داد که در تمام مسیرها اکیپ های خود را مستقر نماید تا بلافاصله بعد از تماس بتواند ماشین در محل بارگیری حاضر شود.

بلوار خیام شمالی مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. منطقه گردشگری سپاد، مجموعه‌ای از مجتمع‌های تجاری مثل الماس شرق، مجتمع وصال و مجتمع‌های تفریحی از جمله پارک ساحلی آفتاب، سرزمین خورشید و پارک علمی پرفسور بازیما در این بلوار قرار دارند. باغ آستان قدس و نمایشگاه دائمی گل و گیاه فتح‌آباد در این منطقه واقع شدند و مکان دلنشینی برای علاقه‌مندان به گل و گیاه هست.

بلوار خیام شمالی از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوارهای هدایت و عبدالمطلب و از غرب به بلوارهای توس و ولیعصر می‌رسد.

باربری مشهد سالهاست كه فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل كشور علی الخصوص در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان در زمینه حمل انواع بار درون شهری و برون شهری آغاز نموده است. با اولین تماس شما و ثبت سفارش تیم حمل بار ویژه ای از سوی باربری مشهد در راس ساعت مقرر در محل شما حضور پیدا خواهند كرد. و ضمن بارگیری سریع و با دقت محموله در خودرو حمل بار در كوتاه ترین زمان ممكن محموله شما را به مقصد منتقل می نمایند.

نام تجاری نتسان هم اكنون به برندی كه ارزانترین قیمتها را همزمان با كیفیت ترین خدمات ارائه می دهد در بین مردم شهر مشهد شهرت یافته است. از جمله خدمات ویژه ای كه توسط باربری مشهد به همشهریان عزیز ارائه می شود استفاده از خودروهای مدل بالا و پیشرفته است. این امر از سویی سبب می شود كه خودرو با سرعت عمل بیشتری فرآیند حمل بار و انتقال به مقصد را به انجام برساند و از سوی دیگر اطمینان بیشتری برای مشتری در رسیدن به موقع بار به مقصد و عدم تاخیر در اثر خرابی های احتمالی فراهم می آید.

علاوه بر دقت و سرعت عمل بالای پرسنل باربری مشهد می بایست به ادب و فرهنگ بالا و اخلاق حرفه ای ایشان اشاره كرد كه با توجه به اینكه شعار همیشه حق با مشتری است سر لوحه كار ایشان است تحت هر شرایطی رضایت خاطر مشتری را فراهم می اورند.

باربری مشهد مستقر در بلوار خیام شمالی با انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان خاور مسقف با کارگران ماهر و بارچین حرفه ای نزدیکترین باربری به محله خیام شمالی اثاثیه منزل کالای اداری

رانندگان مشغول در باربری مشهد نیز از بین افراد زبده وبا تجربه انتخاب می شوند كه ضمن آشنایی با مسیرهای مختلف می توانند نزدیك ترین و خلوت ترین مسیر را در شرایط گوناگون برای رسیدن به مقصد مورد نظر شما انتخاب نمایند.

با توجه به توضیحات فوق اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه و اسباب کشی از بلوار خیام شمالی را دارید و می خواهید این کار را توسط نزدیکترین باربری به محله سکونت خود انجام دهید قطعا باربری مشهد بهترین گزینه برای یک انتخاب بی دغدغه و راحت می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار در مشهد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار اثاثیه منزل و اداری از خیابان مهدی باربری مشهد 

حمل بار و اثاثیه از خیابان مهدی توسط باربری مشهد به بهترین شکل ممکن انجام پذیر می باشد. این باربری با مستقر کردن چندین اکیپ شبانه روزی در این خیابان توانسته است مدت زمان حضور کامیون و خودرو حمل بار را به محل بارگیری تا 10 دقیقه کاهش دهد . بنابراین اگر ساکن محله و خیابان مهدی مشهد هستید و تصمیم دارید بار و اثاثیه خود را به هرکجای شهر و یا خارج شهر و به سراسر کشور حمل و ارسال نمایید ما در مجموعه باربری مشهد منتطر تماس شما هستیم.

باربری مشهد حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان به طور همزمان در شهر تهران و مشهد شروع به فعالیت نمود یکی از اهداف اصلی این باربری ارائه پایین ترین و ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اسباب کشی و اثاث کشی می باشد. با افتخار اعلام می نماییم که هم اکنون باربری مشهد ارزان ترین باربری حال حاضر در کشور می باشد.

خیابان مهدی مشهد در منطقه 2 مشهد قرار دارد. خیابان مهدی جزء مناطق مرفه‌نشین مشهد به حساب می آید و قیمت خانه در این منطقه نسبتا بالاست. پارک‌های ثمانه و سمیه در این منطقه قرار دارند. از نظر دسترسی هم خیابان مهدی در وضعیت مناسبی قرار دارد. از طریق بلوار فردوسی می‌توانید به بیشتر مناطق مشهد دسترسی داشته باشید. چندین خط اتوبوس در بلوار فردوسی ابتدای خیابان مهدی ایستگاه دارند.

خیابان مهدی از شمال به بلوار جانباز، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به خیابان ثمانه و از غرب به خیابان فرامرز عباسی می‌رسد.

از جمله خدمات باربری مشهد مستقر در خیابان مهدی می توان به موارد 1- حمل بار و اثاثیه توسط کارگران جوان و دوره دیده و متعهد و با اخلاق 2- بسته بندی بسیار ویژه اثاثیه منزل و اداری 3- باز و بسته نمودن وسایلی مانند لوستر – کرکره – پرده و ... 4- حمل وسایل سنگین مانند میزنهارخوری بزرگ – یخچال ساید – پیانو – گاوصندوق و ... توسط تجهیزات پیشرفته 5- صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر و ... اشاره نمود.

مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

باربری مشهد با بیش از یک دهه فعالیت مستقر در خیابان مهدی با مطمئن ترین کارگران و بارچین های حرفه ایی همراه با انواع خودروهای سبک و سنگین خاور نیسان کامیون کامیونت تریلی

باربری مشهد انواع ماشین های سبک و سنگین را در نظر گرفته است از جمله میتوان به نیسان – وانت پیکان – کامیونت – خاور – کامیون – تریلی و ده چرخ اشاره کرد که البته تنوع از هرکدام از ماشین های فوق بسیار زیاد بود و هرنوع نیاز شما براورده خواهد شد.

به عنوان مثال وانت بار و نیسان های باربری مشهد انواع مختلف روباز و دارای چادر و یخچال دار می باشد و یا خاورهای باربری نتسان در انواع خاور روباز –خاورمسقف – خاور پهلو بازشو و ... می باشد. به طور کلی هرنوع نیاز شما همشهری عزیز به ماشین را ما در اسرع وقت آماده کرده و به صورت تضمینی و دربست در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جهت دریافت نرخنامه لطفا با باربری مشهد تماس حاصل فرمایید تا بعد از بررسی میزان بار و نوع خودرو شما, کمترین مبلغ کرایه و نرخنامه را به شما اعلام نماییم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مستقر در بلوار توس با شرایط استثنایی خاور نیسان

بلوار توس مشهد در منطقه 2 و منطقه 10 شهری مشهد قرار دارد. شهرک حجت، شهرک امام هادی و شهرک کشاورزی سه شهرک بزرگ این منطقه هستند. شهرک دانش و شهرک مطهری در بخش‌های انتهایی بلوار توس واقع شدند. باغ آستان قدس رضوی بخشی از این منطقه رو به خودش اختصاص داده است. بلوار توس مشهد یکی از بزرگترین بلوارهای مشهد می باشد که از میدان بوعلی شروع می شود و تا میدان شاهنامه ادامه دارد.

بلوار توس از شمال به بلوار شاهنامه، از جنوب به میدان فردوسی، از شرق به بلوار موسوی قوچانی و بزرگراه شهید چراغچی و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد. با توجه به گستردی و پهنای این بلوار و جمعیت بالای ساکن در این منطقه باربری مشهد جهت رفاه حال همشهریان عزیز چندین اکیپ مجهز خود را در طول این بلوار مستقر نموده است.

حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری در تمام نقاط مشهد از جمله در سراسر بلوار توس تخصص باربری مشهد می باشد این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین نوع خدمات را در حداقل زمان ممکن به همشهریان عزیز ارائه نماید که این موضوع در نوع خود بی نظیر می باشد.

وجود انواع خودروهای سبک  و سنگین از جمله: نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – تریلی – ده چرخ - کامیون و کامیونت باعث شده است که این باربری به عنوان یکی از مجهزترین باربری های سطح مشهد و کشور مشهور شود.

باربری مشهد بزرگترین باربری مستقر در بلوار توس می باشد که به صورت 24 ساعت هفته آماده حمل بار و اثاثیه از این بلوار به تمام نقاط شهر و همچنین به خارج از شهر می باشد.

ما در باربری نتسان به خوبی میدانیم که انتظارات شما از باربری و ماشین و راننده به جهت حمل بار شما چیست و میتوانیم به بهترین شکل ممکن آنها را برآورده سازیم  . باربری و ترابری و حمل و نقل در ایران از پیشینه و قدمت تاریخی برخوردار بوده و در گذشته های بسیار دور ایرانیان از وسایل حمل بار و جابجایی وسایل استفاده میکردند و با گذشت زمان و به روز شدن زندگی و مدرنیته ، باربری نیز در کشور ما وارد مرحله جدید و یکی از موارد جدایی ناپذیر زندگی مدرن و زندگی شهری در کشور ما است .

در کشور ما روزانه جابجایی های مهمی انجام میگیرد که از جمله آنها : 1- در بخش بیمارستانی حمل و جابجایی دارو و لوازم پزشکی 2- در بخش صنعت که انتقال کالای صنعتی و کارخانه ای از مواد اولیه و کالای تولید شده می باشد 3- در بخش واردات : گمرکات کالای وارداتی کشور به تمام نقاط کشور میرساند 4- مواد غذایی و صیفی جات و میوه که به راحتی و در کمترین زمان به دورترین شهرها و نقاط کشور حمل میشوند 5- حمل بار و اثاثیه شهری و بین شهری که به صورت روزمره همواره در حال انجام می باشد.

گروه باربری آنلاین و 24 ساعته مشهد به دلیل یک دهه تجربه کاری و جابه جا کردن بارهای متنوع به خوبی از پس جا به جایی کالای شما بر می آید . ما مفتخریم تا بهترین و امن ترین راه را برای جابه جایی کالا به شما معرفی و ارائه نماییم تا بتوانین همکاری مستمر و مناسبی را با شما داشته باشیم.در پایان مجددا تاکید می نماییم که در صورتی تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار توس مشهد را دارید باربری مشهد نزدیکترین باربری به شما می باشد و در اسرع وقت پس از درخواست سرویس با ارزانترین قیمت در محل خواسته شده حضور خواهد یافت.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , حمل بار از مشهد , باربری مشهد , ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

بزرگترین باربری مشهد مستقر درخیابان ثمانه بسته بندی اثاثیه

باربری مشهد هم اکنون ارزانترین باربری در میان باربری های سطح کشور و مخصوصا در مشهد و تهران می باشد در مورد تاریخچه این باربری باید عرض نماییم که این باربری با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از آغاز فعالیت همواره تلاش نمود تا خدماتی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ارائه نماید که خوشبختانه خیلی زود این اتفاق اقتاد و هم اکنون این مجموعه عظیم و بزرگ در مشهد و تهران لقب ارزانترین و با کیفیت ترین و همچنین مجهزترین باربری را به نام خود ثبت نموده است.

خیابان ثمانه مشهد در منطقه 2 مشهد قرار گرفته است. مجموعه ورزشی ارمغان یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی شامل مجموعه آبی تخصصی در این منطقه قرار دارد. خیلی از مجتمع‌های تجاری مشهد از جمله پروما، کیان‌سنتر و .... در مجاورت این خیابان واقع شدند. کارخانه قند آبکوه هم در نزدیکی خیابان ثمانه واقع شده که البته امروزه فعال نیست!

خیابان ثمانه از شمال به بلوار جانباز، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار جانباز و از غرب به خیابان مهدی می‌رسد. اگر تصمیم به اسباب کشی و اثاث کشی از خیابان ثمانه مشهد را دارید قطعا باربری مشهد نزدیکترین باربری به شما در محله ثمانه می باشد. ما در کمتر از 10 دقیقه به محل بارگیری شما خواهیم رسید.

با توجه به وجود کارگران جوان و متعد و با اخلاق در این باربری که بیش از 10 سال می باشد که با این مجموعه همکاری می نمایند شما می توانید با آسودگی خاطر حمل بار خود را به ما بسپارید و در مقصد تحویل نمایید. تعهد ما تضمین و سلامتی کالای شما در مقصد می باشد.

یکی از تخصص های باربری مشهد حمل بار از مشهد به سراسر کشور می باشد بنابراین در صورتی که تصمیم دارین حمل بار و اثاثیه خود را از مبدا مشهد و تهران به هرکجای ایران ارسال نمایید ما در اسرع وقت در خدمت شما همشهری عزیز خواهیم بود.

حمل بار اثاثیه اسباب کشی و اثاث کشی منزل حمل کالای اداری و تجاری از خیابان ثمانه مشهد در اسرع وقت و با نازلترین قیمت همراه با بسته بندی و خاور مسقف نیسان وانت کامیونت کامیون

انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور – تریلی – کامیون – کامیونت – و ده چرخ باعث شده است که این باربری هم اکنون تمامی نیازمندی های همشهریان عزیز را برآورده نماید. صدور بارنامه معتبر همراه با بیمه نامه معتبر برای هرنوع کالای شما مشتری گرامی میتواند آسودگی خاطر را برای شما فراهم نماید. ما در برابری مشهد واقع در خیابان ثمانه منتطر تماس شما می باشیم ضمنا آماده دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات شما عزیزان در جهت بهبود ارائه خدمات بوده و هستیم چرا که افتخار این مجموعه ارتباط مستمر و مفید با مشتریان خود می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

تا70% تخفیف حمل بار از بلوار فرامرز عباسی مشهد باربری مشهد

حمل بار از خیابان ها بلوارها و محلات مختلف مشهد تخصص باربری مشهد می باشد. گروه باربری مشهد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در اکثر مناطق مشهد مستقر می باشد تا بتواند به محض تماس از هر خیابان و یا بلوار در مشهد بلافاصله و در کمتر از 10 دقیقه خود را به محل بارگیری برساند.

باربری مشهد در حال حاضر ارزانترین باربری نه تنها در مشهد بلکه در تمام ایران می باشد اگر تصمیم به ارسال بار از مشهد به سراسر کشور نیز دارید باید عرض نماییم که ما کمترین قیمت نرخنامه و تعرفه را در بین همکاران و سایر باربری های در سطح مشهد و کشور داریم.

بلوار فرامرز عباسی مشهد در منطقه دو مشهد قرار گرفته است. خیلی از مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مشهد در این منطقه یا مجاورت آن قرار دارند. بعضی از آن‌‌ها عبارتند از مجتمع کیان سنتر 1، کیان سنتر 2، هایپرمی و مجتمع پروما. خیلی از برندهای لباس هم در نزدیکی این مراکز قرار دارند. کارخانه قند آبکوه که البته امروزه فعالیت ندارد هم در حاشیه این بلوار قرار دارد. اگر طرفدار مجموعه های آبی هستید، مجموعه آبی ارمغان که در بلوار فرامرز عباسی مشهد واقع شده میتواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

بلوار فرامرز عباسی از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار جانباز و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد.

باربری مشهد اولین و بزرگترین باربری مستقر در بلوار فرامرز عباسی مشهد حمل اثاثیه منزل و اداری و اسباب کشی همراه با بسته بندی خاور نیسان کامیونت کامیون تریلی ده چرخ به سراسر مشهد و شهرستان  

وجود کارگران ماهر و دوره دیده همراه با بارچین های حرفه ایی و همچنین رانندگان راه بلد باعث شده است که این باربری به عنوان یکی از موفق ترین باربری های مشهد ملقب گیرد. انواع خودروهای حمل بار سبک و سنگین این مجموعه بزرگ بر کیفیت سرویس دهی افزوده است. مانند نیسان پیکان وانت – خاور مسفق خاور روباز کامیون کامیونت تریلی ده چرخ و ...

بسته بندی بار و اثاثیه منزل و کالای اداری همچنین باز و بسته کردن انواع کرکره لوستر و پرده نیز از جمله خدمات جانبی باربری مشهد بوده که در صورت درخواست مشتری قابل اجرا می باشد. یکی دیگر از خدمات تخصصی باربری مشهد حمل بارهای سنگین در بین طبقات می باشد مانند گاوصندوق – یخچال ساید – بوفه- میزهای نهارخوری بزرگ – پیانو ... بنابراین در صورتی که چنین لوازم سنگین و حجیم دارید باربری مشهد مستقر در تمامی خیابان های مشهد از جمله بلوار فرامرز عباسی  بهترین انتخاب برای شما می باشد.

در مورد تاریخچه باربری مشهد باید بگوییم که باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود. این باربری اکنون یکی از موفقترین باربری های روز ایران می باشد و توانسته تا 70% تخفیف در ارائه سرویس به هموطنان عزیز موفق شود.

ضمنا باربری مشهد معروف ترین باربری بین شهری و جاده ایی می باشد باید توجه داشته باشید که اگر فاصله حمل بار از مبدا تا مقصد داخل شهر باشد و طولانی نباشد کار حمل بار و اثاثیه آسانتر خواهد بود و در بازه زمانی کوتاه به پایان خواهد رسید اما زمانی که فاصله مبدا تا مقصد طولانی است کار حمل بار زمانبرتر خواهد بود و صبر و حوصله و دقت بیشتری را می طلبد. به عنوان مثال هرگاه بخواهیم از شهر مشهد به تهران حمل بار و اثاث داشته باشیم باید مسافتی زیادی را طی نماییم . بنابراین در صورتی که تصمیم به حمل بار و اثاثیه و کالای صنعتی  تجاری از مشهد و تهران به هرجایی از ایران را دارید گروه باربری نتسان در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد. 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد بلوار جانباز حمل اثاثیه و اسباب کشی و اثاث کشی

یکی از خیابان های اصلی و پرتردد شهر مشهد بلوار جانباز می باشد مدیران باربری مشهد تصمیم گرفتند که تعدادی از اکیپ های فعال خود را در این بلوار مستقر نمایند تا به محض درخواست سرویس در محل بارگیری حاضر شوند چرا که یکی از مواردی که همواره مورد درخواست و گلایه همشهریان عزیز از شرکت های باربری می باشد این هست که سرویس ها دیر به محل بارگیری میرسند و همین موضوع باعث شد که موسسه حمل و نقل باربری مشهد چنین تصمیمی اتخاظ نماید.

بلوار جانباز مشهد در منطقه دو شهر مشهد قرار دارد. شهرت بلوار جانباز به خاطر وجود مجتمع‌های تجاری می باشد که در آن قرار گرفتند. مجتمع تجاری پروما، مجتمع‌های تجاری کیان سنتر 1 و 2، مجتمع مروارید نمونه‌هایی از آنها هستند. خیلی از برندهای معروف مثل کوتون، ال‌سی‌واکیکی و .... در این بلوار حضور دارند. اگر از گشت و گذار در این بازارها خسته شدید؛ اصلا نگران نباشید چون چندین رستوران و کافی‌شاپ مطرح مشهد هم در این بلوار قرار دارند.

بلوار جانباز از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار فردوسی، از شرق به بلوار توس و از غرب به بزرگراه آزادی می‌رسد. باربری مشهد دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که هرکدام به صورت مجزا دارای کارگران ماهر – بارچین های حرفه ایی و رانندگان راه بلد می باشند که آماده سرویس دهی از تمامی خیابان های مشهد از جمله بلوار جانباز به سراسر شهر و خارج از شهر و تمامی شهرهای کشور می باشد.

باربری مشهد مستقر در بلوار جانباز مشهد بوده و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.انواع خاور مسقف - نیسان - پیکان وانت و کامیونت

گروه حمل و نقل باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این باربری همواره از آغاز فعالیت تلاش نمود تا در میان تمام باربری های سراسر کشور دو خصوصیت متفاوت و متمایز داشته باشد که عبارتنداز 1- ارزانترین باربری 2- مجهزترین و قابل اعتماد ترین باربری . خوشبختانه خیلی زود باربری مشهد به این دو هدف مهم و اساسی دست یافت و مفتخریم امروز اعلام نماییم که این باربری در تمام شهر مشهد و تهران با لقب ارزانترین و با کیفیت ترین باربری مشهور شده است. هم اکنون باربری مشهد نزدیکترین باربری به محله جانباز هست.

تنوع گسترده از انواع خودروهای حمل بار سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که هرنوع نیاز مشتری در انتخاب خودرو متناسب با میزان باری که دارد برآورده شود.

یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان اعتماد به کارگران می باشد ما با افتخار اعلام می نماییم که تمامی کارگران باربری مشهد دارای چندین سال سابقه مستمر در باربری می باشد و از هرجهت امین و بدون حاشیه بوده اند و در تمام این سالها حتی یک مورد اعتراض از سمت مشتریان به ما از نظر برخورد ناشایست از سمت کارگران اعلام نشده است. حمل لوازم سنگین به صورت تخصصی ساید – پیانو – گاوصندوق  و لوازم سنگین و حجیم دیگر توسط تجهیزات مدرن تخصص کارگران ما در باربری مشهد می باشد.

همچنین تمامی ماشین های این موسسه مجهز به پتو -کارتن و دیگر لوازم جهت جلوگیری از آسیب دیدگی اثاثیه شما همشهریان و هم محله ایی های عزیز در خیابان جانباز می باشد.

همچنین بسته بندی اثاثیه منزل و اداری نیز در تخصص ما می باشد باز و بسته نمودن پرده – کرکر - لوستر و ... را به ما بسپارید تا در اسرع وقت به صورت تضمینی انجام دهیم.

در پایان مجددا اعلام می نماییم که در صورت تصمیم به حمل بار منزل و یا کالای اداری در هر محله مشهد و بلوار جانباز ما با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما خواهیم بود



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار خیام توسط باربری مشهد تخفیف ویژه

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود یکی از تصمیمان مهم باربری مشهد این بود که می بایست در تمامی خیابان های مهم این دو شهر یعنی مشهد و تهران حضور فعال و نزدیک داشته باشد.

اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه از بلوار خیام مشهد را دارید به شما قول میدهیم باربری مشهد از سایر باربری ها به شما هم محله ایی عزیز نزدیکتر می باشد چرا که چندین اکیپ فعال این مجموعه در سراسر این بلوار منتظر تماس شما جهت سرویس دهی هستند.

با توجه به همین دیدگاه و سیاست هم اکنون تقریبا در تمامی خیابان های مهم این دو کلان شهر تعدادی از اکیپ های باربری مشهد مستقر می باشد که از جمله این خیابان ها و بلوارها میتوان به بلوار خیام مشهد اشاره نمود.

بلوار خیام مشهد به دو بخش خیام شمالی و خیام جنوبی تقسیم شده است. خیام جنوبی در منطقه یک مشهد قرار دارد و خیام شمالی در منطقه دو مشهد واقع شده است. در اواسط خیام شمالی، بازار بزرگ گل (طبیعی و مصنوعی) فتح‌آباد و در انتهای خیام شمالی، مجموعه سپاد قرار دارد که یکی از بزرگترین مجموعه مجتمع‌های تجاری شهر مشهد به شمار میرود. مجتمع الماس شرق یکی از این مجتمع‌هاست. در خیام جنوبی خیلی از ادارات مرکزی مشهد مثل ثبت احوال قرار دارند. رستوران پسران کریم و مجتمع ساحلی آفتاب هم از مکان‌های تفریحی این بلوار هستند.

بلوار خیام از شمال به بزرگراه شهید چراغچی، از جنوب به بلوار ملک آباد، از شرق به بلوارهای موسوی قوچانی، شهید صادقی (سازمان آب) و فلسطین و از غرب به باغ آستان قدس، کوی امیرالمومنین و جانباز می‌رسد.

باربری مشهد آماده حمل بار اثاثیه خرده بار از بلوار خیام مشهد به سراسر شهر و همچنین به خارج از شهر تا 70% تخفیف و زیر قیمت تمام باربری های مشهد

حمل بار اثاثیه و اسباب کشی از جمله کارهایی می باشد که بایستی دقت زیادی در انجام آن داشت چرا که هرگونه کوتاهی در انجام آن باعث خسارات مادی زیادی خواهد شد. لذا باربری مشهد با حساسیت بسیار خاص و ویژه همواره در سروس های خود نکات م هم و زیادی را ملاک قرار میدهد تا مابدا آسیبی به وسایل و اثاثیه مشتری وارد نشود.

خوشبختانه در تمام این سالهای فعالیت به جهت استفاده از کارگران دوره دیده - حرفه ایی و متعهد کمتر زمانی پیش آمده است که آسیب به وسایل مشتری وارد شده باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع مختلف از ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه می باشد که می توان به نیسان وانت – پیکان وانت – انواع خاور مسقف روباز و ... – تریلی – کامیونت – کامیون و ده چرخ اشاره نمود.

اسباب کشی و حمل و جابجایی وسایل زندگی در شهر تهران و یا در شهر مشهد که اولین و دومین شهر بزرگ و پر جمعیت کشور میباشند و به دلیل جمعیت زیاد روزانه شاهد مرتفع شدن ساختمانها و همچنین شلوغ شدن خیابانها میباشیم و اسباب کشی وسایل منزل کاری که بدون شک هر شخصی با آن روبرو میشود . بنابراین خوب هست که سعی نماییم همواره در اسباب کشی و اثاث کشی دقت لازم را داشته باشیم.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد خیابان ابن سینا همراه با کارگران ماهر و بسته بندی اثاثیه

خیابان ابن سینا مشهد در منطقه یک مشهد قرار دارد. اگه قصد رفتن به سینما هویزه مشهد را دارید، خیابان ابن سینا یکی از مسیرهایی هست که می‌تونید انتخاب کنید. جهاد دانشگاهی مشهد، دانشگاه امام رضا (واحد برادران) و برج آلتون مکان‌هایی هستند که در این منطقه قرار دارند.

خیابان ابن‌سینا از شمال به خیابان سناباد، از جنوب به خیابان دانشگاه و بلوار احمدآباد، از شرق به خیابان دانشگاه و از غرب به خیابان قائم می‌رسد.

مدیران باربری مشهد از مدت ها قبل تصمیم گرفتند جهت ارائه سرویس دهی بهتر به همشهریان عزیز و سرعت و دقت بیشتر, ماشین های حمل بار و اثاثیه و خرده بار را در خیابان های اصلی مستقر نمایند که این موضوع اتفاقا باعث افزایش میزان رضایتمندی همشهریان عزیز شد.

یکی از این خیابان ها , خیابان ابن سینا مشهد می باشد که تصمیم گرفت شده تعدادی از سرویس ها در این خیابان مستقر شود تا در مواقع ضروری در حداقل زمان ممکن در محل بارگیری حاضر شوند.

یکی از خودروهای مهم و اصلی که برای جابجایی و ارسال بار به دلیل اندازه قسمت بار و همچنین خودرویی که توانایی جابجایی بارهای سنگین را دارد و ممنوعیتی از نظر ورود به داخل شهر را ندارد خودروی وانت نیسان یا همان وانت زامیاد می باشد . باربری مشهد داریی چندین نیسان می باشد که جهت حمل بارهای کمتر از آن استفاده می شود.

یکی از خدمات خاص باربری مشهد بسته بندی اثاثیه می باشد. بسته بندی کالا با توجه به نوع کالا اعم از کاغذ ،ظروف شکستنی، لوازم منزل ، و یا انواع دستگاههای صنعتی دارای تاریخچه متفاوت و به 8 قرن پیش از میلاد مسیح برمیگردد و کالا ها در آن زمان بوسیله پارچه و یا در ظروف گلی و شیشه ای زمخت حمل و جابجا میشدند .  فرهنگ دهخدا بسته بندی کالا را بستن اشیاء در یک لفاف یا در یک صندوق بیان میکند .

رانندگان و کارگران و همچنین خودروی حمل کننده کالای شما نمی توانند کالای را که بسته بندی نشده باشد به طریق درست حمل کنند و به سلامت بار شما را تحویل دهند . پس بسته بندی کالا را انجام دهید یا از راننده و کارگران بخواهید که این کار را انجام دهند . ما در باربری مشهد این کار را به نحو احسنت انجام میدهیم.

باربری مشهد بزرگترین باربری مستقر در خیابان ابن سینا می باشد که دارای بیش از صد اکیپ آماده به صورت شبانه روزی همراه کارگران ماهر و بارچین های حرفه ایی و بسته بندی اثاثیه منزل و اداری می باشد.

باربری مشهد خدمات بسته بندی و جابجایی را به شرح زیر برای کالاهای مختلف انجام میدهد:

بسته بندی و جابجایی مبلمان و سرویس چوب - جابجایی یخچال فریزر - جابجایی تلویزیون و لوازم صوتی - لوازم آشپزخانه اعم از لوازم برقی و یا ظروف شکستنی - بسته بندی فرش ها و موکت - بسته بندی گاز و ماشین لباسشویی و ظرفشویی- بسته بندی لوستر و لوازم روشنایی - بسته بندی کالاها و دستگاههای تجاری و سایر وسایل مختلف دیگر.

در پایان مجددا یادآوری می نماییم در صورتی که تصمیم به حمل بار - اثاثیه و اسباب کشی از خیابان ابن سینا مشهد را دارد قطعا باربری مشهد ارزانترین و نزدیکترین و مجهزترین باربری به شما می باشد. این مجموعه با تضمین قیمت و کیفیت بار شما را در مشهد و بین شهری و در تمام استان های کشور حمل و جابجا می نماید.
منتظر تماس شما هستیم ...

 



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد حمل بار و اثاثیه از خیابان آبکوه بسته بندی نیسان خاور 

خیایان آبکوه مشهد در منطقه یک مشهد واقع شده است. ورزشگاه تختی (قدیمی‌ترین ورزشگاه مشهد)، دانشگاه فردوس، رستوران رضایی (از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد) در این منطقه قرار دارند. بازار گوهرشاد و میدان راهنمایی هم که مرکز راهنمایی رانندگی شهر مشهد می باشد، در انتهای محله آبکوه مشهد قرار دارند.

باربری مشهد با توجه به اصالت و سیاست خود از آغاز فعالیت تا به امروز همواره تلاش نموده است تا بتواند بر رضایتمندی مشتریان خود بیفزاید یکی از خواسته های به حق مشتریان از مجموعه باربری مشهد سرعت و دقت عمل می باشد در همین راستا جهت افزایش میزان سرعت دهی به سرویس ها این مجموعه از مدت ها قبل تصمیم گرفت که در تمام خیابان های اصلی شهر از جمله خیایان آبکو که معمولا پرترافیک نیز می باشد اکیپ های خود را فعال نگه دارد تا بتواند با سرعت عمل بیشتر به محل بارگیری مراجعه شود.

باربری مشهد بزرگترین باربری حال حاضر کشور می باشد که در تمامی مناطق و خیابان های اصلی از جمله خیابان آبکو مستقر بوده و در حال سرویس دهی به همشهریان عزیز می باشد.

اما خدمات باربری مشهد را میتوان به شرح زیر خلاصه نمود :

1- حمل و جابجایی انواع کالای تجاری-لوازم اداری-اسباب و اثاثیه منزل با بهره گیری از تمام توان پرسنل و انواع خاور مسقف-مبلی و بغل باز شو و انواع وانت بار شهر-شهرستان-استان با بیمه نامه و بارنامه معتبر در خدمت همشهریان عزیز و مخصوصا محله آبکو
2- اعزام کارگران حمل بار و جابجایی اثاثیه منزل - بسته بندی- بارگیری- تخلیه - جابجایی مابین طبقات آپارتمان- جابجایی ساید بای ساید – گاوصندوق – مبلمان – اکواریوم – پیانو - جهیزیه – سیسمونی - کالای ورزشی - تجهیزات سبک وسنگین اداری - سازه های چوبی وفلزی سنگین - اعزام سریع کارگر تمام وقت
خدمات فوق تنها گوشه ایی از خدمات این باربری می باشد . اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود . باربری مشهد در بین هموطنان عزیزمان در مشهد و تهران به عنوان ارزانترین باربری لقب گرفته است.
این باربری توانسته است با رعایت کردن حقوق مشتری و همچنین کاهش سود خود  تا 70% تخفیف قیمت و تعرفه خاور کرایه را در مشهد و تهران کاهش دهد به طوری که هم اکنون در سراسر کشور باربری نتسان به عنوان یک باربری که نرخنامه و کرایه این شرکت از همه جا ارزانتر می باشد شناخته شده است.
اگر شما خواننده گرامی تاکنون از این باربری سرویس سفارش داده باشید قطعا متوجه این واقعیت شده اید که انصافا هم اکنون این باربری با هدف ارزانترین باربری بودن رسیده است و کمتر کسی را شما میتوانید بشناسید که نتسان را به عنوان ارزانترین باربری نشناسد. اما همانطور که قبلا گفته شد همچنان بر روی این کاهش قیمت به شدت تمرکز شده است تا این کاهش تعرفه و نرخنامه همچنان به کاهش خود ادامه دهد.
از سوی دیگر گروه باربری نتسان تلاش بسیار گسترده ایی را برای ارتقاء کیفی سرویس های خود در پیش گرفته است به عنوان مثال کلیه خاور کرایه های این باربری جدیدترین مدل از انواع خاور کرایه مسقف – خاور کرایه روباز – خاور کرایه از پهلو بازشو و .. می باشد. و همواره در بالا نگه داشتن مدل های خاورهای خود حساس بوده و سعی نموده است مدام در پی مدل بالا نمودن ناوگان خود باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار قاضی طباطبایی توسط باربری مشهد

باربری مشهد با نام تجاری نتسان نامی آشنا در صنعت حمل و نقل شهری و جاده ایی می باشد این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود یکی از اهداف باربری مشهد از ابتدای شروع به فعالیت تا به امروز این بوده است که تلاش نماید تیم های حمل بار و اثاثیه خود را در خیابان های اصلی شهر مستقر نماید تا امکان دسترسی سریع برای همه هموطنان مهیا شود یکی از این خیابان ها که همواره مورد توجه مدیران باربری مشهد بوده است خیابان یا بلوار قاضی طباطبایی می باشد.

بلوار قاضی طباطبایی مشهد در منطقه یک مشهد قرار گرفته. بیمارستان خاتم‌الانبیاء (بیمارستان تخصصی چشم مشهد) در حاشیه این منطقه واقع شده. بازار گوهرشاد، دانشگاه فردوس، هتل صدف از سایر مکان‌هایی هستند که در این منطقه قرار گرفتند. بلوار قاضی طباطبایی از شمال به بلوار قرنی، از جنوب به خیابان آبکوه، از شرق به بلوار کلاهدوز و از غرب به بلوار شهید صادقی (سازمان آب) می‌رسد.

همیشه اهداف و چشم اندازها بوده است که مجموعه ها و شرکت های موفق را به پیش برده است باربری مشهد یکی دیگر از اهدافش این بوده است که پایین ترین نرخ کرایه قیمت و تعرفه حمل بار را به مشتریان ارائه دهد اگرچه برای شروع, کار سختی به نظر می رسید اما با سعی و تلاش فراوان بلاخره مدیران این مجموعه توانستند این باربری را در تهران و مشهد به عنوان ارزانترین باربری در بین مردم معرفی نمایند. 

باربری مشهد به عنوان بزرگترین باربری مشهد مستقر در بلوار قاضی طباطبایی می باشد که آماده حمل بار و اثاثیه و خرده بار از این محله به سراسر شهر و یا خارج از شهر می باشد.

باربری و موسسه حمل بار و اثاثیه مشهد با داشتن کارگردان متخصص به خوبی اسباب و اثاثیه و خرده بار منزل و لوازم اداری و یا تولیدات و محصولات شما را چیدمان می نماید تا با بهترین شرایط و حداقل فضا و کمترین تعداد سرویس به مقصد حمل شود.

تنوع زیاد ماشین های سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که این باربری مجهزترین باربری مشهد شناخته شود. هدف ما در باربری مشهد همکاری مستمر و پیگیر با شما همسایه های عزیز در بلوار قاضی طباطبایی میباشد تا شما ما را به دیگران نیز معرفی کنید . باربری مشهد حمل انواع کالای شما را از مبدا تهران و مشهد به تمام نقاط ایران با قیمتی فوق العاده با بیمه و بارنامه معتبر توسط رانندگان ماهر انجام خواهند داد.

اولین چیزی که در هنگام اسباب کشی ذهن ما را درگیر می کند استفاده از یک باربری ارزان و مقرون به صرفه است. باربری که در کنار ارزان بودن دارای کیفیت هم باشد و با امنیت کامل اسباب و اثاثیه را جابه جا کند. مخصوصا در شهرهای پر ترافیک مثل تهران و مشهد. مستاجرانی که بطور مستمر با اسباب کشی دست و پنجه نرم می کنند به خوبی می دانند که اسباب کشی در صورتی که توسط نیروی بی تجربه  انجام پذیرد ممکن است خسارات مالی زیادی را به بار آورد.

از جمله ابتکارات باربری مشهد تماس مدیران ارشد مجموعه با مشتریان بعد از اتمام عملیات باربری می باشد تا ضمن دریافت پیشنهادات و نظرات مشتریان عزیز , از میزان رضایت مندی انها مطلع شویم . با افتخار اعلام می نمایم هرگونه انتقادی را با جان و دل پذیرا هستیم و در سرویس دهی های خود لحاظ خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین باربری مشهد از بلوار دستغیب حمل اثاثیه منزل اداری

اگر ساکن بلوار دستغیب هستید و یا آنجا فروشگاه و مغازه دارید و یا فعالیت تجاری انجام می دهید باربری مشهد نزدیکترین باربری به شما می باشد. پس اگر تصمیم دارید اسباب کشی نماید و یا اثاث کشی کنید ما در برابری مشهد منتظر تماس شما هستیم به شما وعده ارزانترین قیمت کرایه تعرفه و نرخنامه را می دهیم و همچنین تعهد و تضمین حمل بار و اثاثیه می دهیم تا با خیال راحت نسبت به حمل بار و اثاثیه خود اقدام نمایید.

بلوار دستغیب مشهد یکی از محلات قدیمی مشهد می باشد که در منطقه یک قرار دارد. مجتمع تک که یکی از بهترین مجتمع‌ها در زمینه خرید، فروش و خدمات کامپیوتر می باشد، در این محله واقع شده است. اگه قصد خرید لپ‌تاپ، کامپیوتر شخصی یا قطعات و لوازم مربوط به آن را دارید؛ مجتمع تک قطعا می تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. رستوران پسران کریم و چندین تالار و رستوران عالی مشهد هم در این منطقه قرار دارند. در حاشیه خیابان دستغیب، بازار میوه و تره‌بار با کیفیت عالی وجود دارد. انتهای بلوار دستغیب هم چندین صافکاری و تعمیرگاه اتومبیل هست .

خیابان شهید دستغیب از شمال به بلوار ارشاد، از جنوب به بلوار ملک‌آباد، از شرق به میدان راهنمایی و از غرب به بلوار خیام می‌رسد. باربری مشهد چندین اکیپ آماده جهت سرویس دهی به این بلوار دارد که به صورت فعال سالهاست در این بلوار خدمات حمل بار و اثاثیه را انجام میدهد.

باربری مشهد كه از جمله قدیمی ترین و خوش سابقه ترین باربری های سطح شهر محسوب می شود مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات دهی خود هر گونه بار را به صورت درون شهری و یا بین شهری از مشهد و خیابان شهید دستغیب به دیگر شهرها  و داخل شهر مشهد به ارزانترین قیمت حمل می نماید.

باربری مشهد در بلوار دستغیب آماده سرویس دهی به صورت 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل می باشد کارگران ماهر و بارچین حرفه ایی همراه با بسته بندی اثاثیه

باربری مشهد كه از بدو آغاز فعالیت خود با برنامه ریزی بلند مدت به دنبال رسیدن به عنوان بهترین باربری در سطح استان بوده است در دو راستای مختلف فعالیت خود را گسترش داده است.

نخست در جهت كاهش قیمتها به نحوی كه با تخفیفاتی كه امروزه توسط مدیریت باربری مشهد اعمال می گردد این باربری در بین صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترین شركت باربری تخصصی شهری و بین شهری شناخته می شود.

دوم اینکه این باربری توانسته است با استخدام و به کارگیری کارگران ماهر و رانندگان و همچنین بارچین های حرفه ایی و از سوی دیگر انواع ماشین های سبک و سنگین مدل بالا نیسان خاور کامیونت کامیون و تریلی خود را به عنوان مجهزترین و پیشرفته ترین باربری در ایران معرفی نماید که این از افتخارات باربری مشهد می باشد.بنابراین با توجه به توضیحات فوق اگر میخواهید از هرجای مشهد از جمله بلوار دستغیب مشهد اسباب کشی و یا اثاث کشی نماید و یا اینکه تصمیم دارید کالای اداری مغازه و فروشگاه خود را جابجا نمایید قطعا باربری مشهد ارزانترین باربری می باشد.

حمل محموله های گوناگون مد نظر مشتریان عزیز از انواع بار و خرده بار گرفته تا انواع كالا و محصول و اثاثیه و مبلمان از محدود بلوار دستغیب سالهای سال است كه بر عهده باربری مشهد بوده و این شركت به خوبی از عهده مسئولیت خود برامده است.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد حمل بار اثاثیه منزل اداری در بلوار کلاهدوز با خاور و نیسان

اگر می خواهید مبلمان خریداری شده خود را از بلوار کلاهدوز مشهد با ارزانترین قیمت و به صورت 100% تضمینی داخل شهر و یا به خارج از شهر حمل جابجا و یا ارسال نمایید به شما توصیه می نماییم حتی یک بار هم که شده با باربری مشهد تماس حاصل فرمایید. قطعا ما نزدیکترین باربری به شما و مجهزترین باربری در محدوده بلوار کلاهدوز هستیم.

یکی از بزرگترین افتخارات باربری مشهد این می باشد که در بین هموطنان عزیز لقب مجهزترین و ارزانترین باربری را از آن خود نموده است موسسه حمل و نقل باربری مشهد حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از آن تاریخ همواره سعی در افزایش کیفیت سرویس دهی و کاهش قیمت نموده است.

بلوار کلاهدوز مشهد در منطقه یک مشهد قرار دارد. بیمارستان تخصصی چشم خاتم‌الانبیاء مشهد در حاشیه این منطقه واقع شده است. خیابان‌های این منطقه شامل سلمان فارسی، بابک، آبکوه، بخارایی، آفرین و .... هستند. یکی از بزرگترین بازارهای مبل مشهد در خیابان کلاهدوز واقع می باشد.بلوار کلاهدوز از شمال به بلوار قرنی، از جنوب به خیابان احمدآباد، از شرق به بلوار مجد و خیابان قائم و از غرب به خیابان های راهنمایی و شهید صادقی (سازمان آب) می‌رسد.

هم اکنون باربری مشهد تقریبا در تمامی خیابان های اصلی شهر مشهد مستقر می باشد تا بتواند در اسرع وقت و حدودا در کمتر از 20 دقیقا بعد از تماس خود را به محل بارگیری برساند. بیش از صد اکیپ فعال هم اکنون در شهر مشهد فعالیت می نماید انواع خودروهای سبک و سنگین نیسان – خاور – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است تا هرنوع نیاز مشتری به ماشین برآورده شود.

کارگران این باربری تماما از جوانان با اخلاق و بدون حاشیه می باشند که سالهاست با مجموعه باربری مشهد در حال همکاری و کار می باشند بنابراین از نظر تضمین در اخلاق و رفتار کارگران و رانندگان قطعا از سایر همکاران پیشتاز هستیم ما خدمت رسانی به همشهریان عزیز را افتخار خود می دانیم.

حمل سریع و به موقع بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری از منزل مسکونی و فروشگاه تجاری حمل انواع مبلمان و ارسال به سراسر مشهد و کشور تا 70% تخفیف در تعرفه کرایه نرخنامه

یکی از خدمات خاص و ویژه باربری مشهد به خاطر داشتن تجهیزات مدرن , حمل وسایل سنگین می باشد از جمله می توان به گاوصندوق – پیانو – بوفه های قدیمی – یخچال ساید و ... اشاره نمود.همچنین بسته بندی اصولی بار و اثاثیه و باز و بسته کردن هر نوع از وسایل منزل مانند لوستر کرکره پرده و ... نیز تخصص کارگران باربری مشهد می باشد.

بیمه بار و صدور بارنامه معتبر به طور مستقیم توسط باربری مشهد صورت می گیرد تا شما همشهری عزیز بدون هیچ گونه دغدغه بار خود را به هر شهر و استان دیگر ارسال و جابجا نمایید.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که در صورتی که میخواد از خیابان کلاهدوز مشهد اسباب کشی و اثاث کشی نمایید رانندگان باربری مشهد در یک قدمی شما مستقر می باشد و کافیست با یک شماره تماس سرویس خود را درخواست دهید و در کمتر از 15 دقیقه ماشین حمل بار در محل منزل و یا فروشگاه و یا کارگاه تولیدی شما حاضر می شود.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد تا 70% تخفیف در خیابان مجد و خیابان های اطراف

خیابان مجد مشهد در منطقه یک مشهد قرار دارد. برج‌های تجاری مسکونی مجد در این منطقه هستند. رستوران رضایی از رستوران‌های اصیل مشهد، بیمارستان دکتر شیخ (بیمارستان تخصصی کودکان) در منطقه مجد واقع شدند.

اکیدا تاکید می نماییم که باربری مشهد نزدیکترین باربری به شما کسب محترم و هم محله ایی های عزیز در خیابان مجد می باشد.باربری مشهد سه نقطه قوت دارد که از سایر باربری ها متمایز می باشد 1- ارزانترین باربری حال حاضر ایران و مشهد می باشد 2- به جهت داشتن انواع مختلف از ماشین ها و کارگران ماهر در ردیف مجهزترین باربری های ایران می باشد 3- به جهت اینکه این باربری تقریبا در تمام خیابان های مشهد مستقر می باشد از جمله خیابان مجد در نتیجه نزدیکترین به شما بوده و در کمتر از 10 دقیقه در محل باربری حاضر خواهد شد.

اما با خدمات باربری مشهد بیشتر آشنا شوید:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل یافت آباد و ... می باشد.
2- مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.
3- باربری مشهد با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.
4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.
5- یکی از خدماتی که باربری مشهد در طی سالهای ارائه سرویس دهی به همشهریان عزیز در سطح شهر مشهد داشته است بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداری و همچنین هر نوع کالای شما که نیاز به بسته بندی دارد می باشد که این کار توسط افراد متخصص و به صورت 100% تضمین شده انجام خواهد گرفت . دقت نمایید بسته بندی اصولی کالا و اثاثیه شما علاوه براینکه کمک به سالم رساندن محموله به مقصد میکند باعث میشود که حجم کمتری گرفته شود. ما توصیه میکنیم حتما همشهریان عزیز از این خدمت باربری مشهد استفاده نمایند مخصوصا با توجه به هزینه بسیار اندکی که برای این خدمت دریافت می شود بسیار توجیه پذیر می باشد.
6- یکی دیگر از خدمات شرکت باربری مشهد حمل و جابجایی انواع بار و اثاثیه و محصولات سنگین می باشد مانند گاوصندوق - پیانو - یخچال ساید بای ساید - بوفه های قدیمی و سنگین - فرش های دستی و قدیمی و به طور کلی هر وسیله ایی که سنگین می باشد. مشتریان عزیز توجه داشته باشند موضوع حمل وسایل و اثاثیه سنگین بسیار مهم میباشد و حتما بایستی توسط کارگر ویژه صورت گیرد تا نه تنها خود آن وسیله آسیب نبیند بلکه باعث نشود که با برخورد به دیوار و اطراف باعث آسیب دیدگی منزل و ساختمان شود. این مهم را نیز به ما بسپارید.

حمل تضمینی اثاثیه منزل و کالای اداری از خیابان مجد توسط باربری مشهد به سراسر شهر و کشور در اسرع وقت با خاور – نیسان- کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ  شبانه روزی

در کنار خدمات فوق ما ده ها خدمت دیگر داریم که میتوانیم هرنوع نیاز حمل بار شما هموطن عزیز را برآورده نماییم توصیه میکنیم شماره های تماس ما را حتما یادداشت نمایید تا در صورت نیاز بتوانید با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در محله سعدآباد میدان تختی خاور نیسان

باربری مشهد همه جا هست!!!! مطمئن باشید از همه باربریهای شهر مشهد به شما نزدیکتر هستیم در هر کوچه و خیابان مستقر بوده و منتظر تماس شماییم اگر در محل سعدآباد و میدان تختی سکونت دارید و تصمیم دارید اسباب کشی و اثاث کشی نمایید قطعا ما سه خصوصیت متفاوت داریم که باعث خواهد شد مستعد سرویس دهی به شما هم محله ایی عزیز در میدان تختی و سعدآباد باشیم 1- ارزانترین باربری هستیم
2- نزدیکترین به محله شما هستیم 3- مجهزترین هستیم.

بد نیست بدانید موسسه باربری مشهد هم اکنون با دارا بودن بیش از صد اکیپ آماده سرویس دهی در تمامی سطح شهر مستقر بوده تا بتواند با یک تماس و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل بارگیری برساند. کارگران ماهر و دوره دیده - با اخلاق - با شخصیت - جوان و مسئولیت پذیر تنها چند ویژگی کارگران - رانندگان و بارچین های این باربری می باشد.

محله سعدآباد (میدان تختی) مشهد در منطقه یک شهر مشهد قرار دارد. ورزشگاه تختی، اولین ورزشگاه مشهد هست که در محله سعدآباد مشهد واقع شده و شامل دو زمین چمن، استخر، سالن سرپوشیده کشتی و ... هست. خیابان مطهری جنوبی در این منطقه، چندین ساله که به عنوان مرکز فروش انواع قفسه و لوازم فروشگاهی شناخته می باشد. چهارراه میدان‌بار به سمت مطهری شمالی هم مرکز فروش مواد غذایی هست و معمولا با قیمت عمده‌فروشی عرضه می شود. اگه قصد خرید انواع دوربین مداربسته، لامپ، کابل و سایر لوازم و ابزارآلات برقی رو دارید؛ بلوار صاحب‌الزمان که در محله سعدآباد مشهد واقع شده می‌تواند بهترین انتخاب باشد. همچنین بیمارستان دکتر شیخ (بیمارستان تخصصی اطفال) در نزدیکی این منطقه قرار دارد.

سعدآباد از شمال به بلوار قرنی، از جنوب به خیابان سناباد، از شرق به خیابان دانشگاه و از غرب به بلوار کلاهدوز می‌رسد.

یک بار دیگر تاکید می نماییم که باربری مشهد ارزانترین قیمت نرخنامه و تعرفه حمل بار را در مشهد دارا می باشد. و همچنین تضمینی ترین شرایط ارسال را ارائه می نماید.

جابجایی و حمل لوازم حساس الکتریکی و الکترونیکی از جمله لوستر و ... تخصص باربری مشهد می باشد همچنین جابجایی حرفه ایی توسط تجهیزات مدرن و به روز انواع وسایل سنگین مانند گاوصندوق پیانو بوفه های قدیمی فرش های دستباف یخچال ساید و ... را  از وظایف ذاتی خود میدانیم.

تا 70% تخفیف حمل بار و اثاثیه از میدان تختی مشهد یا همان خیابان و بلوار سعدآباد به تمام نقاط شهر و همچنین بین شهری و سراسر کشور با کارگران ماهر و تضمینی و بدون حاشیه.

دارا بودن انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه بار از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ باعث شده است که مشتری براساس میزان بار و اثاثیه خود ماشین متناسب را انتخاب نماید که این خود باعث کاهش قیمت نهایی میشود.

در پایان توصیه می نماییم قبل از هرگونه حمل بار و اثاثیه حتما با باربری مشهد ارتباط برقرار نمایید و ضمن دریافت لیست قیمت از مشاوره مناسب جهت انتخاب بهترین خودرو بهرمند شوید.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد،حمل بار مشهد با خاور و نیسان ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه خرده بار باربری مشهد بلوار ارشاد تخفیف ویژه

 خوشحال و خرسند هستیم که باربری مشهد مستقر در بلوار ارشاد توانسته است رضایت 100% مشتریان خود را کسب نماید. اصولا یک مشتری برای رضایتمندی حداقل دو خواسته به حق دارد یکی قیمت مناسب و ارزان و دومی کیفیت سرویس دهی بدون حاشیه و مطمئن.

مدیران باربری مشهد همواره تلاش خود را در جهت برآورده کردن این دو خواسته به حق انجام داده اند.امروز باربری مشهد توانسته است به عنوان ارزانترین باربری در شهر مشهد و بلوار ارشاد در بین عموم مردم معرفی نماید.

بلوار ارشاد مشهد در منطقه یک شهر مشهد قرار دارد. مجموعه آپارتمان‌های ششصد دستگاه در این بلوار واقع شدند. ششصد دستگاه مشهد یک مجموعه مجتمع مسکونی ۶۰۰ واحدی می باشد که ۱۹ بلوک دارد. مجتمع‌های ششصد دستگاه، ۵ طبقه دارند و هر واحد آن ۸۸ متر می باشد. ششصد دستگاه از جنوب به بلوار ارشاد، از شمال به بلوار فردوسی، از غرب به بلوار خیام و از سمت شرق به بلوار شهید صادقی ختم میشود. این مجتمع دارای یک پارک بازی برای کودکان، دو مجموعه سوپرمارکت در شمال و شرق، و یک آبنما در میدان اصلی مجموعه‌ست که به نام‌های: میدان پنگوئن، میدان طوطی و میدان چُغُک! شناخته میشود. این مجموعه آپارتمان‌های مسکونی دارای جمعیتی حدود ۲۰۰۰ نفر هست.    

بزرگترین باربری مشهد مستقر در خیابان ارشاد حمل بار اثاثیه خرده بار کالای منزل و اداری به سراسر مشهد و بین شهری تا 70% تخفیف به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل

خیابان ارشاد از شمال به بلوار فردوسی، از جنوب به بلوار شهید دستغیب، از شرق به بلوار شهید صادقی (سازمان آب) و از غرب به بلوار خیام جنوبی می‌رسد.

اما در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که این باربری در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود. باربری مشهد هم اکنون دارای بیش از صد اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که به صورت شبانه روز آمده سرویس دهی و خدمت رسانی به همشهریان عزیز در مشهد و خیابان ارشاد می باشد.

دارا بودن انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله خاور – نیسان – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است تا این مجموعه به عنوان مجهزترین و بزرگترین باربری در کشور شناخته شده باشد هدف از مستقر نمودن انواع مختلف از خودروهای حمل بار ایجاد حق انتخاب گسترده برای همشهریان عزیز می باشد.

با توجه به مطالب فوق بنابراین شما هموطن و همشهری گرامی مستقر در خیابان ارشاد مشهد و یا هرکجای شهر مشهد اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه و خرده بار خود را دارید انصافا نرخنامه – قیمت – کرایه و تعرفه مجموعه باربری مشهد کمتر از تمام باربری های سطح شهر می باشد.

وجود کارگران ماهر و بدون حاشیه و با سابقه کار بالا همچنین بارچین های حرفه ایی باعث شده است که این باربری کیفیت بالایی از سرویس دهی را داشته باشد.

منتظر تماس شما در باربری مشهد هستیم...



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،حمل بار و اثاثیه در مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری حمل بار و اثاثیه از بلوار شهید صادقی سازمان آب مشهد 

باربری مشهد با نام تجاری نتسان با بیش از 10 سال سابقه حمل بار و اثاثیه منزل و همچنین انواع کالاهای اداری و تجاری در تمامی خیابان های مشهد از جمله بلوار شهید صادقی یا همان بلوار سازمان آب مستقر می باشد تا بتواند در حداقل زمان ممکن نسبت به سرویس دهی اقدام نماید.

به اعتقاد مدیران باربری مشهد یکی از آیتم های مهم در رضایتمندی مشتری سرعت و دقت عمل می باشد و با همین رویکرد این مجموعه تلاش نموده است که در خیابان های مهم و پر ترافیک مشهد چندین اکیپ را مستقر نماید تا بتواند بر این رضایتمندی بیفزاید.

یکی از خیابان هایی که این مجموعه تلاش نموده است تا بتواند سریع و به موقع به سرویس ها و درخواست ها پاسخ دهد بلوار شهید صادقی یا همان بلوار سازمان آب می باشد چرا که به جهت موقعیت مکانی و وجود مراکز تجاری و فروشگاه های زیاد در این بلوار و همچنین تعداد بالای تماس می بایست این تدبیر یعنی استقرار چندین اکیپ در این بلوار در نظر گرفته میشد.

بلوار شهید صادقی (سازمان آب) مشهد در منطقه یک مشهد قرار دارد. بازار گوهرشاد، معروف‌ترین بازار این منطقه‌ می باشد. انتهای این خیابان به میدان فردوسی میرسد که یکی از بزرگترین میدان‌های شهر مشهد می باشد. بلوار شهید صادقی که به محله سازمان آب هم معروف هست، یکی از محله‌های ساکت و آروم مشهد به شمار میرود. بیمارستان تخصصی چشم خاتم‌الانبیاء در مجاورت این منطقه قرار دارد.

باربری مشهد بزرگترین و مجهزترین باربری حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از بلوار شهید صادقی یا همان بلوار سازمان آب مشهد تا 70% تخفیف

بلوار شهید صادقی (سازمان آب) از شمال به میدان فردوسی، از جنوب به میدان راهنمایی، از شرق به بلوار کلاهدوز و از غرب به بلوار خیام جنوبی می‌رسد.

گروه حمل و نقل باربری مشهد بیمه کالای شما را به بهترین روش برای شما ممکن ساخته تا شما بتوانید با کمترین هزینه که بر روی بارنامه حمل کالای شما اعمال میشود بار خود را با خاطری امن و آسوده به راننده حمل کننده سپرده و در مقصد آن را تحویل بگیرید .

گروه باربری مشهد دارای تعداد بسیار زیادی از انواع ماشین های نیسان – پیکان وانت – خاور – خاور مسقف – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ می باشد که این تنوع باعث شده است تا هر نوع نیاز مشتری برآورده شود و براساس میزان بار و کالا و اثاثیه خود وسیله مناسب را انتخاب نماید.

باربری مشهد علاوه بر حمل بار و اثاثیه داخل شهر, تخصص ویژه و خاص در ارسال و جابجایی بار از شهر مشهد به سراسر کشور را دارا می باشد. صدور بارنامه معتبر و بیمه نامه معتبر آسودگی خاطر دوچندان را برای شما همشهریان عزیز فراهم خواهد نمود.

تمام تلاش مجموعه باربری مشهد افزایش کیفیت سرویس دهی و کاهش قیمت تا حد ممکن می باشد به همین جهت در صورتی که نیاز به حمل بار و اثاثیه از خیابان بلوار شهید صادقی (سازمان آب) مشهد را دارید قطعا این مجموعه بهترین گزینه برای شما همشهری گرامی می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد مستقر در خیابان فرهاد کارگر ماهر خاور نیسان

 باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود این بار علاوه بر حمل بار و اثاثیه با ارزانترین قیمت دارای خدمات دیگر می باشد که در ادامه بررسی خواهد شد. مدیران باربری مشهد به جهت حمایت از مشتریان خود در خیابان فرهاد تعدادی از اکیپ های حمل بار و اثاثیه خود را در این خیابان و خیابان های اطراف مستقر نموده است تا بتواند در حداقل زمان ممکن به محله باربرگیری مراجعه شود.

خیابان فرهاد در منطقه یک مشهد قرار داره. خیلی از فروشگاهی‌های لوکس و برند مشهد از جمله فروشگاه‌های لباس، کیف و کفش، آبمیوه‌فروشی و رستوران‌ها در این خیابان هستند. بعضی از خیابان‌های این منطقه عبارتند از: نسترن، خیام و فلسطین. مجتمع تک در مجاورت این خیابان واقع شده و این مجتمع، یکی از بهترین مراکز خرید و خدمات کامپیوتری در مشهد به حساب میاد.

باربری مشهد با بیش از 100 اکیپ آماده سرویس دهی به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در سراسر مشهد و خیابان فرهاد مستقر می باشد. بسته بندی اثاثیه + کارگرماهر

از جمله خدمات باربری مشهد در خیابان فرهاد و سایر خیابان های شهر جهت حمل بار شهری و بین شهری عبارتنداز :

1- حمل سریع و به موقع بار و اثاثیه منزل و لوازمات اداری از شرکت های و تولیدی و فروشگاهای موجود در خیابان فرهاد.

2- ارائه خدمات بسته بندی هرنوع وسایل منزل و یا اداری با ارزانترین قیمت

3- بیمه بار به صورت رایگان.

4- حمل بارهای سنگین و حساس مانند گاو صندوق – پیانو – یخچال ساید و همچین لوازمی مانند لوستر – تلویزیون های ال ای دی و ...

5- حمل اثاثیه و جهیزیه عروس و مبلمان به صورت تضمینی .

و ده ها خدمت دیگر که توسط کارگران ماهر و بارچین های حرف هایی در اسرع وقت ارائه می شود.

خیابان فرهاد از شمال به بلوار شهید دستغیب، از جنوب به بلوار ملک‌آباد، از شرق به بلوار فلسطین و از غرب به بلوار خیام جنوبی می‌رسد.

تمام تلاش مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد در این می باشد تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین سرویس را به شما همشهریان عزیز ارائه نماید امیدوار هستیم با حمایت شما عزیزان این مسیر خدمت رسانی را همچنان ادامه دهیم.

باربری مشهد دارای انواع خودروهای سبک و سنگین مدل بالا می باشد از جمله خاور- خاور اتاق بزرگ -نیسان - کامیونت - کامیون - تریلی و ده چرح که با ارزانترین قیمت بار شما را حمل و جابجا می نماید. لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد مشهور ترین باربری بین شهری در ایران می باشد بنابراین اگر تصمیم به حمل بار و اثاثیه بین شهری را دارید این مجموعه در خدمت شما بزرگواران می باشد.

کلیه ماشین ها مجهز به لوازم مورد نیاز حمل راحت و بی دغدغه می باشد از جمله داشتن کارتن – پتو - فوم ... که میتواند در جلوگیری از هر نوع آسیب دیدگی به وسایل بسیار مفید واقع شود. همچین کارگران مشغول در باربری مشهد بسیار مودب و با اخلاق و بدون حاشیه می باشند چرا که سالهاست این عزیزان بدون دغدغه با این مجموعه در حال همکاری هستند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد در خیایان سناباد حمل بار و اثاثیه منزل اداری

چرا باربری مشهد بهترین باربری در خیابان سناباد می باشد؟ پاسخ روشن است تمام آنچه که شما به دنبال آن هستید یکجا در باربری مشهد جمع شده است. 1- ارزانترین باربری می باشد 2- نزدیکترین به خیابان سناباد می باشد 3- مجهزترین می باشد از نظر تجهیزات مخصوص حمل بارهای سنگین و خاص مانند گاو صندوق و لوستر و پیانو و تلویزیون های led بزرگ 4- تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله پیکان وانت – نیسان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – ده چرخ – تریلی – کامیون – کامیونت و ... 5- کارگران ماهر و با بیمه نامه معتبر 6- بارچین های حرفه ایی و رانندگان راه بلد 7- حمل بار درون شهری و بین شهری به سراسر کشور 8- امکان بسته بندی و باز و بسته کردن پرده – کرکره - لوستر و ...

آیا با توضیحات فوق هنوز هم در یکتا بودن و تک بودن باربری مشهد تردید دارید؟ گروه باربری مشهد دارای چندین اکیپ مستقر در خیابان سناباد می باشد که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما هموطنان عزیز و هم محله ایی های محترم در محله سناباد می باشد.

محله سناباد یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین محلات مشهد هست و در منطقه یک قرار داره. از قدیم، مردم مشهد سناباد رو به عنوان محل فروشگاه‌های کابینت، مبل و مصنوعات چوبی و لوازم خانگی می‌شناسند. البته در بخشی از خیابان سناباد هم فروشگاه‌های لباس عروس و داماد وجود دارند. در حال حاضر خیابان سناباد از ابتدا (میدان سعدی) به سمت پنجراه سناباد و از انتها (فلسطین) به سمت پنجراه سناباد یکطرفه‌ست و مسیر برگشت از خیابان آبکوه که به موازات سناباد هست صورت می‌گیره. چهارراه دکترا در مجاورت این خیابان قرار گرفته و بزرگترین عینک‌فروشی‌های مشهد در این خیابان هستند. اگه قصد رفتن به سینما هویزه رو دارید؛ خیابان سناباد یکی از مسیرهاییه که می‌تونید برای رفتن انتخاب کنید.

باربری مشهد مستقر در خیابان سناباد آنی و تضمینی با کارگران ماهر و بارچین حرفه ایی همراه با بیمه و بسته بندی اثاثیه ارزان و مطمئن و نزدیکترین باربری به محله سناباد.

خیابان سناباد از شمال به خیابان آبکوه و صاحب‌الزمان، از جنوب به بلوار احمدآباد، از شرق به میدان سعدی و از غرب به بلوار فلسطین می‌رسد.

باربری مشهد به عنوان باربری مجاز و درجه یک اتحادیه افتخار دارد حمل اثاثیه منزل ، لوازم اداری و کالاهای تجاری شما مشتریان گرامی را داخل شهر و کلیه شهرستانهای ایران با کامیونهای نسل جدید مسقف ، موکت شده و پتودار همراه با جوانانی امین ورزیده با اخلاق حرفه ای جهت بسته بندی و حمل با کمترین قیمت روز داخل شهر مشهد و کلیه شهرستانهای کشور به صورت تضمینی جا به جا نماید.

لازم به یادآوری می باشد که باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از آغاز فعالیت خود تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند ضمن افزایش کیفیت سرویس دهی خود قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه خود را کاهش دهد که خوشبختانه به خوبی توانسته است به هردو هدف خود برسد. کیفیت اتفاقی نیست..... ما به عملکرد نیروهای خود می بالیم با پشتوانه نیروهای خوب و کاربلد با تمام باربریهای کشور رقابت میکنیم. حمل تخصصی یخچال های نیم ساید (پهن)و بوفه و شیشه نهار خوری رایگان می باشد.

باربری مشهد تلاش نموده است با استقرار اکیپ های خود در مناظق مختلف شهر و در خیابان های اصلی و پر ترافیک تا حد زیادی مدت زمان حضور در محل بارگیری را کاهش دهد که این خود خدمت متفاوت در جهت رضایتمندی بیشتر همشهریان عزیز می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از بلوار فلسطین باربری مشهد با تخفیف ویژه

باربری مشهد مستقر در خیابان فلسطین مشهد دارای چندین اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که با کامل ترین تجهیزات به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت هم محله ایی های عزیزمان در خیابان راهنمایی می باشد.

باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل بطور همزمان در مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود اکنون این باربری ارزانترین و مجهزترین باربری حال حاضر کشور می باشد. استقرار خاور های مسقف و وانت بارهای حمل بار این باربری در خیابان های اصلی شهر از جمله خیابان فلسطین ایده ای از طرف مدیران این باربری می باشد جهت افزایش رضایتمندی همشهریان عزیز.

بلوار فلسطین مشهد در منطقه یک شهری شهر مشهد قرار داره. دانشگاه امام رضا(ع) واحد خواهران به نام مجتمع رضوان در بلوار فلسطین مشهد واقع شده. خیلی از فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی، کاغذ دیواری، پرده، موکت، شیرآلات، وان، جکوزی و... در این خیابان قرار دارند. برج سلمان در مجاورت این خیابان واقع شده است.

در همین راستا باربری مشهد شرایط ویژه ای را برای بارهای کم حجم در نظر گرفته است که میتواند ایده ای خوبی برای این دسته از مشتریان باشد تا بتوانند با کمترین کرایه و نرخنامه بار خود را به مقصد حمل نمایند.

حمل بار و اثاثیه منزل و اداری با کارگران ماهر همراه با بسته بندی و چیدمان اصولی در خیابان فلسطین مشهد - باربری مشهد نزدیکترین و ارزانرتین باربری به محله فلسطین

خیابان فلسطین محله ای نسبتا گران برای خرید ملک محسوب می شود. دو طرف این خیابان محله های احمدآباد و سجاد قرار دارند که جزو مناطق مرفه نشین هستند. بطور کلی از خیام تا فلسطین 18 که به ریس شناخته می شود، گران ترین قسمت در این مطقه شناخته می شود و از فلسطین 18 به بالا، قیمت ملک ها کاهش پیدا می کند. قیمت خانه های سمت محله احمداباد فلسطین نیز بیشتر از قیمت خانه های محله راهنمایی طبعیت می کنند.

بلوار فلسطین از شمال به بلوار شهید دستغیب، از جنوب به بلوار ملک‌آباد، از شرق به خیابان راهنمایی و از غرب به بلوار خیام می‌رسد.
از جمله خدمات باربری مشهد در این خیابان به شهر زیر می باشد:

حمل سریع و ارسال در کمترین زمان - پاسخگویی شبانه روزی 7 روز هفته، 24 ساعته - بارنامه معتبر پیگیری آنلاین بار - بیمه بار و پوشش کامل بار ارسالی - بسته بندی توسط تیم بسته بندی کالا - کادری مجرب حمل بار توسط افراد با سابقه - انتقال تجهیزات حساس و پزشکی توسط پرسنل با تجربه - جا به جایی تجهیزات سنگین .

نتسان با یک دهه تجربه در زمینه جابجایی و حمل بارهای صنعتی ،پزشکی ، تجاری ،اثاثیه منزل و لوازم حساس الکترونیکی در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت با بیمه معتبر بارهای شما را جا به جا میکند . نتسان انواع وانت: آریسان ، نیسان وانت بار : روباز ، مسقف ، یخچالدار و همچنین انواع کامیونت ، خاور و ... را به جهت حمل تمامی بارهای شما در اختیار گرفته تا رضایت شما را کسب نماییم .

نتسان دارای رانندگان مجرب و باشخصیت و تحصیل کرده می باشد که بدون دغدغه و با آرامش کامل بار شما را در بین محلات مشهد وخارج از شهر و ارسال به تمام نقاط و شهرهای ایران با کمال احترام انجام خواهند داد. باربری مشهد یکی از موفقترین باربری های بین شهری در ایران می باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد در خیابان راهنمایی بسته بندی اثاثیه نیسان خاور

یک از افتخارات باربری مشهد این است که در تمام خیابان های شهر مشهد حضور دارد به عبارت دیگر این باربری با توجه به داشتن تعداد زیاد اکیپ آماده سعی نموده است که در خیابان های مهم و پرترافیک مشهد مستقر شود تا در زمانی که مشتری سفارش سرویس می دهد در حداقل زمان ممکن در محل بارگیری حضور یابد. یکی از این خیابانها خیابان راهنمایی می باشد.

باربری مشهد با نام تجاری نستان شناخته شده می باشد و حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود در حال حاضر این باربری دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد. دارا بودن انواع تجهیزات مدرن حمل بارهای سنگین - وجود کارگران ماهر و دوره دیده با بیمه و همچنین بارچین های حرفه ایی باربری مشهد را به عنوان یکی از باربری های مجهز در ایران نهاده است.

خیابان راهنمایی مشهد نیز مانند خیابان های سجاد و احمداباد یکی از پر ترافیک ترین خیابان ها می باشد به همین جهت باربری موفق خواهد بود در جلب رضایت مشتری که در همین خیابان مستقر باشد.خوشبختانه باربری مشهد هم اکنون دارای چندین اکیپ آماده می باشد که در حال سرویس دهی به ساکنین این منطقه و مراکز تجاری از جمله برج سلمان می باشد.

خیابان راهنمایی زیرمجموعه ای از منطقه احمدآباد محسوب می شود. این خیابان در قسمت مرکزی منطقه 1 شهر مشهد واقع شده است و از نظر قرارگیری در محدوده عناصر شاخص شهری در فاصله 1 کیلومتری جنوب غربی آن باغ ملک آباد قرار گرفته، در سمت شرق آن دانشگاه فردوسی و پارک ملت قرار دارد که با محله راهنمایی حدود 3 کیلومتر فاصله دارند، مجموعه تجاری پروما که در محدوده شمالی این محله قرار دارد با محله راهنمایی حدود 5 کیلومتر فاصله دارد و میدان شهدا که در سمت شرق محله قرار دارد با این محله حدود 3 کیلومتر فاصله دارد.

اگر ساکن خیابان راهنمایی مشهد هستید و تصمیم به حمل بار و اثاثیه منزل و یا اداری از این خیابان به سراسر شهر مشهد و یا خارج از شهر دارید باربری مشهد به شما نزدیکترین می باشد.

خیابان راهنمایی از شمال به بلوار شهید صادقی و آبکوه، از جنوب به خیابان احمدآباد، از شرق به بلوار کلاهدوز و از غرب به بلوار فلسطین می‌رسد.

محله راهنمایی با توجه به سابقه تاریخی و قدمت آن همواره مورد اقبال و نظر اکثر ساکنین از نقاط مختلف کشور بوده و این مهم به دلیل وجود اداره راهنمایی و رانندگی و بازار کسب و کار فعال آن در طول سالیان اخیر نقش پررنگ تری به خودش گرفته است. وجود شورای مردمی فعال و دغدغه‌مند موجب شده است که بسیاری از مشکلات محله توسط مردم بررسی و برای رفع آن، پیگیری جدی در دستور کار قرار گیرد.

باربری مشهد مستقر در خیابان راهنمای تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را به این محله ارائه دهد و تاکنون توانسته است به خوبی رضایت همشهریان عزیز را در این منظقه جلب نماید. اگر چه به دلیل موقعیت محله در نزدیکی بازار، همواره ساکنین و مراجعه‌کنندگان با مشکل ترافیک و عدم جای پارک مواجه هستند.اما باربری مشهد توانسته است با این وجود بهترین سرویس دهی را داشته باشد.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد خیایان احمدآباد حمل بار و اثاثیه منزل اداری

گروه باربری مشهد تقریبا در تمام خیایان های اصلی شهر مشهد از جمله خیابان احمداباد مستقر می باشد. ما به تمام مراکز خرید کالا و محصولات –فروشگاه های کوچیک و بزرگ نزدیک هستیم بعد از تماس و درخواست سرویس, ما در کمتر از 20 دقیقه در محل بارگیری آماده خواهیم بود.

خیابان احمدآباد مشهد یکی از خیابان اصلی و بسیار بزرگ و پرترافیک می باشد به همین جهت باربری مشهد تعدادی از اکیپ های خود را جهت سرویس دهی سریع و به موقع در این مکان مستقر نموده است. ما در این باربری آماده هستیم در بهترین شرایط و با مجهزترین خودروهای سبک و سنگین هرنوع بار سبک و سنگین از جمله گاوصندوق – پیانو – یخچال ساید – بوفه های قدیمی – لوازم حساس مانند لوستر و ... را حمل و جابجا نماییم و در صورت نیاز آن را در مقصد نصب کرده و تحویل دهیم.

نام تجاری باربری مشهد نتسان می باشد که حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود موسسه حمل و نقل نتسان هم اکنون در مشهد و تهران به عنوان ارزانترین  و مجهزترین باربری شناخته شده می باشد.

باربری مشهد به عنوان مجهزترین و ارزانترین باربری مشهد و مستقر در خیایان احمداباد و خیابان های اطراف می باشد کارگران ماهر بارچین حرفه ایی همراه با بسته بندی تضمینی اثاثیه

اما اجازه دهید در مورد خیایان احمدآباد مشهد بیشتر بدانیم:

خیابان احمدآباد مشهد در تقسیم‌بندی شهری شهر مشهد، در منطقه یک قرار گرفته. وسعت منطقه احمدآباد ۱۶۱۱ هکتاره و شرکت‌های تجاری زیادی از جمله بزرگترین بازار موبایل مشهد در این خیابان قرار داره. احمدآباد از محله‌های مرفه‌نشین شهر مشهد محسوب میشه که بعضی از بزرگترین بیمارستان‌های شهر مشهد از جمله بیمارستان قائم در این خیابان هستند. شرکت‌های بزرگ هواپیمایی خارجی و داخلی و خیلی از بزرگترین فروشگاه‌های فروش لباس، کیف و کفش، فرش و رستوران‌ها و چند هتل در این خیابان واقع شدند. بعضی از خیابان‌های منطقه احمدآباد عبارتند از: راهنمایی، ابوذر غفاری، رضا، خیابان طالقانی، ناصرخسرو، ملاصدرا، عدالت، محتشمی، پرستار، پاستور، قائم، بهشت، عارف، قائم و کلاهدوز. هتل همای شماره یک مشهد (هتل ‌هایت سابق) واقع در میدان احمدآباد، اول بولوار کلاهدوز به عنوان مرکز این منطقه شناخته میشه. خیابان بابک هم یکی دیگه از خیابان‌های این منطقه‌ست که به خیابان سلمان فارسی و خیابان سناباد منتهی میشه.

بلوار احمدآباد از شمال به خیابان سناباد، از جنوب به خیابان کوهسنگی، از شرق به میدان شریعتی و از غرب به خیابان شهید منتظری و فلسطین می‌رسد.

از جمله خدمات باربری مشهد مستقر در خیابان احمداباد به شرح زیر می باشد:

•    حمل اثاثیه منزل ، مبلمان ، لوازم اداری ، کالاهای تجاری ، دستگاه های صنعتی و... ازخیایان احمداباد شمهد به سایر نقاط مشهد و سراسر کشور.
•    بسته بندی تخصصی کالا توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده.
•    جابجایی و تغییر چیدمان لوازم و مبلمان در یک محل.
•    حمل تخصصی لوازم سنگین، حجیم و نامتعارف به صورت حرفه ای با ابزار مخصوص.

"باربری مشهد" با دارا بودن پروانه فعالیت از اتحادیه ی حمل و نقل درون شهری مشهد و مجوز از سازمان حمل و نقل شهرداری مشهد، یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین باربری و اتوبارهای شهر مشهد می باشد، باربری و اتوبار باربری مشهد با سرویس دهی شبانه روزی و اعزام نیروهای متخصص و حرفه ای و خوش اخلاق به محل مورد نظر، شما را در انجام یک اسباب کشی آسان و بی استرس یاری می کند.



:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد ،باربری مشهد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()